Pov Noa.
Zucht heerlijk rustig word ik wakker door het gefluit van vogels, het zachte geregen tegen de kamer ramen aan. En.... holy shit! Het is al kwart voor acht. Ik geef een kleine gil spring mijn bed uit en ren naar mijn kast. Ik pak mijn fucking lelijke school uniform er uit. Hij is donkergroen met een of andere kleur blauw. Het is een rokje met witte blouse daar over een colbertje. Als schoenen doe ik mijn witte adidasje. Mijn haar kam ik snel even door ik doe wat make-up. Dat bestaat uit concealer, mascara, eyeliner en een nude matte lipstick. Snel pak ik mijn mobiel en tas en ren naar de deur. Als ik op mijn mobiel zie dat het acht uur is loop ik rustig naar de kantine. die is op de tweede verdieping.. Ik heb gelukkig gisteren een beetje de plattegrond bekeken. En weet dat de kantine en klaslokalen op de tweede verdieping zijn ook zijn daar de kamers van de leraren. Op de derde verdiepingen de kamers van de leerlingen. Op de vierde sportschool, bibliotheek, chill-kamer, binnenzwembad en dat soort dingen. In de kelder zijn ook nog een paar lokalen van techniek, handvaardigheid en de muziek lokalen. Op de begaande grond zijn voor al kantoren.
Als ik naar de lift loop en de deuren zie ik een jongen er in staan, hij kijkt me raar aan maar ik zeg er maar niks van. Dit btw (bye the way) de eerste leerling die ik hier zie. En wie weet is hij super populair, al denk ik dat niet want hij ziet er een beetje nerd achtig uit. De lift deuren gaan open en de jongen rent snel weg. Ik loop rustig naar de kantine, als ik de deuren open doe kijkt een hele kantine mij aan. Een kantine vol met jongens! Wtf mijn ouders hebben mij gewoon naar een jongens internaat gestuurd. Man. Hun zijn dus ook echt achterlijk.
"Het is dus waar". Word ik uit mijn gedachten gehaald. "Er zit dus een meisje bij ons op school". Ik zucht en draai met mijn ogen. "Problemen mee"! roep ik naar een jongen die staat naast een tafel die midden in de kantine staat met nog een andere tafel er naast, waar niemand aan zit. "Zozo onze babe heeft een grote mond". "zozo de loser van de school weet dus niet tegen wie hij praat. Met zijn grote bek". Ik hoor een paar keer oeh door de kantine gaan en verder is het dood stil. Achter mij hoor ik deuren open vliegen en gekuch iedereen kijkt met ingehouden adem naar mij of dat gene achter mij. Ik draai me om en zie echt een fucking knappe gast voor me staan. OMG! Dit ga je niet menen het is vliegtuig gast. Jezus. "Ben je klaar met dat gestaar"? Vraagt knappe vliegtuig dude aka hottie. "Neeeh mijn uitzicht bevalt me eigenlijk wel, maar als je het niet erg vind ik ga eten halen toedels". Ik draai me om en zie de hele kantine weer naar mij kijken. Ik zucht alweer. "Nog nooit een meisje gezien of zo godverdomme". Roep ik, ik word echt gek van dat gestaar van die megolen hierro. meteen kijken ze weg.
Ik loop naar de zijkant van de kan waar het eten staat. Ik voel nog steeds heel veel paren ogen in mijn rug branden waaronder van die knappe, en die andere knappe die ons eerst wat tegen mij zij. Ik hou het niet meer uit me zo veel knappe gasten. Niet te doen dit. Zucht. Waarom ook een jongens internaat. Ondertussen pak ik een broodje gezond, koffie anders kan ik absoluut niet wakker blijven ik drink mijn koffie btw zwart en als laatste een groot glas orange juice. Als ik me omdraai weet ik niet waar ik moet gaan zitten, het is ondertussen ook al weer tien over acht trouwens zie ik op een grote klok. De knappe vliegtuig gast zwaait naar mij een wijst naar een plekje naast hem.
Ik loop er naar toe en ga naast hem zitten. Bij een groep maar al te knappe jongens. De jongens die van de tafel naast ons kijken boos naar de jongens waar ik bij zit. ik grinnik in me zelf. Het is hier dus oorlog over wie het populairst is. "Hoi" zeg ik blij. "Joh" zegt hottie naast mij. "Dus jij bent hier nieuw en als enigste meisje. Interessant. En oe was je vlucht naast mij"? Kut hij weet dus dat ik naast hem zat in het vliegtuig. Ik kijk hem ongelovig aan net als de andere jongens. "Ja je bent niet de enige die kijkt wie naast hem zit hoor". Ik lach. ik begin aan mijn broodje en zeg verder niets. De jongens praten over motoren, voetbal en welke sport ze dit jaar gaan kiezen tot de bel gaat. Ik sta op en pak mijn tas. Kut! Ik heb wiskunde daar ben ik pokke slecht in. Ik zucht. Vliegtuig kijkt naar mij en pakt mijn rooster uit mijn hand. Die had ik ondertussen uit mijn tas gepakt. "Hey je zit bij mij in de klas gezellig kunne n we me kaar beter leren kennen". Kut! "Hoe heet je eigenlijk"? Vraag ik nieuwsgierig "Ruben en jij"? "Mijn prachtige naam die je sowieso nog nooit eerder heb gehoord is Noa". Zeg ik sarcastisch. En we lopen samen naar wiskunde.
Ik ben me aan het omkleden in de kleedkamers. Omdat ze hier alleen maar jongens kleedkamers hebben mag ik tien minuten eerder weg. Nou had dat niet heel veel zin. Het duurde eerst vijf minuten om hier naar toe te komen, toen moest ik ook nog eens vijf minuten wachten op een andere klas want alle kleedkamers zaten vol. Ik trek mijn blouse en sta in mijn sportbroekje en BH als de deuren open gaan. Ik draai me om. Maar dat had ik beter niet moeten doen want nou staat mijn hele klas en een paar andere jongens mee aan te staren Ik draai me snel om en trek mijn sport shirt aan. Ik draai me weer om en zie de jongens nog steeds staren. Ik kuch en zo komen weer bij reallity. "Sorry" zeg ik zachtjes en kijk naar beneden. "Hey Noa dont worry wij zijn jongens we vinden het nier erg om te je zo te zien". Zegt Simon. Hij is echt heel erg aardig tegen mij en na school hebben we in de game-rome afgesproken. Ik lach zachtjes en pak mijn schoenen en loop snel weg naar de gymzaal.
Als ik binnen kom zie ik nog een andere klas staan. En ik zie iets waar ik heel erg blij van word. Overal hangen boksballen en er staat ook een ring. Dus ze we gaan kickboksen. Daar ben ik nou goed in.
Woop woop, nieuw hoofstukkie ik heb verder niks te zeggen dus. Ajusjes. Het is btw het is echt fucking lekker weer
XXX niets te zeuren kind🔥💖
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
Roman pour AdolescentsHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...