(Eva pov.)
Ik werd wakker in een of ander kil, donker hok. De touwen waarmee ik vastgebonden was schuurden langs mijn polsen en enkels. De pijn die ik had was ondragelijk. Ik wist niet welk uur het was, welke dag, hoelang ik geslapen had, of iemand mij miste. Er kwam een man binnen en hij begon mijn letterlijk te voeren. Het was erwten soep, en het smaakte verschrikkelijk. Er kwam een tweede man binnen. Ik zag aan zijn broek dat hij behoorlijk opgewonden was. Wacht, ik was natuurlijk nog steeds naakt. Het voelde niet per se gemakkelijk. De man die mij net hardhandig gevoerd had liep het hok weer uit. Man nummer 2(laat ik hem zo noemen) was duidelijk nog niet van plan weg te gaan, en kwam dichterbij. Zo werd ik voor de tweede keer verkracht. ‘Nu ben je ineens niet meer zo opstandig he?’ Ik wou zegge, nee dat lukt wanneer je in deze omstandigheid bent als mij. Tuurlijk niet, ik was zo slap, futloos en dat was ik ook nog eens vast gebonden. Onmogelijk dus. Wacht nu zag ik het, het was dezelfde man wie mij ontvoerd en ook de eerste keer verkracht had. Gemene viezerik. Ik vergat door deze gedachten bijna pijn te leiden. Pijn deed het zeker, enorm zelfs! Ik gilde het uit van pijn. Ook dat deed pijn, alles deed pijn, ook mijn hart, pijn. Gillen was nog het enige wat ik kon. Iets waarna ik opnieuw mijn bewust zijn verloor.
(Max pov.)
Ik rende het gebouw uit langs de vele fietsen, auto’s, bomen, de wandel paden op, langs de rivier, nu weer lopend anders zou ik misschien info missen en ondertussen veel om me heen kijkend naar eventuele sporen die erop zouden kunnen wijzen waar eva was. Ik vergat het prachtige weer, de mooie bloeiende bomen, de jonge eendjes, alle mooie lente symbolen. Ik dacht in de verte iets roods te zien, Eva had vandaag een rood shirt aan, misschien. Rennend naar het rode ding wat ik had gezien zag ik dat het maar bloemetjes waren, toch viel me iets op. Het waren de bosjes ernaast. Het leek wel alsof er iemand doorheen gevallen was. Ik kroop door het gat, wat er waarschijnlijk heel stom uitzag bij iemand van mijn leeftijd, ook merkte ik meteen dat ik geen kind meer was en dus mijn lenigheid verloren was, maar nu geen tijd van nadenken. In mijn hoofd zat nou eenmaal dat er iets gebeurt was, een voorgevoel. Toen ik eenmaal door het gat was kwam ik uit op een onbegroeide plek aan de rand van een soort bos. Dat wat ik er aantrof was niet veel goeds.
(Sam pov.)
Eva was nu ruim drie weken weg. Het rare was, we hadden nog niets van haar gehoord. Soms vroeg Nina ernaar en het geen antwoord kunnen geven op haar vraag deed me pijn. Als in; Nina ik weet niet hoe het met mama is, waarom we nog niets van haar vernomen hebben of wanneer dit wel zal gaan gebeuren. Ik vond dit zelf te erg voor woorden, ze kon ons op z’n minst bellen, of moest ik dat dan maar gaan doen.
(Max pov.)
Er lagen overal kleren, niet zomaar kleren, de kleren van Eva. Ze was van top tot teen uitgekleed. Ik zag als een beeld voor me hoe ze hier uitgekleed was. Ik kende haar goed genoeg om te weten dat ze niet even met een wild vreemde seks zou hebben in de bosjes en dan naakt naar huis gewandeld zou zijn, bovendien zijn haar kleren nogal stuk. De enige optie die nog open stond was; ze is verkracht. Ik keek nog eens goed naar de kledingsstukken. Ik controleerde de zakken van haar jasje en broek, niks helemaal niks. Net op dat moment hoorde ik haar beltoon, dat was dus het teken voor mij dat haar mobiel hier ergens zou moeten liggen. Ik liep op het geluid af en vond uiteindelijk de mobiel van haar, toch was ik net iets te laat. Boven in het scherm verscheen, gemiste oproep van Sam. Tijd van terug bellen had ik nu even niet, dat wat ik eerst ging doen was…
------------
----------------------------------------------------------------------
heyhoi
wat denken jullie dat max gaat doen? gaat hij hulp inschakelen of gaat hij het zelf uitzoeken? waar verblijft eva? zal het ooit nog goed komen? een hele hoop vragen waar jullie in de volgende hoofdstukken antwoord op zullen krijgen. ik hoop dat het boek met plezier gelezen word, tips zijn altijd welkom en wanneer je het leuk vind votes natuurlijk ook ;-)
xx dinise
JE LEEST
lost
Mystery / ThrillerEva gaat een studie doen in Amerika, wat een hele opgave is, vooral het onderbrengen van haar dochtertje Nina zal niet erg gemakkelijk zijn en of dat al niet genoeg is komen er nog meer problemen bij... Na het oplossen van deze volgen zich er in Ame...