On sobie chyba jaja robi. Jutro jest sobota, czyli dzień wolny od pracy, a ja mam mu pomagać w jakimś projekcie! Chyba go głową boli! Żesz jeszcze muszę być jego asystentką!
Szlag jasny to trafi!Od godziny siedzę w domu i piję czerwone wino. W każdy piątek tak robię razem z Amber, ale dzisiaj nie mogła do mnie przyjść. Ja jednak nie zamierzam z tego rezygnować. Nawet jeżeli jutro będę musiała wlec się do wieżowca, w którym pracuje.
Jak ja kocham siedzieć z lampką wina w wannie i słuchać smutnej muzyki lecącej z telefonu, który leży na umywalce.Nie wiem ile siedziałam i moczyłam się w wannie, ale otworzyłam oczy dopiero gdy usłyszałam dzwonek do drzwi. Szybko ubrałam na siebie pierwsze lepsze majtki z szafy, biustonosz i mój ukochany różowy szlafrok. Szybko pobiegłam otworzyć drzwi mając nadzieję, że Amber udało się wyrwać. Jednak za drzwiami nie zobaczyłam nikogo innego jak mojego ulubionego człowieka na ziemi (wyczujcie ten sarkazm) - Millera.
- Czego? - Odezwałam się.
- Uważaj jak mówisz do szefa - syknął.
- Jestem po pracy. Mogę robić co chce - odpyskowałam. - Streszczaj się, bo muszę dokończyć się kąpać.
- Matko... piłaś?
- Jaa? Nieee....
- Dobra nie ważne... mogę wejść? - zapytał a ja skinieniem głowy zaprosiłam go do środka.
Wszedł i skierował się do salonu jakby był u siebie i usiadł na skórzanej kanapie.- Skąd ty tak w ogóle masz mój adres?
- Był w papierach. Przejdźmy do sedna. Jako iż jesteś moją asystentką potrzebuje Cię przy projekcie, który musimy zrobić. Nie możemy spotkać się w biurze, więc proponuję abyś przyjechała do mnie. Omówimy też bal który organizuje w czerwcu. Napisze Ci adres na kartce. - Tak też i zrobił. Nie patrząc co bierze wziął mój szkicownik. Na całe szczęście na patrzył się co jest w nim tylko na pierwszej lepszej stronie zapisał adres i godzinę, na którą muszę tam być. - To na razie - pożegnał się i ruszył do wyjścia, a ja za nim.
- Na razie - wydukałam.
Jutrzejszy dzień zapowiada się ciekawie...
《♡♡♡》
Kolejny rozdział za nami 😄 zostawcie po sobie ślad! ❤
CZYTASZ
Prawdziwe Uczucia [Zakończone]
RomanceGreta to dziewczyna, która postanawia zmienić coś w swoim życiu. Przeprowadza się do słonecznego Miami i podejmuje pracę u milionera , który już pierwszego dnia zwraca na nią uwagę. Jedna osoba, którą dopiero co poznała zmienia całe jej życie i w...