13. Igazság

1K 72 6
                                    

Hallottam ajtó csapkodást és gyorsan odasiettem Jimin és J-Hope-hoz. Félig nyitva volt az ajtójuk. Benéztem, de nem volt senki. Visszamentem Yourához.

- Baj van?

- Nem. Semmi, csak azt hittem, hogy van valaki ott. - mondtam és az arcát néztem.

- Oké. Valamit akartál kérdezni. Nem? - amikor kimondta már majdnem elfelejtettem.

- Te...Te mit érzel? - kérdeztem és Youra megszeppent egy pillanatra.

- Boldogságot, mert ma van a szülinapom. Vagy ez nem jó válasz? - amikor kimondta nem értettem. Most nem érez irántam semmit? Vagy rosszul kérdeztem meg?

- Nem úgy értettem. Hanem...- jött J-Hope ugrándozva.

Pont amikor el akartam mondani neki, hogy mit érzek.

- Suga hyung! -kiabálta J-Hope.

- Mi a baj? - unott fejjel rá néztem. Nagy levegőket vett, aztán mondta.

- Rap Monster szólt, hogy menned kell a zenét befejezni.

- Tényleg! Most jutott az eszembe. Youra majd később elmondom. - mondtam, ő meg bólintott és már el is mentem.

Youra pov.

Elment Suga, de láttam rajta, hogy mondani akar valamit. Most először van egy érzés amit nem tudok irányítani. Ez a szerelem. Nem értem, hogy mit kéne csinálnom, mert most érzem magam először így.
Szerelmes vagyok Yoongiba, de nem merem elmondani neki, mert lehet nem érez irántam semmit.

Ott maradtam Hobival és nem tudom, hogy mit csináljak.

Óóó...megvan!
Megyek Jinnek segítek. Odafutottam a konyhában, de nem volt ott senki. Hova lettek? Körülnézek, de senki. Inkább elmegyek. Felvettem a táskám és kimentem. Elhajtottam meg sem álltam a házamig. Beérve a házba észrevettem, hogy nincs nálam a telefonom.
Visszamentem a dormba és bevolt zárva az ajtó. Bekopogtam és Jungkook nyitott ajtót.

- Hol voltál? Mindenki téged keresett. Épp filmet nézünk. Gyere be! - bementem Jungkook és V szobájába, ahol ott ült mindenki.

- Én csak haza akartam menni, de visszajöttem, mert itt hagytam a.... - elkezdtem kutatni a kanapét.

- Mit? - kérdezte Jin.

- A telefonom keresem. Szerintem... -nem tudtam tovább mondani, mert Suga félbeszakított.

- Pszt! - mondta és megfogta a csuklóm, odahúzott mellé az ágyra. - Nálam van. - fülembe suttogta.

- Miért vetted el? - azért suttogtunk, mert ott voltak mellettünk a többiek és nem akartuk, hogy ránk figyeljenek.

- Hogy ne menj el. - mondta és rám nézett - Sajnálom. Szeretem, ha itt vagy.

Nem tudtam erre semmit sem válaszolni. Rádöntöttem a fejem és úgy néztem a filmet. Végül elnyomott az álom.

**4 óra múlva**

Felkeltem és Suga simogatta a fejem. Magamhoz tértem.

- Mennyi az idő? -kérdeztem ő meg előkapta a telefonját és már mondta is.

- Este 6 óra. A többiek elmentek vásárolni,  én nem tudtam elmenni, mert álmodban ölelgettél. Kérsz valamit inni?

- Köszi nem. Még délelőtt mit akartál mondani?

Egy pár másodpercig csönd volt. A plafont bámulta én meg őt.

- Nem tudom, hogy hogyan kérdezzem meg.

Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~Where stories live. Discover now