Pov Noa.
Media outfit of the day."Okè klas jullie gaan in tweetallen werken aan een opdracht, en nee je mag zelf geen tweetallen maken dat heb ik al voor jullie gedaan. Je project moet gaan over of de eerste of de tweede wereldoorlog aangezien we bij dit hoofdstuk zijn aangekomen. Het project moet word volgende week vrijdag ingelervert dus je hebt er precies een week de tijd voor. Aan het eind van de les lees ik de groepjes voor".
Pppllllllzzzzzzzz laat mij met Christiana. Er zijn al weer twee weken voor bij waar niks interresant is gebeurd. Ik heb gewoon nog met Christiana getraind en ze is echt heel goed. We zijn ook hele goeie vriendinnen geworden. Lily doet de laatste tijd echt raar ze. Heeft nooit tijd om af te spreken en als ik vraag waarom zegt ze bod gaat je niks aan. Dus die kan het nu wel even uitzoeken. Zij doet bod dan Negeer ik het haar gewoon ze komt van zelf wel weer bij me terug. Voor de rest hebben Kian en ik niet zo heel veel meer gepraat eigenlijk durven we allebei niks meer tegen elkaar te zeggen dus is het nu best akward. Op de basis zitten weer nieuwe mensen of zo, maar pap zij dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken. Ook al wil ik wel graag weten die het zijn maar ze zullen wel niet belangrijk zijn. Anders had ik ze al wel ontmoet. Morgen heb ik een missie, daar heb ik wel zin in op zich. Maar het is niet zo'n moeilijke mijn vader wil me geen moeilijke meer geven hij vind dat ik me meer moet concentreren op school. Ik weet dat hij gelijk heeft maar toch vind ik het stom. Maar ik moet morgen wat geweren en drugs afleveren bij een vaste klant. En Christiana gaat met me mee zo dat ze ziet hoe het er op een missie als deze aan toe gaat. Ook al is die niet zo gevaarlijk of zo. Ik heb dit echt al miljoen keer gedaan, Christiana daar in tegen vind het best wel spannend.
"Hallo mag ik even jullie aandacht dus ook die van jou Noa"! Schreeuwt mij geschiedenis docent meneer Walters door de klas. "Oooh ja tuurlijk sorry". Zeg ik snel ik heb geen zin in problemen deze meer anders was ik er wel tegen in gegaan. "Nou nu iedereen eindelijk op let zal ik de groepjes op lezen en iedereen goed luisteren want ik zeg het maar een keer". Dat doet die altijd maar oké gaat maar weer verder. "Lily en Kai, Jake en Gideon". Zo gaat het door tot ik mijn naam hoor. "En als laatste Noa en Kian". Wacht wat nee dat kan hij niet maken! Ik kijk met grote ogen naar Kian die precies het zelfde doet als onze ogen me kaar kruisen kijk ik snel weg. Nee! Niet hij! Ik heb soort van gevoelens voor hem denk ik. Of idk (i dont know). Maar wacht win dacht ik nou weer ik heb geen gevoelens voor die gast. Alleen voor Matthew Daddario. En hij is echt bea for life. I freaking love him. Hij is zo knap. Al hoe wel klein probleem Kian lijkt fuckink veel op hem. Hun zijn met twee druppels water ooooh waarom heb ik dit nou weer.
Mijn mooie Matthew gedachten worden weer verstoort door het gescheld van die verdomde bel. Als ze die nou is een keer zachter zetten dat zou werkelijk waar iedereen een plezier doen. Maar nee hoor voor al niet luisteren naar Noa. Ik pak mijn spul op en loop naar mijn kluisje toe.
Ik pak mijn boeken en mijn jas er uit. En sla mij kluisje dicht als ik me omdraai. Kijk ik in twee prachtig paar bruine ogen. "Dus wij moeten een project samen doen hè". Kian! Oooh shout nee. Niet nu! "Euh ja daar lijkt het wel op" probeer ik zo nonchalant mogelijk te zeggen maar dat werkt ook niet helemaal. "Inderdaad ja, dan zie ik je thuis wel ik wil dat ding zo snel mogelijk af hebben dan ben ik er dus ook van af. Want ik heb wel andere dingen te doen". Meneertje heeft dus een druk leven, en gaat met zijn leven dus misschien nog wat nutigs doen. "Ja dan zie ik je thuis aju". "Doei". Hij knipoogt en loopt weg. Waarom moest die nou weer knipogen dan. Player.
