lost 16

70 3 0
                                    

Tot mijn verbazing hoorde ik niet veel later een ambulance steeds dichterbij komen. De ambulance broeders kwamen binnen. Alles ging zo snel dat ik niet goed meer weet wat er allemaal gebeurd was. Wel weet ik nog dat ik nog dat ik met grote snelheid het ziekenhuis in gereden werd op de brancard, wat me nogal misselijk maakte. Op het moment lig ik in een ziekenhuis bed, bij het raam, maar mijn uitzicht werd belemmerd door een boom. Het was wel mooi om te zien dat de bijtjes de bloesem van de bomen bestuiven. Bijtjes die bestuiven. Deed me denke aan Max, hij was immers de vader van het wonder in mijn buik. Wacht, wonder in mijn buik? Hoe gaat het daarmee? Naast me zag ik een rode knop, waarschijnlijk om een zuster op te roepen. Ik twijfelde geen moment en drukte op de knop. Niet veel later kwam er een zuster mijn kamer in gelopen. Ze vroeg wat er was. Ik antwoordde dat ik niet goed wist wat er allemaal gebeurd was en hoe het met mijn kindje gaat, waarna een hele uitleg volgde. Er was bijvoorbeeld een ego gemaakt waaruit bleek dat er een tweeling in mijn buik zat, wel had ze de nare mededeling dat een van hen het niet overleefd heeft. Ja, als moeder doet dat pijn, heel erg. Later vertelde ze nog een heel verhaal, mijn ongeboren dode kindje was operatief verwijderd en het andere baby’tje was verder niet van bekend dat deze ook letsel had opgelopen...

Al die zelfde dag was mijn vrijheid voorbij. Continue werd ik in de gaten gehouden, als ik ook maar probeerde te ontsnappen uit het ziekenhuis... Dan had ik een enorm probleem... onverwachts kwamen er ineens twee mannen mijn kamertje binnnen. ik herkende een van hen als mijn ontvoerder. 

-------------------------------------------------

heyhey 

sorry dat ik al zo lang niet heb geschreven, maar hier een heel klein hoofdstukje (zie het maar als de andere helft van lost 15 ofzo) op het moment ben ik totaal inspiratieloos, heb jij een idee stuur me dan even een prive bericht. heeft iemand nog tips over hoe ik mijn verhaal wat minder dramatisch en iets spannender kan maken? alvast bedankt xx dinise 

ps: wat vinden jullie van mijn nieuwe cover? made by: @xanneklg

lostWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu