Pov Noa.
Media Cole Sprouse aka bea.Ik word wakker door de zon die in mijn ogen schijnt. "Had ik nou maar de gordijnen dicht gedaan". Mopper ik. Ik stap uit bed om me klaar te gaan maken voor vandaag. Eerst een paar uur school daarna het plan uitvoeren. Ik heb er echt veel zin in. Ondertussen ben ik naar mijn badkamer gelopen, en heb de douch aangezet zodat hij zo warm is. Ik loop naar de kast en kijk wat ik aan doe het moet wel iets zijn waar ik nog een beetje normaal in kan bewegen. "Eeeuuuuhhh, hhhmmmmm. Deze zijn leuk". Ik pak een boyfriend jeans, met een witte croptop en een rode houdhakkers blouse die ik om mijn middel knoop. Ook pak ik lingerie is ook wel handig. Ik sta weer in de badkamer, ik doe mijn pyjama uit en ga onder de douch staan. Ik was mijn haren met een heerlijk ruikende shampoo, het is iets met kokos en ananas, Eigenlijk een best rare combinatie maar hij ruikt echt te lekker. Mijn lichaam was ik met een vanille zeepje. Ik stap onder de douch uit en kleed me aan. Ik doe mijn witte hoge Allstars aan, ons laatste doe ik mijn sieraden om. Die bestaan uit een horloge met marble effect, zilveren oorbellen in de vorm van een driehoekje met bij passende joker. Ik fheun (of hoe je dat ook schrijft idk) mijn haar en laat ze los hangen. Als make-up doe ik wat concealer, mascara, eyeliner en een mat rode lipstick op.
Als ik beneden ben zie ik niemand. "OMG! Ik heb gewoon het huis een keer voor mij zelf! Holly fucking shit"! Gil ik. Ik zweer het dit gebeurt nooit, zelfs als je denkt dat er niemand thuis is er wel weer iemand thuis. Ik loop naar de keuken, pak een pan uit de koelkast ei. Van de fruitschaal pak ik een banaan en een paar bosbessen. Ik ga bananen pannenkoekjes bakken jummie.
Als de pannenkoekjes klaar zijn. Pak ik Kians Macbook er bij, thanxs Kian. Ik ga Riverdale kijken. Echt ik hou te veel van Cole Sprouse of Jughead. Drie kwartier later is de aflevering helaas afgelopen. Ik pak mijn tas loop naar buiten. Loop naar de motor spring op de motor en rij weg. Als ik op school ben parkeer ik snel mijn motor. En ren snel naar het lokaal als ik binnen kom gaat net de bel. Ik zet een blije lach op. "Noa" roept Lily naar mij. Oooh bijna vergeten, ik had nog wat voor haar meegenomen omdat ik tijdens het shoppen weg moest. Iets dat ze maar al te veel van houd. "Lily roep ik door de klas, het levert een paar rare gezichten op. Ik loop naar Lily toe. "Hey schat, hoe gaat ie"? "Vraag ik aan haar. "Goed met jou koe"? "Heel erg goed, en ik weet zeker dat het zo met jou nog beter gaat". Ik knipoog naar haar, en pak daarna mijn tas . En haal er een kaasbroodje uit. Ja Lily is echt verslaafd aan kaasbroodjes. Ze kijkt er met grote ogen en begint op haar stoel te springen. "Is die voor mij"? "Ja zeker". ze grijpt het broodje uit mijn hand, waardoor ik moet lachen. Waardoor de docent door de klas schreeuwt "Noa ga je onmiddellijk melden je hebt elf nog niet eens je boeken voor je doei". Ik zucht sta op en pak mijn tas. Voor dat ik de klas uitloop zwaai ik nog even naar iedereen en zeg "toedels". Waardoor iedereen moet lachen. Ik loop naar mijn kluisje om wat boeken in mijn kluisje te dumpen, en ook de kleding die ik voor Christiana had gekocht. Daarna loop ik naar de kantine ik ga me mooi niet melden. Ik bij een van de tafels zitten. "Zucht" nu moet ik hier nog dik negentig minuten zitten. We hadden een blokuur.
Na een lange schooldag gaan we eindelijk het plan uitvoeren. Het zal mij benieuwen wat die meid in petto heeft. Ik heb Christiana een appje gestuurd. Met dat ze naar mij toe moest komen op een adres wat ik ook naar haar had geappt. Het adres was van de basis. De basis is een heel hoog gebouw. Het heeft veertig etages. En staat in het midden van New York City. Ik vind het gebouw zelf best mooi. Het heeft een grote entree. En voor de rest is het binnen echt heel lux, van buiten is het gebouw een beetje rond. En er zijn overal ramen. Alleen zijn die een soort van geblindeerd zodat je aan de buitenkant niet naar binnen kan kijken en dat is maar beter ook. Vanaf binnen kun je wel naar buiten kijken. Het gebouw heeft ook een kelder, maar daar zitten de cellen. Bovenaan het kantoor van mijn vader. Verder zijn er verschillende kamers met bijvoorbeeld: een trainingszaal, vergader ruimte, wapen opslag, kantine, slaapkamers en ga zo nog maar even door.
"Hey Noa". Ik draai me op en zie Christiana staan. "Hey" zeg ik terug. "Waarom wou je me hier spreken"? Vraagt ze. "Nou" begin ik. "Ik zit bij een maffia bende waar mijn vader de baas van is. Het is en hele grote bende we zitten over de hele wereld gevestigd". Ze kijkt me geschokt aan. Ik haal even diep adem en ga verder. "Mijn vader zoekt nieuwe jonge leden, hij dacht dat jij goed zou zijn. En ik weet niet hoe hij de bij komt. Maar ik moet je nou trainen zodat je bij de bende kan". Ze kijkt me nog steeds geschokt aan. Ze doet haar mond open maar meteen weer dicht. Maar doet hem nu weer open en zegt. "Euhm ik weet niet wat ik moet zeggen, maar ik zou graag bij de bende willen". OMG! Gelukkig, anders had ik iemand anders moeten gaan zoeken. En had ik van pap de wind van voren gekregen. "Oké, goed . Ik ga je eerst een rondleiding door het gebouw geven. Daarna ik je voorstellen aan mensen die je al kent. Daarna gaan we trainen. En krijg je ook een nieuwe auto mee". "Waarom krijg ik een nieuwe auto"? "Je krijgt waarschijnlijk een Bucatti of Porsche. Je krijgt een nieuwe omdat in die een paar speciale dingen zitten. Die bijvoorbeeld je verbinden met de basis. Maar voor dat we verder gaan kom mee ik ga je het gebouw laten zien.
Hallo luitjes, zo zo zo Christiana zit bij de maffies. Het is een wat langere hoofdstuk. Hoop dat jullie hem leuk vinden. Nou tot de volgende upload. Ajutjes.
Xxx queen b aka me
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
Teen FictionHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...