Als ik thuis aan kom zie ik dat er ook een paar vrienden zijn van hun of zo. En ik zie Lily's auto staan. Waarom staat die nu weer hier als ze denkt dat ik met haar wil praten of zo heeft ze pech. Dan kan ze een dikke vinger van mij krijgen ze zoekt het maar uit. Ik zet mijn motor op mijn vaste plaats neer en loop naar binnen. Ons eerste pak ik wat te eten en te drinken. En loop daarna naar de Woonkamer, die helemaal vol zit met bende leden.
En lily! What de hell doet lily hier! Ik Laat mijn beker vallen en iedereen kijkt me aan. "Wat doet zij hier"? Vraag ik en ik wijs naar Lily die op een stoel zit. "Die zit ook bij de bende". Zegt Jake. En nu laat ik potverdorie ook nog mijn pak koekjes vallen. "WHAT THE HELL, SINDS WANNEER". Begin ik te schreeuwen. "Wist je dat niet begint"? Begint Jake weer "je zou het haar toch vertellen"? Vraagt die nu aan Lily. Oooooh die muther fucking bitch! Eerst fucking bitchy tegen me doen en dan, ool nog liegen en dingen niet zeggen. Ik haat haar nu zo erg! Ze zoekt het maar uit hoor. Op dit moment kijkt de hele groep me bang aan afwachtend wat ik ga zeggen of schreeuwen. Het word sowieso die tweede. Hun weten hoe boos ik kan worden. "LILY JIJ FUCKING BITCH. EERST GA JE FUCKING BITCHY TEGEN ME DOEN. DAN GA JE ME MAAR DOOD LEUK NEGEREN. EN NU LIEGEN. JE ZOEKT HET MAAR UIT HOOR JOU HOEF IK NOOIT MEER TE ZIEN, EN WEES MAAR BLIJ DAT IK NIKS IN MJN HAND HEB OM MEE TE GOOIEN". Schreeuw ik woedend. De hele groep kijkt me verschrikt aan, Lily die moet bijna huilen maar ze zoekt het maar uit mij boeit het niks meer ze is niet mijn probleem. Ze gaat maar mooi op zoek naar andere vriendin.
Ik stamp de kamer uit en loop boos naar mijn auto. Ik ga lekker even stoom afblazen en even rijden. En ook goed hard rijden. Als ik in mijn auto stap in mijn Ferrari want die gaat lekker snel. Mep ik eerst een paar keer op het stuur. Met mijn vuisten die worden dus heel erg blauw. Dan rij ik naar de race baan.
Als ik bij de baan aan kom. Pak ik mijn pasje uit de stoel naast mij, en hou hem tegen zo'n scan ding aan zodat de poorten open gaan. Ik rij naar de baan toe en ga lekker hard rijden. Naar een paar rondjes. Trap ik het gas pedaal in en ga ik nog harder. Maar dat gaat niet goed in de bocht. Waardoor ik weg slip en geen controle meer over het stuur heb. En ik een paar keer over de kop ga met de auto. Alles word zwart voor mijn ogen en ik ben weg.
Holy kwakamoli. Ruzie met Lily, een project met Kian, de ruzie word erger met Lily en dan ook nog een fucking ongeluk. En dat alles op 1 dag, ja joh gaat lekker Noa. Ga zo door. Doe trouwens maar beter niet. Oké dat gesnopen. Dan kunnen we nu weer verder met mijn gezeur: Nou weer een hoofdstukje hope your like it. ik ga de titel van de hoofdstukken weer een soort van tekstjebik zetten, of hoe dat ook mag heten. Heb ik ook bij hoofdstuk 1 & 2 gedaan. Vind het zelf wat leuker. Maar oké nou naar dat gelult te hebben ga ik er weer van door. Ik moet biologie nog leren voor en SO morgen. En we kunnen natuurlijk niet hebben dat ik een onvoldoende haal. Ik dwaal af! Nou toedols.
XXX je goed lerende vriendin kuch kuch.
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
Teen FictionHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...