Wanna Play?

78 16 32
                                    

Staring:

Corey Sligh as Matthew

Corey Sligh as Matthew

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.









Μετά την αποκάλυψη της εγκυμοσύνης στον πατέρα μου και στην Denise, μέσα σε μία εβδομάδα μετακόμισα στο σπίτι του πατέρα μου.

Έχουν περάσει δύο εβδομάδες περίπου από τότε.

Διαβαίνω τον δεύτερο μήνα τώρα της εγκυμοσύνης, είμαι στην 6η εβδομάδα.

Η πρωινή αδιαθεσία χειροτερεύει, αλλά ο γυναικολόγος της Denise μου εγγυάται πως μόλις μπω στο δεύτερο τρίμηνο θα σταματήσουν.

Μέχρι τότε θα βασανιζομαι. Παίρνω και μερικές βιταμίνες και σίδηρο για να αναπληρώνω, να γίνει γερό το σποράκι.

Έχω παρατηρήσει κάποιες αλλαγές στο σώμα μου, το στήθος μου μεγαλώνει κάπως και έκανα μερικές καμπύλες.

Ξεκίνησα μία ειδική δίαιτα, γιατί αν εξακολουθήσω να τρώω έτσι όπως έτρωγα τις πρώτες εβδομάδες θα καταντουσα 20 κιλά βαρύτερη.

Έχω και πολλές ενοχλήσεις βέβαια, από τη προηγούμενη εβδομάδα μέχρι σήμερα με έπιαναν πόνοι στη μέση και στις γάμπες.

Μου σύστησαν περπάτημα και τώρα ετοιμαζόμουν για την απογευματινή βόλτα μου.

Όταν η Candy μου είπε πως κανόνισε διπλό ραντεβού με τον Niall η ψυχή μου πήγε και ήρθε μέχρι τη κόλαση.

Μου εγγυήθηκε ότι θα τον πείσει να μη φέρει τον Harry, δε ξέρω αν πρέπει να τους εμπιστευτώ.

Είπε ότι θα είναι μία απλή έξοδος για μπόουλινγκ και φαγητό.

Για να είμαι σίγουρη ρώτησα πρώτα τον γυναικολόγο τι μπορώ να φάω, να πιω κι αν γίνεται να παίξω μπόουλινγκ.

Έχω γίνει αγχωτική και προστατευτική, πλέον έχω συνηθίσει στην ιδέα.

Έκλεισα με το ζόρι το κουμπί του τζίν και άφησα μία βαθιά ανάσα από τη πίεση. Να πάρει, δε μου χωράνε τα παντελόνια. Ο πισινός μου αρχίζει και γίνεται τετραπέρατος.

p o s i + i v e | h.s.Where stories live. Discover now