"Heol. Dia boleh buat pelajar yeoja sekolah kita macam ni." Kata Yeonhee. Pandangannya tak lepas dari memandang namja tersebut.
"Kim Miyoung." Aduh dia ni, dah kenapa panggil nama aku? Kang jadi gosip pulak.
Semua pelajar yeoja kecuali Yeonhee memandang aku lalu berbisik-bisik sesama sendiri.
Aku menarik tangan Yeonhee lalu berdiri di depan dia.
"Apa yang kau buat dekat sini? Kau tengok apa yang kau dah buat." Aku menunjukkan ke arah pelajar yeoja yang masih lagi berkumpul di depan gate.
"Well, aku terlalu handsome sampaikan aku berjaya menarik perhatian pelajar yeoja ni." Katanya dengan bangga. Aku mengetuk kepala dia.
"Kau tak payah bangga sangat ehh. Menyampah aku tengok." Dia menggosok kepalanya.
"Jealous la tu sebab tak famous." Sakat dia.
"Kau jaga ehh. Jom Yeon. Kita duduk belakang. Jadi boss. Hoho <( ̄︶ ̄)>" Terus aku membuka pintu belakang dan masuk ke dalam kereta.
Aku nampak dia mencebik lalu masuk ke dalam kereta.
•••
Aku turun dari kereta apabila sampai di rumah.
"Young!" Aku memandang ke belakang.
"Waeyo?"
"Dia buat muka tak tau pulak. Meh sini. Aku nak denda kau." Dia memaut leher Miyoung.
"Yah! Yah Kim Taehyung! Kau dah la berat! Sakit la woi!" Taehyung menyeret aku masuk ke dalam rumah. Aku menepuk lengan Taehyung berkali-kali minta dilepaskan.
"Ya Tuhan. Kenapa kamu berdua ni?" Eomma memandang keletah kami berdua.
"Eomma! Tolong Young!"
"Tak apa eomma! Biar Tae yang tolong Young. Kitorang masuk bilik dulu. Annyeong eomma!"
"Andwae!!" Taehyung yang masih lagi memaut leher aku, membawa aku masuk ke dalam bilik.
Sampai di bilik, dia melepaskan tangannya dari memaut leher aku.
"Kau dah kenapa?! Tau tak sakit?!" Jerit aku dengan geram. Aku mengusap-usap lehernya.
"Padan muka. Sape suruh kau tak bagi aku masuk rumah semalam?" Dia menghempaskan badannya di atas katil aku.
Aku mengambil baju lalu masuk ke dalam bilik air. Beberapa minit kemudian, aku keluar dari bilik air. Aku mencampak uniform sekolah ke dalam bakul.
"Young.." Taehyung memanggil.
"Mwo?" Aku duduk di meja belajar lalu bermain phone.
"Kau marah aku lagi ke?" Aku menjongketkan bahu. Tiba-tiba dia dah berada di sebelah aku. Aku hanya buat tak tau je.
"Ala Young.. jangan la marah. Aku dah lama tak bergurau dengan kau." Dia memujuk. Aku buat bodoh dan terus bermain dengan phone.
"Kalau kau marah aku lagi.. tak apa la. Agaknya kau tak suka aku balik sini. Erm.. terpaksa la aku balik sana balik."
"Kau tak payah mengada. Letak balik beg tu." Kataku tanpa memandang ke arahnya.
KAMU SEDANG MEMBACA
[C] that annoying namja | jungkook.
FanfictionKim Miyoung mengikuti salah satu kem yang dianjurkan oleh pihak sekolah selepas berkali-kali dipaksa oleh kawan baiknya, Park Yeonhee. Sampai di sebuah program, Miyoung terasa terganggu dengan seorang namja yang asyik bising dari tadi. Dan ianya mem...