Nunta din August (final vol. 2)

246 15 25
                                    

I. Pregătiri

După două zile, Linda ajutată de Jessica Davis şi fiica sa, Emily, făceau din sufrageria conacului un loc potrivit pentru nunta dintre ea şi Jefferson.

- Linda, unde pun prăjiturile? întrebă Jessica, în mâini având o tavă plină cu tot felul de dulciuri, de la fursecuri, până la prăjituri modeste.

- Pune-le lângă tort! răspunse ea privind tortul alb etajat. În vârf avea micuţe figurine, ce reprezentau mirele, în al său costum negru şi bine-făcut, şi mireasa în a sa rochie albă a cărei voal cădea liber peste etajele tortului, realizând, probabil, cel mai extravagant tort văzut vreodată de ochiul unui american.

- Mamă, cât mai trebuie să umflu din baloanele astea? o întrebă Emily privind chinuită zecile de baloane pe care le-a umflat, albe şi foarte lucioase. Unele dintre ele aşteptau cu nerăbdare să fie agăţate pe fiecare colţişor în parte, de la poarta conacului, până la uşa din spate.

- Of, lasă, le umflu eu! reluă ea cu compătimire. Cât timp mai e până când vor veni invitaţii?

Emily se uită în ceasul de la telefon, îşi ridică sprâncenele de uimire, apoi şi-l băgă înapoi telefonul în buzunarul de la blugi.

- Mai o oră!

- În numele lui Obama, trebuie să ne grăbim! Emily, du-te până în bucătărie şi numără câte farfurii avem pentru tort!

Se îndreptă spre bucătărie ca şi cum ar fi uitat ceva în cuptor. Între timp, Jessica se apropie de Linda ce încercă să umfle baloanele şezând pe un scăunel.

- Linda, şopti ea, atât de rapid a trecut Emily peste acel moment?

- Şi pe mine mă uimeşte lucrul ăsta! În urmă cu câteva zile era distrusă, şi deodată, s-a schimbat.

- Crezi că e datorită faptului că Jeff te-a cerut în căsătorie?

- Probabil tot ceea ce vrea este... o familie, tot ceea ce vreau este să nu procedeze la fel ca Derek.

Auzind păşitul ce venea dinspre bucătărie, Jessica şi-a schimbat direcţia şi aranjă la întâmplare prăjiturile de pe tavă, chiar dacă erau perfect puse.

- Sunt 28 de farfurii. Sunt de ajuns? întrebă ea.

- Cred că sunt destule! zâmbi Linda. Mulţumesc!

Între timp, Jefferson şi Jack au sosit de la cumpărături. Foşnetul de plastic al plaselor au putut atrage privirile până şi din curtea conacului. 

- Uite pupăzele! Atât de mult timp v-a luat până când v-aţi decis ce costum să vă luaţi? întrebă Linda glumind.

- Eu nu mi-am luat nimic! zise Jack ridicându-şi mâinile ca un nevinovat. Emily îl privi, râse pentru prima oară de câtva timp.

- Atunci de-abia aştept să văd costumul, dragul meu soţior! reluă Linda zâmbindu-i îndrăgostită. Haideţi cu mine, fetelor! Trebuie să ne pregătim!

Cele trei au urcat la etaj, în dormitor, pentru a o aranja pe Linda să devină cea mai frumoasă mireasă din istoria Murderlandului, în timp ce Jeff şi Jack nu aveau decât să aştepte.

II. A venit momentul!

După o oră, Linda încă stătea pe un scaun din faţa unei oglinzi mari. Lumea începu să se adune la conac. Lângă acea oglindă erau de toate: fixative, piaptăne, fond de ten compact, rimel şi orice altceva ce puteai găsi lângă oglinda unei femei.

Crimele din MurderlandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum