22. Hihetetlen nap

982 73 21
                                    

Elköszöntem én is és becsoszogtam a házba. Előkészítettem a vacsorámat és a laptopommal együtt befeküdtem Pretty Little Liars új részét nézni. Nagyon tetszett!

Vége lett és nagyon izgalmas volt. Elpakoltam mindent és boldogan, de fáradtan dőltem be az ágyba.

**1 évvel később**

- Youra! Gyere már elkésünk! - kiabálta So.

So-t kirúgták, ezért itt a BTS-nél sminkkel. Gyönyörűen csinálja. Ma kivételesen engem is kisminkelt, de nem tudtam, hogy miért.

Futottam a kocsihoz. Kezemben a fotós cuccommal. A menedzser megkért, hogy ezen a koncerten fotózzam őket, de nem a színfalak mögött hanem a többi army között.

Beszálltam a kocsiba és So indította is a járművet.

- A fiúk már ott vannak? - kérdeztem izgatottan.

- Igen. Nyugi! Most miért izgulsz? - nem tudtam válaszolni. - Oké. Akkor a jegyeket hoztad? - kérdezte izgatottan.
- Igen. - felmutattam és válaszként egy bólintást kaptam.

Az út többi része csöndben telt. Odaérve kipattantam a kocsiból a cuccaimmal és sétáltam befele. Korán jöttünk, hogy hamar elfoglaljuk a helyünket. So vette a jegyeket, így nem tudtam, hogy hova kell menni. A jegyekre sem vol ráírva ami nagyon furcsa volt.

A barátnőm előre sétált és én, mint egy kiskutya követtem. Megállt az első sorban. Annyira ismerős a hely ahol ülünk, de nem rémlik.

- So! Nekem ismerős ez a hely. Tudom, hogy voltam itt a színpad mögött, de nekem ez a hely ITT ismerős. - mutattam a padlóra, ő meg figyelmesen végig hallgatott. Pár perc múlva megérkeztek a többi rajongók is.

- Nem értem. - tetette a hülyét. Majd ha eszembe jut akkor elmondom neki.

Nagy csönd lett közöttünk, de mellettünk az army-k ordítoztak: ,,Jungkook-Oppa!!!, BTS!!! ". Tovább pakoltunk. Végre elkészültünk a kipakolással. Beállítottam a kamerát, amit az egyik kamerásunk fog irányítani, persze az egészet felveszi.

Elővettem a fényképezőgépem és beállítottam. Vártunk, hogy elkezdődjön. Vártunk...

A fények felvillantak és megvilágították a színpadot. Akkor jutott eszembe, hogy honnan ismerős ez a hely.

Az első találkozásom és egyben a balesetünk Sugával. Nagyon boldog voltam.

- So! - kiáltottam a barátnőmhöz.

- Igen? - ordíbáltunk egymásnak.

- Már emlékszem. Ugyan itt volt a balesetünk Sugával. - emlékeztettem a barátnőmet.

- Aha. - enyit mondott és előrébb ment.

Követtem én is és már készítettem is a fotókat. Nagyon ügyesek. Suga tekintetét rajtam éreztem folyamatosan. Egyszer-kétszer levette, de utána visszatért.

A fotók tökéletesek ahogy a fiúk is. A mozgásuk is nagyon jó. A ruhájukat is imádom.

Már vagy 1 órája ment a koncert, de egyáltalán nem untam. Fotók összesen: 24 982 db. És ezeket ki kell válogatnom, hogy jó vagy nem.

So nagyon élvezte ahogy én és mindenki. Épp a fotókat néztem át, mire oda jön mellém a barátnőm kissé izgulva, de nem értettem.

- Izgulsz? - kérdezte nyugtalanul.

- Miért kéne izgulnom? - kérdeztem vissza erre csak egy mosolyt és két szót kaptam válaszként.

- Majd megtudod. - azzal el is ment.

Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~Where stories live. Discover now