(Max pov.)
Haar vraag herhaalde zich maar door mijn hoofd. Het antwoord, het antwoord, wat was het antwoord? Dus zei ik maar; "Ik denk van niet... Wat.. Euh.. Nu..?" Eva lachte, ze lachte me gewoon uit. "Hahaha gekkie, er bestaands zoiets als de morning afterpil." Ohja domme ik, we leven in de 21ste eeuw daar is zo ongeveer voor alles een oplossing. Ik vroeg haar of ze die zelf ging halen of dat ik mee moest gezien ik toch degene was die ervoor gezorgd had dat ze deze moest gaan halen.
"Nee hoeft niet maar wel lief dat je het vraagt;"zei ze. Ik vroeg haar nog haar nummer enzo en niet veel later ging ze via de apotheek naar huis. Ik heb echt een hele leuke nacht met haar gehad.(Eva pov.)
Omg, omg, omg, als ik buitensta uit zijn zicht maak ik een vreugde sprongetje, wat voel ik me blij. Ik scheurde gauw met mijn auto naar apotheek, ik zou hem thuis innemen en dan op naar de volgende persoon op mijn lijstje. Nina verdiende een goede plek, waar ze goed behandeld werd. Die persoon was dus haar vader.
Daar zat ik dan bij mijn ex binnen. Hij had een vriendin, hij was immers al 32. Hij heeft nooit geweten van Nina, dus ik was bang voor zijn reactie. De reactie die ik verwachte was; boosheid, verbazing en verdriet, zoals iedereen reageert die er na zes jaar achterkomt dat hij/zij den kind heeft. Oké, tijd om het te gaan vertellen. Ik zette mijn koffie op tafel en zei dat ik hem iets moest vertellen, waarop hij reageerde dat hij al vermoede wat. Hij zei dat hij me al eens had zien lopen met een kind, een kind dat sprekend op hem leek. Iets wat ik zeker niet kon ontkennen. "Maar euh.. Nu heb ik een probleem sam. Ik moet voor mijn werk een half jaar naar Amerika studeren.
"En Nina kan niet mee;"vulde hij mij aan. "Inderdaad" hij vatte het goed op, maar nu wist ik nog niet of hij dit wou. "Zou je er misschien over na willen denken?" Hij antwoordde van wel, maar dat met een voorwaarde. Hij wou Nina vaker zien omdat hij toch de vader was.Later begreep ik waarom hij en Lisa zijn aanstaande vrouw konden geen kinderen krijgen. Het was dat Sam en ik nooit echt ruzie hadden maar ik wist dat er gedoe zou komen, over mijn Nina, over mijn schat. Dit wou ik absoluut niet dus moest ik het wel goedkeuren.
"Is goed."
Ik stond op. "Nou, euh, ik ga maar weer. Het was maar een klein stukje rijden naar huis. Toen ik de deur binnen liep kwam Nina aan rennen ze had me vandaag ook weinig gezien. De oppas woonde naast haar school dus zij heeft haar weggebracht en ze is met een vriendinnetje meerijdend naar huis gebracht. "Heey Nina,"zei ik. "Mama, waar was je vannacht?"
JE LEEST
lost
Детектив / ТриллерEva gaat een studie doen in Amerika, wat een hele opgave is, vooral het onderbrengen van haar dochtertje Nina zal niet erg gemakkelijk zijn en of dat al niet genoeg is komen er nog meer problemen bij... Na het oplossen van deze volgen zich er in Ame...