Szorosabban megölelt és ez nagyon jó érzés, amit szavakkal nagyon nehéz elmagyarázni. Eltávolodott és mondta:
- Gyere ki! Valamit játszanak! - adott a szájamra egy puszit, letörölte könnycseppjeim és kivezetett.
Kivezetett, és mindenki rám vette tekintetét.
- Ti is játszotok? - kérdezte V egy nagy vigyorral együtt.
- Persze. - magabiztosan jelentettem ki.
- Hamar fel kell hergelni a másikat. Az nyer, akit nem tudunk felhergelni.- magyarázta el Rap Monster.
- Velem kezdjetek. És nem leszek dühös. - tette fel a kezét V. Mindenki elnevette magát.
- V. Azt hallottuk, hogy legalább 10 nővel voltál. - mindenki nevetett ő pedig bólogatott. Jin folytatta. - Aztán azt is hallottuk,hogy utána fiúkkal is voltál.- erre felkapta a vizet.
- Nem! Ez nem igaz! Én a csajokat szeretem, nem a fiúkat oké?!- kiabált.
- Oké. V veszített. A következő...... - nézett körbe RapMon, és kiszúrta Jimin-t. - Jimin! - kiabálta. Az említett fiú pedig hirtelen felkapta a fejét és mosolyogva bólintott.
- Jimin. A két vállad együtt 10 cm széles. - mindenki elnevette magát, kivéve Jimin-t.
- Ez nem is igaz! - Jimin kiabálta.
- Jimin is veszített. Következő... Suga. - mutatott a mellettem ülő Sugára.
- Suga. Azt mondtad, hogy utálod Yourát. - ezen ő csak bólogatott. - És megcsaltad! Youra ez igaz! Hidd el! Nem hazudunk! - teljesen átváltozott a feje RapMonnak. És utána mindenkinek komoly feje volt. Nem hittem el. Csak viccelnek! Ez egy játék!
- Ne mondjatok hülyeséget! Youra! Ez.... - próbálta megmagyarázni, de V megszakította.- Igaz! Amúgy nem. Oké. Suga veszített. Youra te jössz! - kiáltott V és már mondta is tovább. - Youra! Mindenki tudja, hogy J-Hope-ba vagy szerelmes. - Hobi csak mosolygott én meg dühös lettem.
- Ez nem igaz! Én... Én... Én másba... Másba vagyok szerelmes! - mondtam dühösen és akadozva.
Mindenki mosolyogva figyelt engem.
- És ki be? - kíváncsiskodott Jimin.
- Figyeljetek! Most mehetünk el. Gyertek! Youra neked is jönnöd kell! - mondta RapMon és már pakoltunk is.
Gyorsan beültünk a kocsiba és Jin vezetett. A járműben Suga ült mellettem. Megfogta a kezem és közelebb hajolt.
- Megkérdezem! - súgta a fülembe.
Válaszul bólintottam. Az autóban J-Hope fárasztó vicceit hallgattuk.
Hamar odaértünk és gyorsan beszaladtunk. A házban nem volt nagy különlegesség. A menedzser várt minket, de nem volt boldog.
- Na végre, hogy itt vagytok! Youra! Beszélnem kell veled! - bólintottam és követtem az irodájába.
Leült én is leültem a szembe lévő székre.
- Youra! Kettő dologról szeretnék veled beszélni! A legfontosabbal kezdem. - nagyon izgultam, hogy miről is akar velem beszélni. - A szerkesztőnk lebetegedett és két nap múlva kell a klipp. Felvettük már őket, de még nincs összevágva. Még ma meg kell csinálnod. Tudjuk, hogy végeztél ilyen szakot. Akkor neki is állhatsz.
Nagy levegőt vettem és figyeltem tovább.
- Oké. - bólogattam okosan.
- A másik az, hogy látom, hogy tetszik az egyik fiú. Mármint tag. - na ettől féltem. Már ő is tudja. Honnan tudja? - És te is tudod jól, hogy nem lehettek együtt. Ha lejár a szerződés azután áldásom a kapcsolatra, de addig nem találkozhattok nyilvánosan, nem lehettek együtt. Azért nem, mert Yoongi mostanában nem figyel annyira. Mondta is RapMon, hogy rosszul teljesít ez miatt. Fél elmondani nekem mindent. Meg is értem. - erre csak bólogattam, de rosszul esett.
YOU ARE READING
Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~
FanfictionEgy koreai lányról szól, aki baleset után nagy öröm éri. Be is teljesíti álmát, csak nem gondolta volna, hogy pont így. Ha többet szeretnél tudni, akkor olvass bele! *csillagozd* FIGYELEM!!! Az egész kitalált történet! 18+ 2017. Április 30. - 201...