★ volumul 1 ★

183 16 0
                                    


- recapitularea volumul 1 -

1.

Familia Hale, formată din Linda Hale (şeriful oraşului), Albert Hale (soţul Lindei) și fiii lor: Emily și Derek Hale.

Are loc prima crimă. Amanda Shop, soția primarului, este împușcată la ieșirea din Murderland. Martoră la crimă este Nicola Shop, cumnata ei.

Linda și Jefferson, adjunctul șerifului, investighează cazul.
Eric îi spune Lindei că Amanda a fost însărcinată cu altcineva, aici începe ura dintre cei doi.

2.

A doua zi, la morgă, se așteptau rezultatele autopsiei, din familia Amandei erau Eric, soțul ei, și Jack, fiul ei, alături de Linda și Jefferson.

Rezultatele le spun celor patru că Amanda a fost însărcinată, și nu cu Eric.

Aflăm că Jefferson a falsificat rezultatele, mai exact, proveniența glonțului cu care Amanda a fost ucisă.

Mai târziu, Linda îl observă pe criminal. Îl fugărește, apoi scapă. Linda găsește o dovadă pe care a pierdut-o criminalul, cheia conacului Shop.

Derek află faptul că Jack știe că el a fost într-o relație cu Amanda. Aici aflăm că Jack știe că Amanda nu este mama lui.

Nicola este ucisă în pădure.

3.

Linda și Jefferson sunt chemați la locul crimei. Arma este o katana. Linda se gândește la soțul ei, acesta având o colecție de acest tip.

La conacul Shop, frații Derek și Emily au sosit la Jack, cu ocazia de a le arăta acesta armele familiei lui.

Dintre acele arme, se află și katane. În total trebuiau să fie 12, una lipsește.

Eric dispăruse pentru o vreme.

Linda îi cere socoteală soțului ei despre a doua crimă, a Nicolei, însă Albert îi dovedește că nu el le-a omorât.

4.


Eric revine. La secție, îi cere socoteală lui Jeff. Apare Linda, el dând vina pe ea pentru moartea surorii lui - Nicola.

O amenință despre 'un accident'.

Linda plecă următoarea zi înspre Helena, capitala statului, pentru o conferință de presă în legătură cu cele două crime.

Jeff are parte, între timp, de apariția unui martor în legătură cu crima. Martora spune că îl văzuse pe Derek la marginea pădurii, unde fusese ucisă Amanda.

Linda face accident. Frânele de la mașină i-au fost tăiate.

5.

Jeff află de la martoră că ea îl văzuse pe Derek îngropând ceva în locul crimei.

Martoră plecă. Eric intră după ea. Jeff îl întreabă despre cheia găsită de Linda.

Eric îi spune că este cheia sa de rezervă pe care i-a dat-o lui Jack, fiul său.

Jeff porni o altă investigație în pădure. Acolo găsește câteva dovezi, de pildă scrijelitul pe un copac unde scrie Amanda + Derek și o cutie îngropată exact lângă.

Crimele din MurderlandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum