17. Tűzijáték

1K 62 2
                                    

Nyakamba fúrta fejét és szép lassan elaludt. Én meg hallgattam szuszogását, végül engem is elnyomott az álom.

***Másnap***

Arra ébredtem, hogy valaki rángat. Kómásan felemeltem a fejem és felnéztem: Jimin volt az.

- Youra! Youra! - suttogta halkan.

- Mi az? - kérdeztem és lágyan törölgetni kezdtem a szemem.

- Gyere!

- Hova? - felvettem a papucsom és a csuklómnál fogva húzott ki a szobából.

- Mutatni szeretnék neked valamit. - mondta én meg kíváncsian figyeltem.

Lesétáltunk a nappaliig, ahol ott aludtak a többiek. Halkan kivezetett a házból és a kertbe sétáltunk.

- Nézd! - mutatott fel az égre.

Tűzijáték volt. Nagyon szép. Leültem a fűbe és Jimin is leült mellém.

- Gyönyörű! - mondtam hangosan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Gyönyörű! - mondtam hangosan.

- Ez igaz.

- A többieket miért nem ébresztetted fel? - kérdeztem kíváncsian, de még mindig az eget néztem.

- Mert jó lenne, ha beszélnénk. Kérdezhetek valamit? -bólintottam és folytatta is - Szabad a testvéred? Mármint van pasija? -elnevettem magam, de ő tovább komoly fejet vágott.

- Nincs senkije. Csak nem tetszik? - végre ő is elmosolyodott.

- Igen, nagyon! - mondta és már nagyon vigyorgott.

- Akkor jó. Csak mert Minsea-nek már egy ideje tetszel. Imád téged!

- Legalább viszont szeret. Csak nem tudom, hogy hogyan kérdezzem meg.

- Azt én sem, majd kitalálod. - mind a ketten mosolyogtunk, és Jimin megölelt és súgott valamit a fülembe.

- Köszönöm! - bólintottam válaszként.

Még egy kis ideig néztük a tűzijátékot. Aztán elaludtam a vállának dőlve.

Suga pov.

Felébredtem és nem volt ott Youra. Felkeltem az ágyon, de a pótágyon sem volt. Hova lett?

Nem vettem fel semmit, még mindig félmeztelen voltam, de nem érdekelt. Csak találjam meg!

Lesétáltam megkeresni, de sehol. Nyitódik az ajtó és bejön rajta Jimin, aki Yourát fogja a karjaiban.

- Mi történt? - kérdeztem halkan, nehogy felébresszem a többieket. Jimin furcsán nézett rám. Már tudtam is, hogy miért.

- Kimentünk megnézni a tűzijátékot és elaludt. Most pedig vissza szeretném vinni a szobájába. Ha nem gond? - mondta halkan, mire én bólintottam és elengedtem Youra szobája felé.

Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~Where stories live. Discover now