Hajnali kettőkor arra ébredtem, hogy valaki megfogja a kezem.
Kinyitottam a szemem és Sugát láttam. Annyira édesen nézett rám. Egyből elolvadtam.
Aztán megkérdezte:
- Tényleg én vagyok a kedvenced, vagy csak gyorsan kitaláltad?
- Igen, te vagy a kedvencem. Ha nem hiszed el kérdezd meg a nővéremet. - mondtam és egész végig a szemébe néztem.
- Oké elhiszem. És a nővérednek ki a kedvence? - mondta és elmosolyodott.
- Neki Jimin. Nagyon oda van érte. A telefonján csak róla vannak képek.
- Aha. És neked csak rólam? - kérdezte, mire én elpirultam.
- Igen!
Rám nézett mosolygott és feküdt vissza az ágyába. Azután nem tudtam aludni. Felültem az ágyra és Sugát néztem, ahogy alszik. Nagyon édesen aludt. Bárcsak minden nap láthatnám, ahogyan alszik. 2 órán keresztül néztem. Utána elálmosodtam és elaludtam.
Arra ébredtem, hogy valaki leejtett egy poharat. Felriadtam és J-Hope megfogta a vállam.
- Semmi baj. Mi vagyunk azok. - mondta mosolyogva. - Jin ne hangoskodj! - kiabált Jinre.
- Itt volt a barátnőm? - kérdeztem és körül néztem.
- Igen, de mondta, hogy hívd majd fel. Meg itt volt a nővéred. Megyek szólok neki, hogy felébredtél. - mondta és állt volna fel, mire Jimin megfogta a vállát és visszaültette.
- Majd én megyek szólok neki! - mondta és ment ki az ajtón.
- Ebbe mi ütött? - kérdezte J-Hope és nagyra kinyitotta a szemét.
Ránéztem Sugára, de ő aludt. Nagyon álmosnak tűnt este is. Lehet egész végig engem figyelt? Nem az nem lehet. Youra ébredj fel!
Közben V felugrott és örvendezve kiáltotta:
- Jimin szerelmes a doktornőbe! Jimin szerelmes a doktornőbe! - ezt kiabálta egész végig, mire bejött.
- Jó reggelt! - jött be a tesóm Jiminnel és mosolyogva nézett rám. - Hogy vagy Youra?
- Szia! - válaszoltuk.
- Már jobban. Meddig lesz rajtam a gipsz?
- Még 2 hétig. De azért letudsz diplomázni. Ma haza is mehetsz. - mondta és megnézte a sebeimet. - Sebeid szépen gyógyulnak. Szerencséd van, mert komolyabb is lehetett volna.
- Köszönöm. - mondtam mire elmosolyodtam én is. Azután megakarta nézni Sugát, de észrevette, hogy még alszik. Bejött egy nővér és szólt, hogy baj van az egyik beteggel, ezért elment.
- Nagyon sajnáljuk. Azt a szemetet meg... - mondta Jungkook és mindenki rám nézett.
- Szét kellett volna verni jobban. - Jimin befejezte. Testvérem ott elolvadt volna amikor kimondta.
YOU ARE READING
Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~
FanfictionEgy koreai lányról szól, aki baleset után nagy öröm éri. Be is teljesíti álmát, csak nem gondolta volna, hogy pont így. Ha többet szeretnél tudni, akkor olvass bele! *csillagozd* FIGYELEM!!! Az egész kitalált történet! 18+ 2017. Április 30. - 201...