Nights Belong To Lovers

78 15 51
                                    

Πέρασα μια απαίσια μέρα στη Κλινική, μέσα στην αγωνία και από χιλιάδες χαρτούρες και εξετάσεις.

Έχω πει πως φοβάμαι τα νοσοκομεία και τις βελόνες; Τα τρέμω!

Σκεφτόμουν πως θα ήταν όταν γεννάω και εκλιπαρώ να έχουν βρει έναν τρόπο όπου θα γεννήσω χωρίς να νιώθω, αλλά δε θα μπήγουν μια βελόνα στη μέση μου για να μη νιώθω τα πόδια μου.

Κοιτούσα αφηρημένα ένα περιοδικό καθώς άνοιξε η πόρτα και μπήκε μέσα η Denise με το πρωινό μου.

"Συγγνώμη γιαυτο που θα δεις.", με κοιτάει λυπημένα κι ανοίγει το τάπερ.

Αμέσως παίρνω μια έκφραση στο πρόσωπο μου που εκδηλώνει την αηδία μου.

Να πάνε στα κομμάτια οι δίαιτες και οι σωστές διατροφές.

Πεινάω κι όταν πεινάω τρελαίνομαι.

"Τί έκανα στη προηγούμενη ζωή μου και το πληρώνω τώρα;", κλαψουριζω καθώς η μυρωδιά της βρώμης με κάνει να κλείσω τη μύτη μου.

"Πρέπει να προσέχεις, την άκουσες τη δρ Frickerald.", με επιπλήττει και ανοίγει το θερμό ρίχνοντας ένα αχνιστό υγρό που ορκίζομαι πως μυρίζει σαν υδρωμενες κάλτσες.

Κοροϊδεύω βάζοντας το δάκτυλο μου στο στόμα μου κάνοντας ότι ξερνάω και παίρνει ένα βλοσυρό ύφος.

"Maddie, πάρε σοβαρά το θέμα της υγείας σου. Πρέπει να προσεχείς τι τρως από εδώ και πέρα.", θλίβομαι με τα λόγια της κι ας ξέρω ότι έχει δίκιο.

Μετά τις εξετάσεις διαγνώστηκα με διαβητική εγκυμοσύνη, όπου έφταιγα λόγω της υπερβολικής ζάχαρης στο αίμα μου.

Το καλό είναι πως μετά την εγκυμοσύνη θα επανέλθω στα φυσιολογικά μου επίπεδα, αλλά το σποράκι μου έχει υποστεί κίνδυνο και έχει πολλές πιθανότητες να γεννηθεί με παιδικό διαβήτη.

Η αυστηρή μου διαιτολόγος επιβλέπει τα πιάτα μου κάθε μέρα από χθες και με έχει σε βάλει προγράμματα εξασκήσεως για εγκυμονούσες.

Από φυσικοθεραπεία μέχρι και ασκήσεις ανώδυνου τοκετού, όπου είναι πολύ νωρίς βέβαια γιαυτο, αλλά είναι ειδική στις εγκυμονούσες όποτε δε θα πάω κόντρα.

"Πότε θα φύγω από έσω μέσα;", αναστενάζω ηχηρά και ρίχνω το κεφάλι μου πίσω. "Το απόγευμα, ο πατέρας σου προσπάθησε πολύ να τους πείσει, ευτυχώς απέφυγες κάθε κίνδυνο γλυκιά μου. Κόντεψα να πεθάνω.", με κοιτάει τρομοκρατημένη.

Η αλήθεια είναι πως κι εγώ έχασα τη μισή μου ζωή μέχρι να μου ανακοινώσουν πως όλα είναι καλά.

p o s i + i v e | h.s.Where stories live. Discover now