4. Interogatoriul (I)

171 17 0
                                    

I. Martorul 1: Jefferson

- Vreau ca fiecare martor la crimă să fie prezent în această seară la interogatoriu, nu mă voi da bătută până când nu aflu cine mi-a ucis agentul! zise o femeie puţin în vârstă, cu părul brunet, scurt şi creţ, până la umeri.

Se numea Emma Murderer, aţi auzit bine, Emma Murderer. Este un inspector FBI ce a fost trimis în aceeaşi zi cu Melissa şi Patrick, însă ea a decis să stea ascunsă.

Emma se afla în faţa casei lui Jefferson, în spatele ei stătea cunoscuta bandă de delimitare şi avertizare: Police Line Do Not Cross, după acea bandă stăteau o grămadă de reporteri şi jurnalişti.

Lângă ea îşi face apariţia ofiţerul Larsson.

- Ai găsit ceva? îl întrebă Emma.

- Încă nu, doamnă inspector! I-am trimis pe toţi la secţie pentru interogare.

- Arma crimei, aţi găsit-o?

- Nu... dar am găsit altceva. Asta.

În mână a avut un altfel de prototip deja folosit.

- Ce este ăsta? Unde l-ai găsit? întrebă ea.

- Este un fel de prototip folosit pentru a executa acţiuni electrice sau mecanice din timp. L-am găsit în contor. Cineva l-a pus acolo, înainte de a avea loc crima, pentru a opri curentul în timp ce agentul Patrick este ucis. Vreţi să mai fac ceva?

- Nu, mulţumesc Larsson, poţi să mergi acasă, mă descurc eu de aici.

Emma trecu de acea bandă, de unde toţi jurnaliştii şi reporterii au început să sară peste ea cu întrebări.

- Dumneavoastră veţi începe să investigaţi cazul? I-aţi luat locul şerifului Hale?

- Nu vă pot răspunde acum, faceţi loc vă rog!

Reuşind să treacă, se urcă în maşină cu destinaţia înspre secţie.

În câtva timp a ajuns, fiind întâmpinată de către Norma Bates, jurnalista CNN, însă ea se pare că nu avea niciun microfon sau vreo cameră.

- Ce doreşti, Norma? Nu îţi pot răspunde acum!

Emma continua să meargă prin secţie, oprindu-se în faţa uşii de la interogatoriu.

- Nu am venit aici să pun întrebări tipice CNN, vreau doar să ai grijă! Cu toţii sunt periculoşi! Au supravieţuit unui caz de crimă foarte sadică acum patru luni, vor putea să te şi distrugă într-un moment!

Emma intră în cameră privind-o gânditor pe Norma. Prima persoană interogată este: Jefferson.

[...]

- Bună seară, adjunct Jeff Jefferson! Mă numesc Emma Murderer, sunt inspector FBI. Vreau să vă pun câteva întrebări!

Jeff aprobă din cap.

- Bun! Pentru început, vreau să ştiu care a fost relaţia ta cu Patrick Spring.

- Eram prieteni, ne cunoaştem de patru luni, când a sosit la secţie şi am salvat-o pe Linda de către Albert.

- Aha! Din câte ştiu, el a fost omorât în exteriorul casei tale, adică în curte, îmi poţi spune de ce ai decis să plănuieşti acea cină?

- Eu tot ce doream a fost să ne înţelegem cu toţii mai bine, să ne cunoaştem!

- Adică nu v-aţi înţeles prea bine?

- Cu Melissa Cornell, nu! În schimb, cu Patrick Spring a fost altceva, el era mai altruist având în vedere că...

- Că ce? Ce a făcut Patrick încât era mai altruist?

- Nu vă pot spune asta!

- Dacă nu îmi spui mie, o să-i spui judecătorului!

- Sunt într-o relaţie cu Linda Hale! Şi da, ştiu că legile astea cer să nu existe o relaţie de căsătorie! Melissa Cornell a vrut să ne şantajeze pe mine şi pe Linda cu o poză în care eu o sărut, însă Patrick a şters acea poză.

- Din câte am analizat, Melissa Cornell a fost soţia dumneavoastră, nu-i aşa?

- A fost! Nu mai contează asta acum, trecutul e trecut.

- Am înţeles, ştiţi ceva despre acest prototip? întrebă ea scoţând dintr-o punguţă acel prototip.

- Habar nu am ce este aia. Nu am văzut micuţa asta de maşinărie în viaţa mea. 

- Ei bine, un ofiţer a găsit acest prototip în contorul casei tale. Cine crezi că l-ar putea pune acolo, pentru a stinge curentul înainte ca Patrick să fie ucis?

- În niciun caz eu, Linda sau oricine altcineva din familia ei. Mai degrabă o suspectez pe Melissa Cornell. Ea a fost la toaletă în momentul crimei, acea toaletă fiind vizavi de camera de curent.

- Am înţeles, vă mulţumesc!


II. Melissa

Jefferson părăsise camera de interogatoriu, Emma aşteptând următoarea persoană.

- Melissa Cornell! Mă numesc Emma Murderer, sunt...

- Da, ştiu cine eşti, Emma! Nu sunt proastă! Ai venit în aceeaşi zi cu noi în Murderland.

- Aşază-te, te rog! Eu întreb, tu răspunzi.

Melissa se aşeză oftând, cu deranj din nou.

- Ce ai căutat în această seară la locuinţa adjunctului Jeff Jefferson?

- Cum adică ce am căutat acolo? Isuse, Jefferson ne-a chemat pe toţi la Adunarea lui Sfântă, nu am nicio vină cu moartea lui Patrick!

- Unde ai fost când s-au stins luminile?

- Vrei să îţi spun unde? Mă pişam! Când s-a stins lumina la toaleta, m-am şi pişat pe tampon!

Emma nu părea absolut deloc amuzată, îşi continuă expresia.

- Din câte am văzut şi observat, toaleta este exact paralel de camera de curent, ai văzut cumva pe cineva sau ai auzit?

- Fix asta, Emma! Am văzut prin pereţi! Nu am auzit pe absolut nimeni! Eram concentrată pe alte treburi, mai exact pe hârtia igienică...

- Nu mai deraia de la subiect! Nu-mi pasă cum ţi-ai realizat lipsa mică sau cum te-ai şters! Tot ce vreau să aflu este cine l-a omorât pe Patrick, aşa că, dacă nu mai ai nimic de spus, poţi pleca!

Melissa se ridică decisă de cuvintele sale.

- De fapt, mai am un lucru de spus! Ai grijă ce faci cu încrederea ta în Linda sau în familia ei, pentru că, cu toţii sunt mincinoşi!

--------------------------

Crimele din MurderlandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum