Hoofdstuk 21. Me and.....

525 18 3
                                    

Pov Noa.

Ik werd wakker ik voelde 2 stevige armen om me heen. 'Hhhmmmmm.' Oooooh gosh wat is Rub toch dam hot. Zijn haar ligt warrig over zijn hoofd heen, zijn mond staat een beetje open wat er super cute uit ziet en hij heeft geen shirt aan alleen een boxer de deken ligt ook laag dus je kunt zijn mother fucking six-pack zien! Omg!

Oké ik ga het eerlijk toegeven ik Noa ben verliefd. Ik ben goddikke verliefd op Ruben. En het maakt me gek! Want hij is sowieso niet op mij. En dat maakt mij gek.

Het maakt mij ook gek dat ik hem niet kan knuffelen en kussen wanneer ik dat wil. Dat ik niet iedere ochtend zo wakker kan worden in zijn armen. Dat ik niet voor altijd bij hem kan zijn. Dat ik savonds niet in zijn armen in slaap kan vallen.

Ja jongens ik ben officieel smoorverliefd op Ruben. De prachtige, lieve en onuitstaanbare Ruben. Maar is hij op mij?

NEE!!!!

'Prinses wanneer ben je klaar met al dat gestaar?' Hij was wakker! 'Eeuuhmmm....... Nooit.' Zeg ik stil. Hij grijnst en drukt een kus op mijn neus. Waarom doet hij dit hij speelt met mijn gevoelens. Ik bloos. En ja hoor hij ziet het. Ik draai snel mijn hoofd bij.

'Kom hier verberg je niet voor mij.' Zegt hij met een sexy ochtendstem. Hij pakt mijn kin en zorgt er voor dat ik wel naar hem moet kijken.

Ik kijk diep in zijn ogen en verdrink er in. Die prachtige ogen die zo erg glinsteren. En voor ik het weet heeft hij zijn lippen op die van mij gedrukt. Ik geef me over en ga mee in de zoen. Hij tikt met zijn tong op mijn lippen voor toegang. En ik geef hem die maar al te graag. Ik ga met mijn handen door zijn haren hij gaat op mijn heupen zitten en gaat langs mijn buik naar mijn heupe. Overal waar hij me aanraakt komen er tintelingen.

Naar een tijdje trekt hij zich terug en gaat naast mij liggen ik ga met mijn hoofd op zijn borstkast liggen. 'Noa ik wil je wat vragen, mag dat?' ' Tuurlijk.' 'Oké nou kijk het is ja dus her zit eeeuuuh. Ik vind je leuk Noa ik vind je leuk.' Ik schrik er van en weet niet wat ik moet zeggen dus blijf ik stil liggen. 'Ruben ik weet niet zeker of ik jou ook leuk vind. Maar wat ik wel weet is dat ik gevoelens voor je krijg, goeie gevoelens.' zeg ik voorzichtig. Hij kijkt me aan als of hij een 5 jarige is die een ijsje heeft gekregen. 'Noa ik zweer het je ik geef al de tijd die je nodigt hebt, ik zal altijd op je wachten what ever er ook gebeurd.' zegt hij lief. In mijn buik lijkt het wel of er een bom word ontploft van vlinders, bloemen en warmte. 'Ruben misschien hoef je helemaal niet lang te wachten.' En voordat hij at kan zeggen druk ik mijn lippen op die van hem.

Hij gaat mee in de kus. De zoen is eerst zacht en teder. Tot dat ik hem toegang geef en hij met zijn tong mijn mond in gaat, dat is wanneer het gevecht begint. Na heel wat tonggeworstel geef ik het op. Ruben duwt me meer in het bed en gaat op mijn heupen zitten. Hij verkent met zijn handen mijn lichaam. Ik heb mijn handen in zijn nek gegooit. Hij wil mijn shirt uit doen, maar ik houd hem tegen. 'Nu niet Ruben.' Hij trekt terug en gaat naast me liggen. 'Ik wacht zo lang als je wil Noa.'

Misschien is de kans dat mijn hart liefde heeft toegelaten. Nou ja alleen mijn hart dan niet mijn hersens, de vorige keer dat ik verliefd was en een vriendje had eindigde hij ook dood. Omdat hij persee met een can  mijn opdrachten mee moest hij zat dan ook in de maffia maar als nog hij is nu dood. En ik wil dat niet nog een keer.....

Jo jo jo peeps nieuw hoofdstukkie. Did you like it? Nou Ruben en Noa worden misschien wat, who knows? Als iemand een leuke shipnaam weet comment. En dit keet heb ik een wat korter hoofdstuk ik heb de laaste tijd niet zk heel veel inspiratie meer. Ik ga niet stoppen hoor of op on hold zetten. Maar deze week ook door het lekkere weer en zo dus heb ik veel gezwommen en niet heel veel tijd gehad om te schrijven maar ik hool dat jullie het als nog leuk vinden. Like+comment

XXX genieter van het lekkere weer🌞🌞💗

hell no!! maffia (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu