Fájdalmat éreztem a lábamban. Kinyitottam a szemem és egy orvost láttam. Valamit magában beszélt, nem lehetett érteni. Aztán adott még egy altatót, bevettem és elaludtam. Sugáról álmodtam, hogy hogyan érzi magát. Azt álmodtam, hogy megölelt. Nagyon boldog voltam ott.
**2óra múlva**
Felébredtem, Soyungot láttam. Megfogta a kezem és mondta:
- Felébredt! - ahogy kimondta csörgött a telefonja, kiment és felvette.
- Hogy vagy? - kérdezte az ápoló.
- Jobban, fáj még a lábam a fejem és a sebeim. - mondtam és néztem magamat. Teli vagyok sebekkel, mert amikor Suga rám esett én közben a székekre estem. Meg a gipszemet nézegettem.
- Hát ez még egy kis ideig fájni fognak. - ahogy kimondta megfordult és Sugától is megkérdezte.
- Ön hogyan érzi magát?
- Jobban. Fáj még nekem is a lábam meg a fejem. - bólintott és rám nézett.
- Oké. Én most megyek, de ha valami baj van szóljanak. - mondta a kedves ápoló.
Kiment és jött be az ajtón 6 ember. Nem láttam kik ők, de közelebb jöttek és észrevettem, hogy ők a többi tag. J-Hope odajött hozzám és megkérdezte:
- Te vagy Youra! Ugye?
- Igen, miért? - kíváncsiskodtam.
- Hát nagyon sajnáljuk ami veled történt. Nem tudjuk mivel háláljuk meg. Te tudsz valamit?
- Hát nem. De köszi, hogy gondoltatok rám. - J-Hope szemébe néztem. Szépen ki volt sminkelve. Nyitódott az ajtó Soyung jött vissza.
- Képzeld Anyukád meg Apukád nem tudnak ide jönni, mert még tegnap este elutaztak Amerikába üzleti ügyben. Most hívott. - mondta és körbenézett, hogy kik vannak itt. Nem kapott levegőt. Ott helyben sokkot kapott.- Sz...sziasztok!
- Szia! - köszöntek neki egyszerre.
- Tényleg? Anya nem is szólt. - közben nézelődtem a szobában. - Hol van a táskám?
- Jaaa... Az a kocsiban maradt. Kimegyek érte. - gyorsan kiszaladt, és ahogy mondta csak Jin-t tudta nézni, most látta először(,mert eddig nem mutattam neki a tagokat, egyedül Sugát)és beleszeretett? Ne már? Nem, ezt csak képzelem. A legjobb barátnőm aki nem is ismeri őket, első látásra beleszeretett. Ez durva.
Kiment és ők beszélgettek én meg hallgattam őket.
- Hogy vagy haver? - kérdezte V.
- Köszi jobban. Tudjátok ki volt? - kérdezte Suga. És rám nézett, utána mindenki. Én elkezdtem a földet bámulni.
- Igen. Egy Észak-Koreai volt. Nem tudjuk, hogy jött ide, de... - mondta V, de Jimin közbe szólt.
- De ahogy találkoztunk vele én behúztam neki. Nem bántam meg. Jó érzés volt, aki lelöki a barátomat azt majd én elintézem. - ha itt lett volna a tesóm akkor elolvadt volna ezek a szavak hallatán.
Gondoltam magamban és bejött a testvérem orvosi ruhában, megnézni engem.
- Szia...sziasztok! - meglátta a bandát ahogy mondtam elolvadt. Ő is sokkot kapott.
- Szia! - mondták megint egyszerre.
- Hogy vagy Youra? - kérdezte.
Megnézte a sebeimet, utána megnézte hogy van-e lázam és a fülembe súgta.
- Mi történt? Miért vannak itt?
- Azért vannak itt, mert balesetem volt. Sugának is. - a tesóm halkan megkérdezte, én meg hangosan válaszoltam. Ide néztek ránk, hogy miről beszélünk.
YOU ARE READING
Boldog törés /BTS Suga ff./ ~BEFEJEZETT~
FanfictionEgy koreai lányról szól, aki baleset után nagy öröm éri. Be is teljesíti álmát, csak nem gondolta volna, hogy pont így. Ha többet szeretnél tudni, akkor olvass bele! *csillagozd* FIGYELEM!!! Az egész kitalált történet! 18+ 2017. Április 30. - 201...