19. Fogoly

902 64 2
                                    

Egyszer csak a menedzser megszólal.

- Azért, mert ilyen jól megcsináltad elsőre, ezért kérhetsz valamit tőlem, vagy tőlük! - elgondolkoztam.

1 percig gondolkoztam, ők meg kíváncsian figyelték a válaszom. Kinyitottam a szám, de nem jött ki rajta hang. Nagy levegőt vettem és elkezdtem:

- Azt szeretném, hogy........együtt lehessek Yoongi-val, de csak titokban. - a,, titok" szót kiemeltem a mondatból.

Suga rám nézett mosolyogva. A menedzser viszont lehajtotta a fejét és gondolkozott. A többiek is mosolyogva néztek engem.

Hirtelen felnéz Si-hyuk és rám nézett mosolyogva.

- Igen, de csak titokban. - nagyon boldog voltam!

Odarohantam Sugához és szorosan megöleltem.

- Köszönöm! - válaszoltam a menedzsernek halkan, nehogy meghallja, de meghallotta, így egy röpke mosollyal válaszolt.

Tovább ölelgettem Sugát. A többiek gyorsan kimentek, így kettesben maradtunk.

- Köszönöm! - suttogta, de nem értettem, hogy miért, mert csak ketten vagyunk.

- Miért? - felnéztem rá.

- Mert megcsináltad a klippet és felvállaltad a harcot a menedzserrel. Amúgy ha nem csináltad volna meg ilyen csodálatosra, akkor 1 éven keresztül csak néznélek, nem érinthetnélek. - megfogta az állam és lehajolt.

Puha ajkai az enyémet érintette. Viszonoztam a csókot, mire ő bele mosolygott. Elváltunk és tovább szorítottam magamhoz.

Kimentünk kézen fogva a szobájába vezetett, ahol a többiek beszélgettek.

- Na itt a szerelmespár! - üvöltötte J-Hope. Mindenki elnevette magát, persze én is.

- Gyertek! Épp beszélgetünk a jövőről. - mondta Jimin és megpaskolta a mellette lévő helyet.

Leültem mellé az ágyra Suga pedig mögém ült. Átkarolta a derekam és a fejét a nyakamra helyezte.

- Emlékeztek amikor Suga és Youra aludt, mi meg bementünk meglesni őket. - nevetett V. Suga meg kérdően nézett ránk.

Aztán V-nek leesett, hogy Yoongi aludt engem pedig felébresztettek.

- Mi? - Yoongi fura fejjel nézett ránk. Én próbáltam eltakarni a fejem, mert már vörös volt. Közben imádkoztam, nehogy elmondják.

- A te lábaid Youráéval összevolt gabalyodva és a csípőjénél volt a kezed. A fejed pedig a nyakánál feküdt. Cukik voltatok együtt! -örült V.

Én meg már rák vörös fejjel néztem őket. Yoongi erre csak mosolygott.

- De most térjünk vissza! - utasított minket RapMon. - Jin, akkor neked ki is az a ,,bizonyos" lány? - mindenki Jin felé kapta a fejét.

- Nem ismeritek. - mondta halkan, de rám nézett és ez gyanús volt.

- Ő tudja, hogy te szereted? - kérdezte Jungkook komoly fejjel.

- Nem. - határozottan válaszolt.

- Mond már el, hogy ki az! - kiabálta boldogan Rap Monster.

- So-yung. - tátva maradt a szám.

- A barátnőm So, vagy valaki más? - kérdeztem óriási szemekkel és tátott szájjal.

- Igen, a barátnőd! - jelentette ki hangosan és lehajtott fejjel.

Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~Where stories live. Discover now