"Κι έτσι έγινε που λες, ανησύχησα μόλις μου τηλεφώνησε.", λέει από την άλλη γραμμή η μητέρα μου.
Ήταν η καθιερωμένη ώρα που πήγαινα τη πρωινή μου βόλτα τη Κυριακή κι εκείνη ετοιμαζόταν για τη δουλειά της.
Ξεφυσαω καθώς πίνω μία γουλια από το κρύο τσάι στη κούπα μου που μόλις είχα παραλάβει από τα Costa.
"Ελπίζω να γίνει καλύτερα η θεία Marjorie.", καθόμαι σε ένα ελεύθερο παγκάκι στη Mein Street για να βρω τα γυαλιά μου.
"Ο Laurie θα μου στείλει την Cynthia και τη Muriel για μία εβδομάδα. Δε μπορεί να ανταπεξέλθει η γιαγιά με δύο έφηβες.", λέει αγανακτησμένη.
Μπορώ να κάταλαβω από το τόνο της πως δε θέλει να κρατήσει τις δύο μου ξαδέρφες.
"Και ο μικρός Leslie;", τη ρωτάω περίεργη και στρίβω σε ένα στενό για να φτάσω πιο γρήγορα στο πάρκο.
Ακούω ένα γδούπο πίσω από το ακουστικό και σμιγω τα φρύδια μου.
"Να πάρει.", λέει μέσα από τα δόντια της, με ανησυχεί λίγο αυτό.
"Όλα καλά;", τη ρωτάω περίεργη.
"Ναι, μου έπεσε η τσάντα από τα χέρια.", λέει ζορισμενη.
Κουράζεται όλη μέρα στη ψησταριά, θα έπρεπε να βρει μία καλύτερη δουλειά για εκείνη, αλλά ο μισθός είναι καλός και πλέον με τη θέση της υπεύθυνης έχω την ελπίδα πως δε θα τη κουράζει άλλο το αφεντικό της.
"Με απασχολεί πολύ το θέμα πως θα τις έχω υπό την επίβλεψη μου, όλη μέρα θα είμαι στη δουλειά.", παραπονιέται και ξέρω πως θέλει να μου ζητήσει τη βοήθειά μου.
Ξύνω τα νύχια μου μεταξύ τους πριν της δώσω τη λύση απλόχερα.
"Θα έρθω εγώ.", Της ανακοίνωσα χωρίς να το σκεφτώ. "Δε ξέρω, Amanda. Είσαι έγκυος.", λέει δύσπιστη.
Ακούγεται σαν να μη το εχει συνειδητοποιήσει ακόμη. "Δε θα τις έχω στη πλάτη μου.", στριφογυρίζω τα μάτια μου.
Ξεφυσαει και με αφήνει στην αναμονή για λίγα δευτερόλεπτα πριν μιλήσει ξανά.
"Δε ξέρω αν θα είναι σωστό να εμφανιστείς ξανά πίσω.", λέει και καταλαβαίνω από το τόνο της πως με αποδοκιμάζει.
"Για τα κορίτσια ή για το κόσμο;", αρχίζω και νευριάζω και σηκώνω το τόνο της φωνής μου.
Παρόλο που προσφέρθηκα να τη βοηθήσω εκείνη με κατακρίνει, όπως πάντα.
"Με νοιάζει τι θα πεις εσύ κι όχι ο κόσμος.", συνεχίζω νευρική και πλέκω μία τούφα γύρω από το δάκτυλό μου.