✖
Το γραφείο της διευθύντριας βρίσκεται στην καρδιά του κεντρικού κτιρίου διοίκησης, κρυμμένο πίσω από δύο τεράστιες δερμάτινες πόρτες με μπρούτζινες λεπτομέρειες και περίτεχνα πόμολα σαν ανθισμένα τριαντάφυλλα.
Ασυναίσθητα σχεδόν αφιερώνω λίγα δευτερόλεπτα για να χαζέψω τις ανάγλυφες λεπτομέρειες στα λεπτά, μπρούτζινα φύλλα και τις στριφογυριστές καμπύλες των κοτσανιών τους που έχουν μικροσκοπικά, περίτεχνα αγκάθια επάνω.
Αυτό κι αν είναι έργο τέχνης! Για δες κάτι πολυτέλειες που απολαμβάνει η διευθύντρια ενός μέρους που κατά τα άλλα θυμίζει καταγώγιο.
Ναι, καταλήγω, η γυναίκα αυτή σίγουρα βάζει χέρι στο ταμείο του Ιδρύματος και σπαταλάει τους χρηματικούς πόρους του για να περιτριγυρίζει τον εαυτό της με ακριβά, όμορφα πράγματα που κανείς άλλος δεν μπορεί να χαρεί...
Η ανακάλυψη αυτή είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, μα η αλήθεια είναι ότι ποσώς με νοιάζει πού ξοδεύει η διευθύντρια τα χρήματα που θα έπρεπε κανονικά να δίνει για ν' αγοράζει ποιοτικότερα γεύματα στους τροφίμους ή να τους χτίσει αθλητικές εγκαταστάσεις...
Η αλήθεια είναι ότι δεν χαζεύω απλά, χρονοτριβώ.
Χρονοτριβώ και κωλυσιεργώ, επειδή απ' το μυαλό μου περνάνε ξαφνικά σαν φιλμ μικρού μήκους οι λέξεις που μου είπε κατά την πρώτη μου ημέρα στο Ίδρυμα η Γκουέντολιν Μαρς: Η Κονστάνς Ντέιβις είναι η νυν διευθύντρια του Ιδρύματος, με είχε ενημερώσει. Τρομακτική γυναίκα. Κέρβερος. Ο Μπιλ και εκείνη είναι όλο στην κόντρα, είχε προσθέσει μετέπειτα. Καμιά φορά της την μπαίνω κι εγώ για χάρη του. Σε εσένα δεν θα το συνιστούσα πάντως. Ούτε με σφαίρες. Μην προκαλέσεις την τύχη σου μαζί της. Θα σε φάει ζωντανή.
Διστάζω να μπω μέσα, διαστάζω ακόμη και να χτυπήσω την πόρτα για να κάνω την παρουσία μου αισθητή. Για πολλές στιγμές το μόνο που κάνω είναι να στέκομαι άσκοπα και αμήχανα στον διάδρομο απ' έξω, καθώς αμφιταλαντεύομαι.
Θεούλη μου, ψιθυρίζω από μέσα μου, κάνε να μην με φάει ζωντανή.
Κάνε η Γκουέν να υπερέβαλλε επειδή ο Μπιλ είναι κεφάλι ξερό κι αγύριστο κι όλο μπλέκεται σε φασαρίες. Και κάνε να είναι η Κονστάνς Ντέιβις αυτή που θα με λυτρώσει και θα βάλει τέλος σε όλη αυτήν την αδικία, την ακρισία και την εχθρότητα που διαιωνίζεται.
VOUS LISEZ
Το Κτήνος
Mystère / ThrillerΗ Άντριαν Βάλενταϊν είναι πεπεισμένη ότι τίποτα στην ζωή της δεν μπορεί να πάει χειρότερα. Ανέκαθεν ήταν η δεύτερη επιλογή, η εναλλακτική που κρυβόταν στην σκιά των άλλων. Καθώς όμως φαίνεται η ζωή της μπορεί να πιάσει πάτο, όταν βρίσκεται υπόλογη γ...