11. Norma vs. Ucigaşul

182 14 11
                                    

I. CNN News

Vila de lângă lacul Palace, înconjurată de natura autentică a copacilor şi vuietul încet al crengilor, aici locuia primarul Jessica Davis, totodată şi avocatul Lindei în procesul ce va urma. Dacă va urma.

Jessica locuia singură, soţul ei decedase în urmă cu câţiva ani, având un băiat. El este acum în Helena studiind la Facultatea de Drept, îşi va recontinua studiile în Murderland din această toamnă. 

Aşezându-se după o zi destul de obositoare pe canapeaua din sufragerie, a pornit televizorul pe canalul de ştiri, mai exact pe CNN News. Acolo reuşea să-l observe pe prezentator începând să vorbească despre Murderland şi, surprinzător, despre crimele lui Albert.

Uimită, Jessica luă telecomanda şi accentuă volumul, şi în acea clipă, apăru pe ecran jurnalista Norma Bates dând o declaraţie live de pe laptopul ei către CNN.

- Bună seara doamnelor şi domnilor! Mă numesc Norma Bates, sunt jurnalistă la CNN şi în această seară vă voi vorbi despre ceva ce eu însumi am primit de la un număr necunoscut. Am primit întâmplător pe telefon o fotografie care arată certificatul de divorţ al unui agent FBI, transferat aici în oraş pentru 'a ne ajuta'. Potrivit acestuia, Melissa Cornell, deţinătoarea certificatului, este exact fosta soţie al criminalului ce făcuse ravagii în oraş în urmă cu câteva luni... Albert Hale. Împreună, aceştia au un băiat pe nume Dylan Cornell care, acum, este alături de mama sa la spitalul...

- Nu pot să cred, Norma! Cât de nenorocită eşti, vei plăti pentru asta!

Jessica a închis televizorul ridicându-se izbucnitor de pe canapea.


II. Bună, Norma.

După ce şi-a terminat declaraţia live, Norma se ridică de pe birou şi avu impresia că a auzit ceva strecurându-se pe lângă geamul din spatele ei.

A tras draperia, dar nu văzu nimic, era întuneric. S-a reîntors în bucătărie de unde s-a servit cu o cafea. Telefonul ei începu deodată să sune.

- Alo? Acum? La ora asta? Nu cred că pot ajunge la timp! Of, bine, bine, plec acum!

Se pare că jurnalista avea să ajungă undeva, din ordinul cuiva superior ei. A ieşit, a închis uşa şi se îndreptă înspre maşină. 

Din nou, auzise ceva, de data asta în apropiere în tufişurile din spatele ei. Se uită prin împrejurimi, însă nu vedea pe nimeni.

Norma putea simții fiorul străzii rezidențiale. Nimeni nu era prezent la ora asta, doar întunericului nopții ce acapara întreaga zonă pentru câteva ore.

Se apropie de mașina ei. Primi un mesaj.

- Bună, Norma! [mesaj anonim]

- Cine ești?! întrebă ea uitându-se din nou prin împrejurimi.

- Doar un admirator! :)

- Ce vrei?!

- Îmi place ţinuta ta, Norma! Ai luat-o cumva de pe minciuni.com? :)

- Lasă-mă în pace sau sun la poliţie!

- Ce drăguţă eşti când te enervezi, dulceaţă.

Norma privea împrejur.

- Unde eşti?

- ÎN SPATELE TĂU.

Norma s-a întors cu faţa înspre criminal, a lovit-o cu o palmă strânsă prăbuşind-o pe asfalt. Se ridică şi fugi ţipând după ajutor înspre casa vecină. 

A ajuns la poarta casei, încerca să o deschidă, dar nu putea. Trăgea cu disperare, criminalul se apropia de ea cu cuţitul în mâna dreaptă, mănuşi negre, mască şi o robă asemănătoare.

Fără speranţe, fugi înainte. El a fost mai rapid decât ea, a prins-o de picior şi a trântit-o cu faţa la pâmânt.

Încerca să se târască, a ajuns deasupra ei. A tras-o de umăr cu faţa la el. A înjunghiat-o în piept, împinse de mâner dur, sângele roşu devenit negru înconjura lama metalică a cuţitului. Adio, Norma.

--------------------

Crimele din MurderlandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum