Kinéztem az ablakon és Suga beszállt a kocsijába és elhajtott. Eléggé sietett. Mi történt?
Vártam...
**fél óra múlva**
Felhívott Suga:
- Szia! Tudom kérdéseket fogsz feltenni. Gyere és elmesélek mindent. Találkozzunk a házad előtti parkban.
Oké? - kérdezte. A hangja nem volt valami boldog. Mi történhetett? Remélem nem komoly.- Szia! Oké. Megyek! - mondtam és már le is raktam a telefont. Felkaptam a bőrdzsekim a kezemben a lakáskulcs és a telefon. Bezártam az ajtót és siettem a parkba.
Ott várt rám. Nem lehetett leolvasni az arcáról, hogy mit érez.
- Baj van? - kérdeztem mire megölelt jó szorosan. - Yoongi mi a baj? - nagyon aggódok. Mi történhetett.- Az egyik sminkesünket valamilyen őrült megverte, hogy mondja meg a telefonszámunkat, lakhelyünket. Tudod, hogy ez titkos. De szerencsére nem adta neki oda, de ő nagyon megsebesült, ezért elengedtük messzire innen. De ő sem bánta meg. - a hangja egész végig komor volt. Féltem! Mi van ha engem is megvernek?!
- Sajnálom.
- Nem baj. Most jött egy új. Nagyon kedves fiú. Őt legalább nem merik megverni. Tudom, hogy téged sem. Te erős vagy. - nagyon jó érzés amikor a szemembe néz és teljesen őszinte.
- Köszi. - és újból megölelt.
Melegséggel töltött el. Mellkasának döntöttem a fejem és hallottam lassú légzését. Elváltam tőle, de ő visszahúzott. Adott a homlokomra egy puszit és azt mondta:
- Majd én megvédelek. - elgonolkoztam a szavain. Most tényleg meg akar védeni? Tényleg?
Eltolt magától és hazakísért. A házam előtt megállt megölelt és beszállt a kocsijába. Elment.
Bementem a házba és elkezdtem megfőzni az ebédet. Akkor jutott az eszembe: ,,El kéne hívni őket, ha már ők is elhívtak." És már nyúltam is a telefonomért. Rap Monster-t hívtam.
- Szia Youra!
- Szia! Gyertek el hozzám ebédre. J-Hope kedvencét főztem, persze a többiek kedvence is. Jöttök? - gyorsan megkérdeztem és közben figyeltem a húst.
- Persze. Egy fél óra múlva ott leszünk. Szia! - mindenki siet? Meg se várta a reakciómat. Lerakta. Felnéztem a fali órára: 11:03.
Készen vagyok. Gyorsan megterítettem és átöltöztem.
Kopogtak. Papucsban nyitottam ajtót.
- Szia Youra! -kiáltották egyszerre.
- Sziasztok! - és mindenkinek egyesélvel meghajoltam.
Az utolsó Jin volt. Fülembe súgta: ,,Szép a házad". Én meg egy bólintással megköszöntem. A többiek már beljebb mentek, mire Jin rájuk kiabált.
YOU ARE READING
Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~
FanfictionEgy koreai lányról szól, aki baleset után nagy öröm éri. Be is teljesíti álmát, csak nem gondolta volna, hogy pont így. Ha többet szeretnél tudni, akkor olvass bele! *csillagozd* FIGYELEM!!! Az egész kitalált történet! 18+ 2017. Április 30. - 201...