Lees starks echt even de riters note en echt pas op het eind. Ander verpest je het verhaal voor je zelf. Ly💗 guys.
Pov Noa.
Vandaag gaat het niet zo bysonder worden ik ga gewoon een beetje trainen en zo dus zoals ik zij niet veel speciaals. Het is bye tje way al een paar dagen later om precies te zijn 6 dagen dat betekent dat het nu donderdag is, heel erg interresant ook maar ja boeie. Je vraagt je zeker af hoe zit het nu met jouw en Ruben. Bitch calm down i'm going to tell you rite now!
Nou er is niet heel veel veranderd. Naast dat ik zeker weet dat ik op hem verliefd ben wat wederzijds is hebben we nog niks. Ik heb wel vaak bij hem gechild en hij bij mij. Van de 5 nachten dat ik hier nou ben hen ik er 3 bij hem geslapen hij 1 bij mij. En allebei 1 alleen, ten minste ik 1 alleen beter voor hem heeft hij ook alleen geslapen.
Verder weten mijn broer en Kian dat ik hier nu bij de maffia zit, Jake en Kain zijn weer bij mijn vader. En Jake gaat het uiteindelijk dus toch wel overnemen. Met mijn vader heb ik nog contact gehad hij was fuckt up neidig maar hij heeft het op de een of andere manier geaccepteerd dat zijn dochter eerst uit zijn bende is gegaan en toen naar een nieuwe is gegaan. Wat deels zijn eigen schuld is als hij mij hier nooit naar toe had gestuurd zat ik nog in zijn bende. Dus eigen schuld dikke buld kut!
Ik ben gestopt met school omdat ik er 1: toch niks deet dan alleen leraren pesten en spijbelen, 2: het boeit me gewoon pittig weinig eigenlijk gewoon helemaal niets en 3: dan kan ik me beter richten op de bende. En mijn appertement hier is echt huge en super mooi bye the way.
Verder ben ik nog steeds loner als het om vriendinnen gaat want hier zijn alleen maar kut secetaressen die denken dat ze de shit zijn. Maar van wat ik gehoord heb zijn ze niet de shit maar 'een stelletje goedkope sletten met nep tieten' tenminste zo zijn een vriend van Rubbie het. En Mia is boos op mij omdat ik nu bij deze bende zit dus ze praat niet meer met mij. Jake heeft me verteld dat Kian en Mia nu een stel zijn. En ik weet niet of ik het ooit heb verteld Kian is een van mijn vele exen (als je het zo schrijft?)
Any way ik ben net klaar met trainen en ga nu even in bad. Sowieso ga ik daar Walking Dead kijken. Ja ik volg dat nu want letterlijk al mijn andere series moet ik of wachten op nieuwe aflevering of nieuw seizoen of het is fucking afgelopen wat pittig kut is.
~Time shift.~
Ik loop naar het bad en doe mijn sportkleding uit. Mijn andere kleding en lingerie heb ik er al liggen. Ik stap rustig in het bad en doe een playlist er op van Lorde zij heeft echt de beste muziek. Ik was mijn haar en lichaam met zeep. Naar een tijdje word ik fucking gestoord door geluiden op mijn kamer, ik stap uit bad en wikkel een handoek om mijn lichaan heen.
Langzaam open ik de deur. En loop ik naar de woonkamer. 'Ruben wat doe jij hier? En hoe kom je binnen?' Ruben is er wel weer hoor niet dat ik het erg vind. Hij kijkt me met open mond aan. Oooooh ja, shit heb alleen een handoek. Kut!!! 'Uuuuhm ja kan het even wachten ik doe snel even kleren aan?' En ren snel weg. Ik hoor voetstappen achter mij aan en net als ik de badkamerdeur wil open doen pakt Ruben mijn pols vast e draait me om. 'Ik wil je wel helpen omkleden of douchen pritty princess.' 'Ten 1e ik zat in bad niet te douchen dus dat werkt al niet. Ten 2e nee je hoeft me nog niet te helpen.' ' Oooh fat is dus een ja voor in de toekomst?' Whut?? 'Hoezo dat dan nou weer?' 'Babe je zij 'nog niet' dus je wil het wel een andere keer.' En dit is het moment dat ik me zelf face palm. En het moment dat Ruben mijn schouder aanraakt begint te lachen een daar dokr met zij hand naar beneden gaat en zelf oo de een of andere manier valt en mijn handoek van mijn lichaam trek. 'Aaaahhhh!! Waarom doe je dat.' 'Ooh sorry Noa dat was niet de bedoeling, echt ik zweer het je het ging perongeluk.' Hij staart me aan en ik hem (terwijl ik hier nog steeds naakt sta btw). We verdrinken in elkaars ogen.
Rub pakt me vast en duwt me tegen de muur. Hij bengint me te kussen in mijn nek. En hij vind mijn sweet-spot, en ik probeer het echt maar ik kan een kreun niet onderdrukken. Hij grijnst tegen mij huid aan en gaat door. 'R-r-ruben stop a-a-a-alsjeblieft.' Stotter ik hij stopt en kijkt me aan 'Nou ik hou van je.' Ik kijk hem alleen maar verbaast aan.
'Ik weet dat jij niet voelt wat ik voel, maar zo als ik al zij ik zal wachten.....' en meer kan die niet zeggen want ik druk mijn lippen op zijn lippen en fluister ik hou ook van jou. 'Lieve Noa wil je de mijne worden en ik de jouwe?' 'Mijn liefste Ruben dat wil ik heel graag zijn. Voor altijd?' Kijk ik diep in zijn ogen aan. Hij pakt mij vast terwijl ik nog steeds naakt tegen de muur aan sta geduwt maar dat boeit mij zeer weinig. 'Voor altijd.' Hij pakt mijn hoofd en kust me. Ik sluit mijn ogen en kus hem terug. Ik weet het zeker deze jongen ik hou van hem met heel mijn hard. Ruben i love you zo freaking much!!
The end💗.
Nou dat was het dan. Als je een deel 2 wil comment.
XXX iemand die een heel boek heeft geschreven🎀🎀
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
Teen FictionHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...