One more shot

108 15 12
                                    


"Τρομερό μέρος, μακάρι να ήταν κι ο πατέρας μου τόσο γενναιόδωρος σαν το δικό σου.", πίνω μία γουλια ακόμη από το κοκτέιλ μου αγνοώντας τη φίλη μου.

Σχεδόν έχει ξεσαλωσει, μπορεί να έχει πιεί και τρία ποτά ήδη μονορουφι.

"Candy, χαλαρωσε λίγο με το ποτό.", την επιπλήττω και παίρνω το ποτήρι από το χέρι της. "Ω έλα, μόλις αποφοίτησες. Απόλαυσε το!", φωνάζει ρίχνοντας το κεφάλι της πίσω.

Προσπαθώ να χαλαρώσω όσο γίνεται και πίνω μία γερή γουλια από το αλκοόλ στο ποτήρι μου.

Η Candy αρχίζει και λικνιζεται έντονα στο ρυθμό και το ίδιο κάνω κι εγώ ξεχνοντας όλες τις έννοιες μέσα στο κεφάλι μου.

Δύο γύρους κοκτέιλ αργότερα σχεδόν έχω λαχανιασει από το χορό, η γλυκειά ζαλάδα με κάνει να χαμογελάω για ανεξήγητο λόγο, τουλάχιστον ξέρω ακόμη τι κάνω.

Ένας τύπος μας πλησιάζει με τρία σφηνάκια στα χέρια του σφινομενα στα δάκτυλα.

"Κερασμενα από μένα.", λίγο πριν γυρίσω να κοιτάξω το πρόσωπό του, η Candy αρχίζει και ουρλιάζει.

"Χριστέ μου, Niall Horan.", σαστιζω για μία στιγμή και κάθομαι να χαζεύω τον τύπο. "Είσαι όντως εσύ;" γυρίζω το κεφάλι μου στο πλάι σαν κουτάβι και γελάει, έχει πανέμορφο χαμόγελο.

Πίνουμε μαζί του το σφηνάκι και χορεύει μαζί μας, σχεδόν γινόμαστε ρεζίλι. Στην ουσία δε χορεύουμε απλά χοροπηδάμε.

Κερνάει ένα γύρο ακόμη από σφινακια η Candy κι έπειτα με παροτρύνει να κεράσω εγώ τον επόμενο.

Πίνουμε ακόμη μία κερασμενη γύρα σφινακια από το μαγαζί και λίγα λεπτά αργότερα, μετά από τρελό χορό, πλησιάζει κάποιος τον Niall.

Το ποτό με έχει χτυπήσει, αλλά ακόμη έχω την αντίληψη. Αυτό δε με κάνει να τα συνειδητοποιώ βέβαια όλα. Λόγω του ιδιαίτερου φωτισμού και της γλυκιάς ζαλάδας, έκανα αρκετά δευτερόλεπτα για να καταλάβω ποιός του μιλάει.

Το στόμα του είναι στο αυτί του Niall και το βλέμμα του σε μένα.

Ηλεκτρικό βλέμμα με την αντανάκλαση του φωτός νιώθω ότι ζαλίζομαι και χάνω την ισορροπία.

Ευτυχώς δεν το κατάλαβαν εκτός από κείνον και μπορώ να αντιληφθώ πως οι άκρες των χειλιών του που κυρτωνουν.

Νιώθω το χέρι του Niall να πηγαίνει γύρω από τους ώμους μου και να με σπρώχνει προς το μέρος του. "Κορίτσια, τι θα λέγατε να πάμε σε ένα καλύτερο μέρος;", η Candy χτυπάει τα χέρια της μεταξύ τους κι αμέσως δέχεται.

p o s i + i v e | h.s.Onde histórias criam vida. Descubra agora