Elmondta, hogy holnap be kell mennem. Elgondolkoztam azon, hogy holnap vasárnap. De ilyenkor miért kell dolgozni? Mondtam, hogy bemegyek fél tízre. Letette.
Miért menjek be vasárnap?
Április 15.(Youra szülinapja)
Reggel boldogan keltem, mert ma lettem 21 éves. Boldog vagyok! Persze a tesómnak is ma van, de ő most dolgozik, és én is mindjárt megyek be.
Felvettem egy egyszerű ruhát.
Megreggeliztem és mentem a fürdő szobába. Kisminkeltem magam és már pakoltam is össze, amit vinnem kell. Örülök, hogy a BTS-nél dolgozok, de legalább kaphattam volna szabadságot a szülinapomkor.
Siettem, de a telefonom megakadályozta ezt:
- Szia Anya és Apa! - köszöntem és közben pakoltam a cuccaimat.
- Boldog Szülinapot! - mondták egyszerre. - Most nem vagyunk otthon. Tudod a munka, még egy darabig nem leszünk otthon. - végre! Legalább nem fognak piszkálni. Pár napra van szabadulásom.
- Oké. Anya most le kell tennem, mert mások is hívnak. Sziasztok! - ők is elköszöntek aztán letettem.
Soyung hívott. 5 percig beszélgettem vele aztán mentem a kocsihoz bepakolni a cuccaim. Ahogy szállok be az autóba megszólal a telefon.
- Háló! - nem néztem meg, hogy ki az.
- Szia Youra! Hol vagy? - meghallottam, hogy Suga az nagyon örültem neki.
- Most indítom be az autót.
- Oké. Várunk. Szia! - elköszöntem én is aztán beindítottam a kocsit.
A Big Hit házhoz érve bekopogtam. Láttam, hogy nyitva van, ezért bementem. Kerestem a többieket, de senki nem volt ott. A kanapéhoz érve Suga felugrott kiáltozva, utána a többiek is ugrottak egyet. A szívem majdnem kiugrott a helyéről. Nem is gondoltam volna.
- Meglepetés! Boldog Szülinapot! - mondta Rap Monster és megölelt.
Elénekelték nekem a dalt és egy csoportos ölelés következett. Egyesével megköszöntem mindenkinek.
Sugán kívül. Ő hol van? Nem láttam sehol.
- Nem láttátok Sugát? - kérdeztem a sminkesektől. Fejet ráztak és én tovább mentem. Megkérdeztem a takarítókat, de ők sem látták. Végül megkérdeztem Jin-t.
Jin épp selfizett az ARMY-knak. Megkopogtattam a vállát. Megfordult, de előtte csinált velem is egyet.
- Jin. Nem láttad Sugát? - kérdeztem, mire ő is ugyanúgy válaszolt, mint a többiek. De ő még egy mosolyt is villantott.
Körülnéztem, de még mindig nincs sehol.
- Figyi Kookie?! - mondtam a mellettem lévő maknae-nak. - Nem láttad Sugát?
YOU ARE READING
Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~
FanfictionEgy koreai lányról szól, aki baleset után nagy öröm éri. Be is teljesíti álmát, csak nem gondolta volna, hogy pont így. Ha többet szeretnél tudni, akkor olvass bele! *csillagozd* FIGYELEM!!! Az egész kitalált történet! 18+ 2017. Április 30. - 201...