I. FBI
Privirea Lindei spunea totul. Adevărul pe care îl primise din partea soţului ei a şocat-o cumplit, tot teatrul jucat de Albert până acum a fost unul extrem de bun, însă în noaptea asta se va afla adevărul.
- Albert?! spunea Linda privind cealaltă faţă a soţului ei.
- Da, Linda? Ce s-a întâmplat? îi preluă Albert cuvintele. Ţi-e foame?
Linda îi privea pe Derek şi Emily legaţi la gură, picioare şi mâini. Emily era speriată şi plângea, iar Derek era lovit şi plin de sânge.
- Nenorocitule! Ce le-ai făcut?! strigă Linda privindu-şi fiii răniţi.
[...]
Între timp, la secţie. Larsson, cel pus de Linda să-l păzească pe Jeff, stătea pe banca paralelă de biroul şerifului citind în ziar.
Jefferson îl privea din birou prin geamul uşii, gândindu-se la o metodă de scăpare.
- Larsson, trebuie să mă laşi să ies! Linda e în pericol!
Ofiţerul îi ignora spusele, iar asta îl enerva pe Jeff.
- Larsson, la naiba, uită-te la mine mistreţul pădurii!
- Ce vrei?! îl întrebă nervos.
- Trebuie să mă laşi să ies, Linda e în pericol!
- Hai mă serios, nu mai spune! Singurul pericol din oraş eşti tu, aşa că taci naibii!
- Lasă-mă să ies sau îţi belesc mustaţa aia!
Între timp, în secţie îşi face apariţia o femeie şi un bărbat în uniformă de FBI. Larsson se ridică.
- Mă numesc Melissa Cornell, iar el este Patrick Spring. Am fost trimişi de FBI pentru a investiga cazul morţii Amandei Shop. Trebuie să-l lăsaţi pe adjunctul Jeff Jefferson să vină cu noi.
Larsson deschise uşa de la birou, iar Jefferson îl privea nervos. Apoi se apropie de Melissa, care îi este chiar fosta soţie.
- Melissa, ce naiba cauţi aici?!
- Jeff, nu am venit aici pentru tine! FBI ne-a trimis, trebuie să o salvăm pe Linda!
- Haideţi atunci! reluă Jefferson plecând alături de Melissa şi Patrick înspre casa Lindei.
[...]
Înapoi la adevăr. Albert continuă să vorbească cu Linda.
- Copiii sunt în regulă, Linda! Nu le-am făcut absolut nimic! îi zicea Albert în continuare cu un zâmbet psihopat pe faţă.
- De ce, de ce ai omorât-o pe Amanda? De ce ai omorât atâţia oameni?!
- Of, Linda! E o poveste atât de lungă, totul a început de la tine!
- Ce vină am eu cu crimele tale?!
- Am fost obligat să mă căsătoresc cu tine! urlă Albert mai nervos decât era. Familiile noastre m-au obligat să mă căsătoresc cu tine, chiar dacă nu te iubeam! Niciodată nu te-am iubit! Din cauza ta m-am schimbat atât de mult!
Albert făcu o pauză încercând să se calmeze.
- Tu mă iubeai ca o proastă, însă eu nu! Copiii ăştia au fost o greşeală, de câte ori îmi doream ca atunci când erai însărcinată să cazi de pe scări, să te loveşti ca să pierzi sarcina! Nu doream o familie cu tine, nu cu o tâmpită ce se plânge că nu poate să se descurce la nimic!
CITEȘTI
Crimele din Murderland
Mistério / SuspenseŞeriful Linda şi adjunctul Jeff se străduiesc să afle cine este făptaşul crimelor, însă suspiciunea sare de la o persoană la alta, dând oportunitate ucigaşului de a-și găsi o nouă victimă atunci când faptele şi adevărul vor avea să destrame inimi, g...