Ξυπνάω από το έντονο φως που ξεπροβάλλει από τις κουρτίνες, το κεφάλι μου πονάει σαν να με κοπανανε με σφυριά.
Σφίγγω δυνατά τα μάτια μου μεταξύ τους και τα καλύπτω με τη δυνατή κουβέρτα, δεν είμαι έτοιμη ακόμη να αποχωριστώ το κρεβάτι.
Κουκουλωνομαι περισσότερο και τότε ένα χέρι με κλείνει σφικτά πάνω του. Πανικοβαλλομαι για μία στιγμή μέχρι που μου έρχονται αμυδρά μνήμες απο χθες.
"Να πάρει.", ψιθυρίζω και ο Harry μουγκρίζει δίπλα μου. Φιλάει τον ωμο μου, χαϊδεύει με τα ακροδακτυλα τους γοφούς μου και αρχίζει να λικνιζεται εκεί πίσω.
Πάω να σηκωθώ, αλλά με κόβει και πιάνει τον αγκώνα μου. "Μη φύγεις.", λέει με βραχνιασμενη φωνή και ξεφυσαω πριν πέσω ξανά στο πάπλωμα.
Στρώνω καλύτερα το μπλουζάκι που φοράω πάνω μου και με χώνει ξανά μέσα στα χέρια του φιλώντας τον λαιμό μου, μα δε μου κάνει αίσθηση πλέον.
Μπορώ να θυμηθώ πως χθες ήταν αλλιώς, ήταν το ποτό και πέρασε πολύ καιρός από τη τελευταία φορά που είχα να νιώσω τόσο υπέροχα.
"Τί συμβαίνει;", με κοιτάει στα μάτια και σπρώχνει μερικές τρίχες μακριά από το πρόσωπό μου. "Δε πέρασες καλά;", αφήνει το χέρι του πάνω στη κοιλιά μου ζουλωντας την απαλά.
"Καλά είμαι, λίγο ζαλισμενη.", πιάνω το μέτωπό μου και αναδεύεται πάνω στο κρεβάτι.
Καλύπτω το κεφάλι μου με τη κουβέρτα μόλις σηκώνεται και πάρει το σταθερό τηλέφωνο της σουίτας στο χέρι του, παραγγέλνει πρωινό και μερικά παυσίπονα.
Το πάπλωμα φεύγει από πάνω μου και με κοιτάει ακόμη με το αγουροξυπνημενο του ύφος.
"Με τρελαίνεις.", ψιθυρίζει κοντά στα χείλη μου και με φιλάει δυνατά με πάθος.
Νιώθω λίγο άβολα με το φιλί του, ούτε τα δόντια μου δεν έχω πλύνει και προφανώς θα μοιάζω με γκρέμλυν, ενώ εκείνος μοιάζει με Έλληνα Θεό, τόσο γοητευτικός.
"Φέρεσαι λίγο περίεργα σήμερα, χθες ήσουν φωτιά.", πιάνει το μάγουλό μου και γελάω ειρωνικά. "Θα μου κάνεις και ερωτική εξομολόγηση;", σοβαρεύει και τα φρύδια του σμίγουν.
"Σκληρή πάλι.", δαγκώνει τα χείλη του. Η πόρτα χτυπάει και εκείνος σηκώνεται, καλυπτομαι με το πάπλωμα για να μη με δει οποιοσδήποτε.
Το παίρνει από πάνω μου και με κοιτάει παιχνιδιάρικα με ένα ποτήρι χυμό και ένα χαπακι στο χέρι. "Ώρα για πρωινό.", λέει τραγουδιστά και βολευομαι πίσω στα μαξιλάρια.