16. Alvás

1.1K 81 2
                                    


Bocsánat, hogy ilyen későn hozok részt, de itt van! Egyre többen olvassátok és ennek nagyon tudok örülni. 😀😊
Hát akkor nem is húzom az időt. Jó olvasást!

------------------------------------

Kopogtak, én meg siettem az ajtóhoz.

- Szia Youra! - kiáltott rám és szétnyitotta a karját egy ölelésre a...

barátnőm.

- So! Te mit keresel itt? - kérdeztem meglepődve és boldogan.

Benézett az ajtón belülre és látta, hogy vannak nálam.

- Szia! Nem tudtam. Nem zavarlak titeket. Holnap akkor jövök. Bocsi, csak... - nem tudta befejezni a mondatát, mert V észrevette.

- Soyung. Igaz? - kérdezte, mire bólintott egyet. - Gyere játsz velünk.

- Oké. - nagyon örültem, hogy itt van. De neki nem Japánban kellene lennie? Nem akarom elküldeni,de mi történt?

Elkezdett beszélgetni a többiekkel. Nagyon jól elbeszélgettek, mire én meguntam és közbe szóltam:

- Kér valaki teát?

- Én igen! - emelte fel a kezét magasra V.

- Én is! - mindenki felrakta a kezét kivéve Jin és So.

Mentem megcsinálni a teát, mire valaki hátulról megölelt. Nagyot ugrottam és láttam, hogy Suga az. Örültem neki.

- Mi a baj? - kérdezte és rám nézett. Barna szeme arcomat fürkészte.

- Tudod Soyung-gal valami történt. Nem is szólt, hogy jön.

- Lehet meglepetés volt. - elvigyorodott.

- Lehet. Majd beszélek vele. - mondtam és elengedett. - Vigyázat, még meleg! - kiáltottam nekik. Odavittem és letettem mindenki elé.

- Huh... Youra. Ez tényleg meleg! - kiáltott fel Jimin és persze kortyolt egyet a pohárból.

- Én szóltam. - bólintott és So-ra fordítottam a fejem - So! Beszélhetnénk? - kérdeztem, mire ő egy bólintással válaszolt.

Elmentem a szobámba, ő pedig követett. Maga után becsukta az ajtót.

- So. Mi a baj? - kérdeztem, ő pedig lehajtotta a fejét.

- Hát.... Én.... Na....az a baj..... - nem tudta kimondani. - Az a baj, hogy kirúgtak. - elkezdett sírni. Megöleltem és sírt.

Elkezdte mesélni szipogva a történetet.

Suga pov.

Már vagy fél órája várunk rájuk, de még mindig beszélgettek.

Épp teáért mentem, mire megcsörrent Rap Monster telefonja.

- Hallo? - kérdezte a telefonba és elment egy szobába.

- Elmegyek a boltba ami itt van nem messze egy kis ajándékért Yourának. Meg innivalóért. - felvette a cipőjét Jungkook és kiment az ajtón. Nem értettük miért megy innivalóért. Lehet mást is akar venni.

Youra mosolyogva kijött, de egyedül és levetette magát Jimin és J-Hope mellé.

- Mi történt? - kérdeztem megtörve a csendet.

- Semmi.... - halkan válaszolt és nézte a padlót.

Kis idő után felemelte fejét és körbenézett. Keresett valamit, vagy valakit?

Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~Where stories live. Discover now