Hoofdstuk 4

886 24 1
                                    

Pov: Noa.
Media huis Noa.

I'm in love whif the shape of you
We puss and pull like magnet do
Although my heart is falling too
I'm in love whif your body
And last night your were in my room
And now my bedsheets smell like you

Klinkt er door de speakers van de auto. Ik ben op weg naar iemand die drugs van ons koopt. De plaats waar de drugs geven en ik het geld krijg, is in een verlaten pakhuis. Ik ben er bijna, ik rij de parkeerplaats op die bij het pant is aangelegd. Ik stap uit de auto en loop naar binnen. Ik zie twee mannen staan in zwarte pakken, de een heeft een koffertje vast met geld er in. En de andere staat er gewoon bij. Ik loop er naar toe."we steken te gelijk over begrepen?" vraagt de man zonder het koffertje. "Oké". Zeg ik nu. We steken de koffertjes gelijk over, en ik loop weer terug naar mijn auto. Al het geld zit in het koffertje. Tien duizend piek. Mooi zo, dan nu weer op weg naar de basis. Het geld afleveren en op weg naar huis.

"Hè John hier het geld van de drugs". "Oke bedankt". "Kun jly❤.ven door geven aan pa dat ik naar huis ben, ik ben klaar voor vandaag"? "Ja, zal het even tegen hem zeggen". "oké bedankt". Ik wil net weglopen wanneer ik mijn mobiel hoor trillen.

N= Noa
L= Lily

L hey girl vandaag shoppen?❤
N Ja gezellig hoe laat? Xxx.
L ik ben over Eem uur bij jou.
N oké👌 tot straks gekke bitch😂😘.
L zie je zo ly❤.

Yes! Zo shoppen met Lily. Daar was ik aan toe, maar nu eerst naar huis en me klaar maken.

Hallo kaboutertjes❤. Sorry vandaag een iets korter hoofdstuk😯. Hoop dat jullie het niet erg vinden. Heb veel toetsen enzo deze week😣😭. Ga proberen zo vaak mogelijk te posten deze week.

Xxx me🦄❤

hell no!! maffia (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu