First Kick

89 14 30
                                    


Το Halloween πέρασε σαν αστραπή, όπως πέρασε και ο πέμπτος μήνας της εγκυμοσύνης μου.

Νιώθω ένα βαρέλι, με τη κοιλιά μου στρογγυλή να μη με αφήνει να δω τα πόδια μου.

Ο Harry με αποκαλεί πλέον πιγκουίνο με το τρόπο που περπατάω και με τη κοιλιά στα σκέλια.

Έχει γίνει πλέον μέρος της ζωής μου και δε μπορώ να αποκολληθώ από αυτόν. Είναι τόσο αστείο ποσό αλλάζουμε μέρα με τη μέρα και πως μαθαίνουμε ο ένας τον άλλον.

Η καθημερινότητα μας έχει γίνει ρουτίνα και νιώθω πως αν δεν εμφανιστεί στη πόρτα μου ένα πρωινό, όπως κάνει κάθε μέρα, θα τρελαθώ.

Έχει μάθει πλέον τα αγαπημένα μου φαγητά, ξέρει το διαιτολόγιο μου απέξω. Μου δίνει κάθε μέρα το τσάι μου από την αγαπημένη μου αλυσίδα καφέ με το πρωινό μου, όταν ξέρει ότι κανείς δεν είναι σπίτι, με ένα φιλί στο δεξί μάγουλο.

Όταν είναι απασχολημένος με τις δουλειες του πάντα έρχεται νωρίτερα και με ξυπνάει πριν μου δώσει το καθημερινό μου δώρο, ένα τριαντάφυλλο ή γλυκά για διαβητικούς, απλές κινήσεις που τις βρίσκω ελκυστικές.

Οι κινήσεις μας είναι τόσο συντονισμένες που κάποιες φορές νιώθω πως διαβάζει το μυαλό μου κι εγώ το δικό του.

Σήμερα είναι η Black Friday και αποφασίσαμε να βγούμε για ψώνια, ακόμη και στη πληθώρα κόσμου.

Δε με ενοχλούσε να μάθουν οι πάντες για μας, πιο πολύ γιαυτον με ενοχλούσε και για τη Sarah.

Σίγουρα δε θα χαρεί μετά από αυτό.

Με συμβούλεψε να αλλάξω κωδικούς στα media και να τους κάνω περίπλοκους, γιατί σίγουρα θα προσπαθήσουν να με χακάρουν και κλείδωσα όλα μου τα προφίλ.

Πηρα μια βαθιά ανάσα όταν άκουσα το αυτοκίνητο του απέξω από το σπίτι και κατευθύνθηκα προς τη πόρτα.

Με δυο δρασκελιές βρέθηκε δίπλα μου, αλλά δεν ήταν μόνος του.

Μου δίνει το τσάι μου και το πρωινό μου σε μια χάρτινη σακούλα και έπειτα μου χαρίζει ένα φιλί στο μάγουλο.

Κοιτάω πίσω του περίεργη και αμέσως σαν να διαβάζει το μυαλό μου, μου δίνει ένα καθησυχαστικό χαμόγελο.

"Ο Jimmy και ο Adam, θα μας συνοδέψουν. Δε θα μπορέσω να σε σώσω μόνος αν μας επιτεθούν φανς κάπου.", χασκογελάει κι εγώ ανατριχιάζω.

Μπορεί να δει το φόβο στα μάτια μου όταν με πιάνει από τους ώμους και μου χαρίζει ένα γλυκό χαμόγελο.

p o s i + i v e | h.s.Onde histórias criam vida. Descubra agora