5. Interogatoriul (II)

152 15 0
                                    

III. Linda

Melissa părăsi recalcitrantă camera de interogatoriu. Înainte să iasă din secţie, o privi pe Linda preţ de o secundă cu mai multă ură, ca şi cum ar fi vrut să scape pentru totdeauna de ea.

Linda era următoarea. Intră în cameră şi se aşeză pe scaun.

- Bună seara, Linda, cred că ştii cine sunt!

- Cu toţii ştiu cine eşti, Emma! răspunse Linda pe un ton obosit.

- Haide să nu vorbim de trecutul meu, ci de trecutul tău! Ce ai făcut atunci când luminile s-au stins?

- Eram încă la masă. Când s-au stins, m-am ridicat şi încercam să văd ce se întâmplă...

- Ce părere ai despre iubitul fiicei tale, Jack?

- Jack? Nu cred că ar face aşa ceva! Ne-a ajutat familia în multe probleme, însă...

- Continuă!

- Însă, înainte să se stingă luminile, el a fost sunat de către cineva şi a plecat în grabă.

- Am înţeles. Uite, să-ţi arăt ceva. Ai mai văzut acest prototip cândva?

- Ăla e un prototip? Credeam că prototipurile se referă la maşini... nu, nu l-am văzut până acum.

- În regulă. În consecinţă, înafară de Jack, cine crezi că ţi-ar putea răni familia sau însuşi pe tine?

- Melissa Cornell, din câte am văzut, ea încă mă urăşte şi cred că plănuieşte ceva.


IV. Jack

Jefferson şi Linda au învinuit-o pe Melissa, oare chiar ea l-ar fi omorât pe Patrick sau altcineva a făcut asta?

Următoarea persoană interogată este Jack. În timp ce se ridică de pe bancă, Linda i-a şoptit peste umăr:

- Ai grijă ce spui!

Lângă cameră, pe băncile secţiei stătea Emily şi Spencer, ultimele rămase la interogare.

- Bună seara, Jack! Încântată de cunoştinţă! Mă numesc Emma Murderer, sunt inspector FBI, cred că ţi-ai dat seama de ce eşti aici, nu-i aşa?

- Ca martor?

- În mare parte, da! Îmi poţi spune ce credeai despre Patrick Spring? Te-ai înţeles bine cu el?

- În toate aceste patru luni de când a fost aici, nu am vorbit absolut niciodată. Probabil doar un salut sau o strângere de mână, în rest, deloc!

- Îmi poţi spune de ce ai plecat înainte să aibă loc crima?

- Păi, am fost sunat de către directorul unui penitenciar...

Se oprise pentru o secundă.

- Tatăl meu Eric, a fost înjunghiat în închisoare în urma unei altercaţii, acum este bine. Eram speriat, ce aţi fi făcut în locul meu?

- Îmi pare rău pentru tatăl tău, însă aici nu este vorba despre mine, ci despre voi toţi!

- Dacă prin noi toţi vă referiţi la Spencer şi Patrick, vă înţeleg!

- Ce legătură are Spencer cu Patrick?

Jack îi râse ușor.

- Ziua asta pentru ei a fost o aventură! Nici bine nu s-au cunoscut, că şi au început să şi-o tragă ca nebunii în maşină!

- Interesant, crezi că Spencer l-a omorât pe Patrick?

- Nici nu ştiu ce să cred, având în vedere faptul că a fost lovită la cap în momentul crimei, nu cred că ea l-ar fi omorât.

- Dar Emily?

- Emily?! Ai înnebunit? O iubesc şi o cunosc foarte bine, nu ar face aşa ceva, nu ar omorî pe cineva fără un scop!

- Fără un scop spui? Poate a avut unul, un scop foarte evident pe care noi încă nu l-am descoperit!

- Doamnă inspector, dacă nu m-ai aveţi întrebări, voi pleca acum! La revedere!


V. Spencer

Jack ieşise pe uşă la fel de deranjat ca Melissa. O luă în braţe pe Emily, iar următoarea la interogare este Spencer.

- Închide uşa după tine, te rog! îi zise Emma. Aşază-te!

- Ok... răspunse Spencer destul de ameţită.

- Eşti sigură că îmi vei putea răspunde la întrebări, Spencer Riverson?

Aprobă cu greu din cap.

- Ok. Este adevărat că tu şi Patrick aţi avut o relaţie destul de... scurtă?

- Da, în această dimineaţă ne-am cunoscut. Era bun, blând, amuzant chiar! Era diferit faţă de toţi.

Diferit... alte cuvinte filozofice mai ai, Spencer?

- Prin ce sens te referi că era diferit?

- O să sune destul de ciudat pentru dumneavoastră, dar toţi locuitorii ăştia din Murderland, toate familiile lor, au făcut măcar un păcat, un lucru rău, în schimb, Patrick era chiar diferit.

Spencer făcu o pauză, apoi continuă.

- L-am iubit! Nu merita pentru nimeni să moară.

Aha. Dragoste la prima vedere vrei să zici?

- Am înţeles, calmează-te! Din câte am văzut în raport, s-au găsit urme pe gâtul tău precum cineva te-a strâns de gât și te-a izbit în acel moment de perete. Cine crezi că te-ar fi lovit în halul ăsta?

- Tot ce ştiu este că acel criminal nu este unul dintre noi, sunt foarte, foarte sigură de asta! Când s-au stins luminile, l-am auzit pe Patrick ţipând, apoi am simţit cum cineva s-a lovit de mine încercând să fugă. M-a prins de păr şi a început să mă lovească de perete... dur.

- E destul pentru astăzi, Spencer. Dacă este exact cum spui tu, atunci îţi sugerez să ai grijă în cine te încrezi!

Aprobă din nou, apoi ieşi. Următoarea şi ultima la interogatoriu, Emily Hale.

---------------------------

Crimele din MurderlandUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum