10. Baj van?

1.3K 87 2
                                    

A konyhában ketten voltunk. Egyszer csak valaki belép. Még mindig engem ölelt Hobi és az illető pedig megijesztett minket.

- Ti mit csináltok?

Az illető Jungkook volt. Megijedtünk J-Hope-pal.

- Semmit. Épp megnéztem az ebédet és megkérdeztem Yourát, hogy marad-e ebédre és azt mondta, hogy marad. - nem is csináltunk ilyesmit, de mindegy.

- Aha. Értem... - és bólogatott közben. - Jó. Akkor ebédelünk. Fiúk eszünk! - kiabált át három szobányit, és meg is hallották.
Erős hangja van. Főleg a rappelésben. Még jó, hogy az én énekhangomat még nem hallották, mert akkor mindenki halláskárosodásban szenvedne amikor meghallja. Soyung szerint jó hangom van, de szerintem nem.

Ebédeltünk. J-Hope és Jin készítette. Finom lett. Jól főznek. Meg is dicsértem őket.

Ebéd közben megszólal egy telefon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ebéd közben megszólal egy telefon. Milyen jó, hogy ebéd közben. Gratulálok annak akié a telefon!

A hang tőlem jött. Nekem csörgött a telefonom. Anya az. Mindig jókor hív.
Felálltam az asztaltól és kimentem a folyosóra.

- Bocsánat! - mondtam és már távoztam is a konyhából. - Szia anya!

- Szia Youra! Hogy vagy? Mit csinálsz?- kérdezgetett nyugtalan hangon.

- A BTS-nél vagyok és épp ebédelünk. - mondtam kiakadva.

- Értem, csak azt akartam mondani, hogy itt leszünk még egy idejig. Akkor látom jól vagy és boldog, akkor én most hagylak titeket. Szia kincsem! -meg se várva a válaszom, letette.

Visszamentem és folytattam az ebédet. De Suga megkérdezte:

- Ki volt az? - miért kell tudnia róla? Ennyire kíváncsi?

- Csak az anyám. Nagyon kíváncsi. - megforgattam a szemeim. Ezt ők is észrevették.

- Miért? Miről kérdezett? - kérdezte kíváncsian J-Hope. Ma mindenki ilyen kíváncsi?

- Tegnap este felhívtam és elmondtam neki, hogy itt leszek úgyhogy ne hívjon, de mégis csak hívott. És pont ebéd közben.Meg kérdezget mindenféléről, abba nem mennék bele - elpirultam, de ők csak bólintottak egyet aztán ettek tovább. De Jungkook felhozott egy témát.

- Mit csináltatok itt a konyhában? - egymásra néztünk Hobival. Aztán elnevettük magunkat. A többiek csak figyeltek, hogy mi miért is nevetünk.

- Tudod. Megkérdeztem, hogy leszünk-e barátok és azt mondta, hogy ‚‚igen". És megöleltük egymást. Ennyi. - magyarázta el a többieknek J-Hope.

Suga hirtelen felállt és ment a hűtőszekrényhez és kivett egy palackot. Visszaült a helyére, de nem olyan arccal amilyennel ide ült. V is rájött és megkérdezte.

Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~Where stories live. Discover now