1. Késés

4.7K 171 2
                                    

Kwon Youra vagyok, 20 éves. Dél-Koreában élek, Szöulban. Szeretek fotózni, most fogok végezni az egyetemen, tudom, furán hangzik. A szüleim azt mondták, hogy én másra vagyok hivatott, ezért abban az évben leérettségiztem és beírattak ebbe az iskolába. Az érettségim nagyon jól sikerült. Az évfolyamban a legjobb.

Nagyon szeretem az iskolát. Sok helyre beadtam az önéletrajzom, hogy most már elkezdjek dolgozni.

Nem élek együtt a szüleimmel. Az ikertestvérem Szöul egyik legjobb orvosi iskolájában tanul, nem sokszor találkozunk. Az ikertestvérem neve: Kwon Min-sea. A tesómmal szeretjük a BTS-t. Ő már volt az egyik koncertjükön, én nem, mert akkor tanultam az egyik nagyon nehéz vizsgámra. Nem baj, ha lesz időm és már le is tettem a diplomám akkor igen.

A telefonom rezgésére ébredtem. Ez volt kiírva:

,,Szia! Ma nem megyek suliba, nagyon fáj a fejem és hőemelkedésem van. Tudnád írni nekem a leckét. Előre köszi! So-yung"- So-yung az egyik legjobb barátnőm. Ő is szereti a K-Popot, de neki az EXO a kedvence.

,, Oké. Jobbulást! Így nem lesz padtársam!?" - írtam vissza neki.

Utána már nem válaszolt.

Ránéztem az órámra: 7:15. Elfogok késni!!! Gyorsan felöltöztem és mentem le a lépcsőn. El is készítettem a reggelim. Aztán összeszedtem a cuccom és siettem. Az iskola a házamtól nem volt messze, ezért mindig gyalog megyek.

Az iskola utcájában megállít egy férfi. Útbaigazítást kért.

- Elnézést hölgyem! Nem tudja véletlenül merre van a színház?

- Igen, ezen az utcán menjen végig majd forduljon jobbra, utána az utca végén van. - közben ránéztem a telefonomra: 7:28. Már elkéstem. Nem fogok időben odaérni.

- Köszönöm szépen! Tudod sietek már elkéstem, úgyhogy már mindegy. - mondta nyugodtan.

- Szívesen! Tudja már én is elkéstem a suliból. - feleltem, közben én a haját néztem, mert annyira furán néz ki. Kék volt a haja!! Ő pedig a fotós cuccomat nézte.

- Te fotós vagy? - kérdezte kíváncsian.

- Igen. Bocsi de sietek már el is késtem. Szia! - mondtam közben siettem.

- Oké. Én is megyek. Köszi az útbaigazítást! Szia! - mondta de én már elkeztem futni az iskola felé.

Futottam az iskolába. Ahogy az osztályterembe beértem pont elkezdődött az óra.

- Ms. Kwon?? Ön a legjobb tanuló és elkésik? - kérdezte a tanár úr.

- B.. Bocsánat tanárúr!! Az úgy volt hogy.... - folytattam volna de a tanár úr félbe szakított.

- Nem érdekel miért késett. Inkább üljön le.

Ültem le az üres padba.

- Ki hiányzik? - kérdezte a tanár. Feltettem a kezem, felszólított.

- Chom So-yung. - feleltem.

- Mit tudsz róla?

- Fáj a feje meg hőemelkedése van. - mondtam.

- Köszönöm üljön le! - mondta nekem a tanár úr.

Óra végén kimentem az udvarra és felhívtam anyukámat.

- Szia Anya! - mondtam a telefonba

- Szia kicsim! Hogy vagy?

- Én jól.

És elmeséltem neki mindent ami ma történt.

- Óóó... És udvarias voltál? - kérdezte kíváncsian.

- Igen, persze. - mondtam magabiztosan. - Na megyek, mindjárt csöngetnek. Szia Anyu!

- Oké. Szia kincsem! - mondta és tettem le a telefont.

Amikor leraktam a mobilom pont akkor csöngettek. A szünetek 10 percesek az órák pedig 50 percesek.

Művészettörténeti óra volt nem a kedvencem, de nem is utálom.

- Jó napot!- jött be a tanár néni.

- Jó napot Ye-eon tanárnő! - feleltük együtt.

- Üljetek le. - mondta gyorsan a tanárnő. - Gyerekek most felelni fogunk. Kwon Youra! Te vagy a legjobb tanuló. Mondj nekünk egy szép feleletet. - nem voltam meglepve, mert a tanárnő kedvence vagyok azért, mert minden napra megtanulom az anyagot.

- Oké. Megyek! - mondtam halkan.

Feleltem aztán a tanárnő azt mondta: ,,Nagyon jó! Bárcsak mindenki ilyen szépen felelne! - nézett a legrosszabb tanulóra.

Vége lett az összes óráimnak, megyek haza. Megint találkozom a férfival, aki útbaigazítást kért.

- Szia! - köszöntem rá. Látszott rajta, hogy nagyon szomorú.

- Szia! Nem is tudom a neved? - kérdezte.

- A nevem Kwon Youra, de csak hívj Youranak. És a te neved? - kérdeztem, és már megint a kék haját bámultam.

- Az én nevem... - közben elkezdett sírni és gyorsan megölelt.

- Mi a baj? - kérdeztem a fülébe súgva.

- Azért mentem a színházba, mert modell vagyok és ott lett volna az első fotózásom. De a fotós szerint borzalmas vagyok, ezért elment. Ott hagyott. - szipogva mesélte el.

- Én segíthetek. Lefotózlak annyiszer amennyiszer akarod. - mondtam kedvesen. Ez lesz az első igazi fotózásom. Nagyon örülök, meg ő is.

- Ó.. Köszönöm. Holnap ilyenkor jó lesz? - kérdezte nagy mosollyal.

- Persze. De még mindig nem mondtad el a neved? - kíváncsiskodtam.

- A nevem Jung Min mi. - mondta.

- Itt a telefonszámom. - adtam át neki egy cetlit a számommal.

- Oké. Itt az enyém. Örülök, hogy találkoztunk nélküled most megbuknék. - mondta és még nagyobb mosolyra nyílt a szája.

- Én is örülök. Te vagy az első igazi modell, akit fotózhatok. Na megyek még tanulnom kell. Szia! - közben siettem, mert tényleg tanulnom kellet.

- Szia! Majd holnap találkozunk. - mondta és közben megölelt.

Messziről láttam, hogy örömében ugrándozik. Mosolyogtam. Mentem haza.

Rakom be a zárba a kulcsom észreveszem, hogy nyitva. Elgondolkoztam: ,,A nagy siettségben elfelejtettem bezárni? Nem, mert még meg is néztem. Ezt nem értem valaki betört?"

Nyitom az ajtót és.......

Sziasztok!

Ez az első könyvem. Remélem, tetszik. Ha tetszik likeold.


Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~Where stories live. Discover now