Kicsit megnyugtató volt. Mély levegőt vettem. Egy adag levegőt kifújva bekopogtam.
Az ajtóban...
A testvére állt, aki épp kifele tartott. Köszöntem és ki is engedtem az ajtón.
Ő persze nem köszönt, hanem súgott valamit a fülembe:- Épp a szobájában készülődik. Bemehetsz! - hallgattam az ikertestvére szavára.
Beléptem. Leültem a kanapéra és vártam...
Nyitódott az ajtó és kilépett.Gyönyörű abban a ruhában. Muszáj elmondanom!
Hova mehet?
- Suga? Te-Te mit keresel itt? - kérdezte ijedten. Gyorsan leszedtem a szemem róla és próbáltam nem odafigyelni, ahova nem kellene.
- Beszélni szeretnék veled.
- Gyorsan, mert 5 perc múlva indulnom kell. - mondta én meg elszomorodtam. Biztosan randija lesz. A,, randi" szót hamar kivertem a fejemből. Lehetetlen. Viszonozta a csókot, akkor biztos nem az.
- Hova mész?
- Nem mondta meg a menedzser? - kérdezte és közben végig engem nézett.
- Nem, mit kéne mondania?
- Nem leszek kettő napig. Elmegyek az ikertesómhoz szülinapi ünnepségre. Mármint együtt ünnepeljük a szülinapunkat.- mondta és felvette a táskáját.
- Ohhh... És kettő napig fog tartani ez?
- Nem csak egy, de én tovább ott maradok. Mehetünk, mert nekem már mennem kéne? - felmutatta a kocsikulcsot és a táskáját.
Felugrottam és kimentem. Elköszöntem és ő már el is ment. Jimin értetlenül nézett rám.
- Na, elmondtad? - kérdezte kíváncsian.
- Nem. Pedig akartam, de el kellet mennie. - mondtam és megforgattam a szemem szomorúan.
- Akkor ma este elmondhatod neki. - vidáman ugrándozott és dopta a kocsikulcsot.
- Nem hallottál? Mondtam, hogy elment. Nem lesz itt. Süket vagy? - kérdeztem értetlenül.
- Min-sea meghívott minket. Nem lesz nagy buli, kevesen leszünk. A barátaik lesznek ott, és mi is azok vagyunk. Elmegyünk? - bólintottam egyet és már el is mentünk.
Hazaérve beordítottam, hogy itt vagyunk és elmeséltem nekik mindent. Megkérdeztem a menedzser-hyung-ot és el is engedett minket.
Átöltöztem szép ruhába és kimentem a nappaliban, ahol a többiek is felöltöztek.
YOU ARE READING
Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~
FanfictionEgy koreai lányról szól, aki baleset után nagy öröm éri. Be is teljesíti álmát, csak nem gondolta volna, hogy pont így. Ha többet szeretnél tudni, akkor olvass bele! *csillagozd* FIGYELEM!!! Az egész kitalált történet! 18+ 2017. Április 30. - 201...