Hoofdstuk 1. Ochtend drama

1.8K 33 19
                                    

Hoofdstuk 1: Ochtend drama.
Pov Noa

BIEP BIEP BIEP BIEP BIEP. Hoor ik mijn wekker schreeuwen. Man ik haat dat ding, ik sla er een paar keer op zodat die uit gaat. Het is kwart voor vijf en moet op staan. 'Zucht' ik ga uit bed en loop naar mijn kast om mijn sportkleding te pakken, dan loop ik naar de badkamer om een douch te nemen en me om te kleden.

'Goedemorgen sunshine'. Hoor ik mijn broer roepen van uit de keuken. 'Hoi' roep ik bot terug, voordat ik de keuken in loop. 'God heeft er ook weer iemand een ochtendhumeur' zegt Kian. 'Oooh hallo Kian heb je lekker geslapen, en wat ben jij toch ook weer zo vrolijk om kwart over vijf sochtends'! Zeg ik sarcastisch, ik haat hem! Kian is mijn broers beste vriend en hij woont ook bij ons zins de zomer vakantie zijn ouders zijn voor werk in Engeland gaan wonen en hij wou niet mee. Dus mijn attente broer dacht leuk te zijn om hem hier maar te laten wonen. Proef het sarcasme. Natuurlijk vonden zijn ouders en mijn vader dat weer goed nu zit ik opgescheept met hem. Jippie! 'Er is er een ongesteld'. Zegt Jake mijn broer tegen mij. Boos kijk ik naar hem. Waarom oooooh waarom denken jongens meteen dat je ongesteld bent als je een keer chagerijning bent. Oké ik ben ook in mijn periode maar als nog. 'Heb je daar problemen mee', snauw ik hem toe. Waarop Kian zegt zo lang je maar uit mijn buurt blijft met dat gelek. Nu kijk ik Kian boos aan. Dat was niet slim van hem. 'Houd je bek! Anders ga ik iets naar je toe gooien en denk maar niet dat het iets is wat lekker is of zo'. Roep ik naar hem. En daar bij loop ik de keuken uit met mijn eten wat ik ondertussen al had gemaakt. En ga voor de televisie zitten en zet netflix aan. Here i com Teen Wolf!

Ik zit nu op mijn scooter naar de sporthal van de bende. Ik hou van sporten. Iedere ochtend voor school ga ik dan ook sporten. Ja ja ik ben sportief hoor. Als ik aan kom bij het gebouw zet ik mijn scooter op mijn plaats loop naar binnen. Er zijn nog niet zo veel mensen maar de mensen die er zijn begroeten me allemaal netjes. Ik loop door naar de kleedkamers kleed me op doe de rest van mijn spullen in een locker, en nu kan het zweten beginnen.

Ik zit bij wiskunde ik ben er kapot slecht in maar vind het wel leuk. I know weird, maar ja. Ik zit te kletsen met Lily mijn beste vriendin we zitten een beetje te kletsen over een leuke films en series. Tot dat de directeur van school binnenstapt. Iedereen kijkt hem gespannen aan, dit kan namelijk niks goeds betekenen.

'Hallo iedereen, ik kom even een mededeling vertellen'. Zegt hij. De hele klas kijkt opgelucht en sommige zuchten. Alleen nu nog maar hopen dat het een goede mededeling is. Ik word uit mijn gedachten gehaald door directeur Hamelton. 'Vanaf morgen komt er een nieuwe student bij jullie in de klas hij heed Cristion, hij kent al een paar jongens op deze school zo ook uit jullie klas'. Hamilton zucht. Hij gaat verder. 'De jongens zijn Jake, Gideon, Thomas, Kian en Ashton. De hele klas is stil. Jake, Gideon, Kain, Thomas en Ashton zijn de badboys van de school en ook allemaal players. De jongens grijnzen de klas kijkt met grote ogen hun aan, behalve Christina Crhistoffer en haar vriendinnen. Of terwijl de bitchy Barbie poppen van de school. BAM! Er gaat een deur dicht en de hele klas schrikt op en kijkt naar de deur. De directeur is weggegaan. De rest van de les die nog 40 minuten moest duren lette niemand meer op, en zat iedereen gewoon te kletsen.

Ik ben thuis! Roep ik en doe de deur dicht. Ik loop naar de keuken om iets te eten en te drinken te pakken. Mijn keuze is als gewoonlijk oreo koekjes daar ben ik namelijk verslaafd aan, met als te drinken appelsap ook verslavend.

Eeeeuuugghh. Waarom zo veel huiswerk denken die mensen daarop school dat ik niets anders te doen heb of zo.

Tijdens mijn huiswerk ben ik in Slaap gevallen. Het was ook zo interrestant kuch kuch.

hell no!! maffia (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu