I. Emma Murderer
Larsson intră în maşină, lângă Emma, încercând să dezvăluie adevărul. Îi luă mâinile fine printre ale lui, vorbind cu aceeaşi voce inocentă. Nu foarte inocentă.
- Emma? De ce ai făcut aşa ceva?
- Eu credeam că ea îl omorâse pe Patrick! Tot ce am vrut a fost de a pune capăt crimelor şi de a deveni... un erou al oraşului, însă am fost prea paranoică şi egoistă. Şi din cauza mea, Norma a murit!
- Cuţitul şi amprentele, cum le-ai realizat? Cuţitul este măcar arma crimei?
- Nu! Sângele de pe el este fals, la fel şi amprentele. Am falsificat testul inserând datele Lindei în el, nu pot să cred cum am putut face asta!
- Stai liniştită! Totul e sub control, Linda va intra la închisoare, nimeni nu îşi va da seama.
Zise ofiţerul cu atât de multă indiferenţă faţă de şeriful ce l-a călăuzit în toţi aceşti ani.
- Eu nu vreau ca Linda să intre la închisoare, am făcut ceva greşit şi voi repara asta!
- Ce vei face? Cum crezi că vei repara situaţia? Vrei să intri tu în locul Lindei la închisoare?
- Nu, fireşte că nu!
- Atunci ascultă la mine, Emma! Cât timp Jessica nu îşi va da seama despre asta, vom fi în regulă!
- Şi dacă nu? Dacă îşi va da seama că pe acel cuţit nu sunt amprentele Lindei şi că eu am înscenat totul?
- Nu îşi va da seama, crede-mă! Acum să coborâm din maşină, vom crea suspiciuni!
II. Eric Shop
Jack şi Emily erau la conac, singuri. Spencer era împreună cu Jefferson la spital, iar Linda era încă încarcerată.
Emily se plimba agitată de colo-colo, iar Jack stătea pe canapea sprijinindu-şi bărbia pe degete îngândurat.
- Ce vom face acum, Jack? Dylan este fratele meu vitreg, mama este la secţie încarcerată. Toate astea se întâmplă deodată! Nu pot sta aici şi să nu fac nimic. Chiar nu pot!
- Nu am habar, chiar nu am.
- Măcar ştii ceva? Nu am făcut absolut nimic, suntem ca nişte marionete, ba mergem acolo, ba acolo.
Jack se ridică izbucnind.
- Ce ai vrea să facem?! Jefferson ştie deja legătura dintre Albert-Melissa-Dylan şi el este singurul care poate rezolva asta. Trebuie să stăm calmi şi să aşteptăm.
- Şi cazul crimei tatălui tău cine o va rezolva?
- Ce vrei să spui? reluă Jack înceţoşat.
- Eric e mort, tatăl tău e mort, Jack! Ştiai asta de mult timp şi nu ai vrut să ne spui!
Jack a rămas fără cuvinte.
CITEȘTI
Crimele din Murderland
Mystery / ThrillerŞeriful Linda şi adjunctul Jeff se străduiesc să afle cine este făptaşul crimelor, însă suspiciunea sare de la o persoană la alta, dând oportunitate ucigaşului de a-și găsi o nouă victimă atunci când faptele şi adevărul vor avea să destrame inimi, g...