Hoofdstuk 8.

715 18 2
                                    

Pov Noa.
Media binnen zwembad.

Als ik thuis kom. Hoor ik allemaal muziek uit het huis komen. Em staan er heel veel auto's wel echt mooie auto's. Hopelijk geeft Jake gen feest, hij doet dat best vaak echt zwaar kut. Het stomste er aan is ook nog hij nodigt alleen jongens uit dus geen meisjes waar je ten minste nog een fatsoenlijk gesprek mee kan hebben.

Als ik de deur open bonst de muziek hard in mijn oren.  Ik loop naar de woonkamer ga daar in de deurpost staan. En verken de boel een beetje. Het eerste wat ik zie is dat de jongens aan de drank en wiet zitten. Het ruikt hier ook niet al te lekker kan ik je vertellen. Ze zitten over al door de kamer heen. Ze zijn luid aan het praten en lachen.

"Hey Noa jij ook hier"? Zegt een onbekende gast. "Dit is mijn huis ik woon hier. Dus thja een betere vraag is wat doe jij hier"? "Nou je broer gooide een feest, en dan moet ik wel bij zijn hè". Zeg de on know dude weer. "Fijn voor jou, en nu wil ik weten waar mijn broer is hij gaat er aan". Zo wat iedereen roept in een keer oeh, aah of oh oh. Wauw echt ongelooflijk jongens er moet echt een of ander boek komen over hoe hun in me kaar zitten of ik schrijf het zelf wel gewoon. "Nou vertel me nu waar Jake is". Hij is zit waarschijnlijk ergens bij het zwembad." De onbekende stopt met praten en pakt zijn mobiel er bij, raar. "Nou bedank en doei".

Ik loop naar het binnen zwembad toe hopelijk zitten ze daar en niet buiten. Ons binnen zwembad zit in de kelder dus eerst een stuk lopen en dan de trap af. Als ik de deur bij het zwembad open die zit er niemand. Ik loop naar binnen en kijk een beetje rond net als weg wil lopen hoor ik allemaal oerkreten en komt er een bende jongens op me af gerend voor aan rennen Gideon en Jake.

Ik probeer zo snel mogelijk naar deur te rennen. Maar zoals ik al zij probeer. Nu is Kian er ook in een keer. Hij pakt me op over zin. schouder. "Kian laat me los dit is niet grappig"! Ik ben op zijn rug aan het slaan but he dont give a shit. Als hij stil gaat staan zegt hij in een keer "sorry my darling". Als hij meis laat realiseer ik me wat hij doet.

Voor dat ik kan gillen plons ik al in het water. Door dat ik wou gillen had ik mijn mond open. En nu komt er allemaal water in mijn mond ik verslik me steeds over nieuw. Als ik boven kom ben ik aan het hoesten. Nu trekt Christian me uit het water en pakt me vast en klopt op mijn rug. Als ik even later weer helemaal klaar ben met hoesten, kokhalzen iedereen boos aankijken en hun de oren van het lijf schelden. Zeg ik tegen Christian "bedankt" en ik loop weg.

Als ik op mijn kamer ben loop ik meteen boos naar de badkamer, ik laat het bad vollopen. In de tussentijd zet ik zelf op mijn koptelefoon aan met muziek, kies een bath bomb uit en pak mijn pyjama. Als ik dat heb gedaan zing ik lekker mee met Hanning Tree van de Hunger Games. Echt ge-wel-dig. Als ik naar de badkamer loop is mijn bad gevuld, ik doe de bath bomb in het bad. Hij rolt door het water heen en geef een heerlijke geur af en een mooie kleur. IK kleed me uit en stap in bad.

Ik stap uit bad droog me af doe mijn pyjama aan en droog mijn haar en doe het daarna in een knot. Er word op de deur geklopt, ik loop naar de deur en doe open. Kian staat in de deurpost. Gosh hij ziet er goed uit een perfecte kaaklijn een shirt waardoor je zijn spieren goed ziet en zijn haar ligt warrig op zijn hoofd wat er maar al te sexy uit ziet. "Wil je ene foto nemen dan kun je voor altijd naar mijn perfecte lichaam kijken"? "Je hebt werkelijk waar een veel te groot ego, maar om eerlijk te zijn vind ik het echt grappig". Lach ik Kian kijkt me mysterieus aan. Ik moet eerlijk zij het ziet er nog sexyer uit. (is dat een woord, vanaf nu is het een woord sexyer) "Ga je me nog binnenvragen"? Vraagt Kian. "Nou dat weet ik nog niet zo zeker hoor ik wou een film gaan kijken". "Ik kijk mee". Ik kijk hem raar aan, waarom wil deze god met mij een fil kijken. Oeh ik ga hem lekker pesten. "Nou ik wou net de hele Twighligt serie gaan kijken". Ik kijk met een trotse grijns naar hem. Hij zucht en loopt mijn kamer binnen hij pakt mijn Macbook en gaat op mijn bed onder de dekens zitten. "Oooh ja en Noa ik weet dat je Teen Wolf kijkt op mijn laptop. En daarom voor straf moet je eten en drinken halen want we gaan een nachtje doorhalen. Ik giechel. Sinds wanneer giechel ik? Wtf!

Als ik beneden ben zie ik dat iedereen al naar huis is. Ik loop door naar de keuken en trek de koelkast open daar haal ik een fles cola en sprite uit, uit een andere kast twee glazen een paar kommetjes en een dienblad, ik doe een kast deurtje open pak een paar zakken chips oreo en andere koekjes en snoepjes. Ik loop weer naar boven. Als ik op mijn kamer aan kom zie ik dat Kain al helemaal klaar zit hij grijnst het zal ook wel een keer niet. Hij klopt op de plek naast hem ik zet het dienblad op mijn nachtkastje en ga onder de dekens naast hem zitten. Met mijn hoofd tegen zijn schouder. En hij zet de film aan. 

Als ik wakker word wil ik me omdraaien maar ik word tegen gehouden door iets, als ik opzij kijk zie ik Kian naast me slapen. Wacht! Hoe komt die beverrat nou weer hier?! Oooh ja chill out Noa, je ging gisteren Twighlight met hem kijken. Ik ben dus in slaap gevallen in zijn armen zucht. Hier gaat hij me mee pesten geen twijfel over mogelijk. "Hey sweat princes. Heb je lekker geslapen"? OMG! zijn stem is te sexy i just can't handel this. "Goed en jij"? "Nou omdat jij bij me sliep wel". Ik rol met mijn ogen en ga weer tegen Kian aan liggen en zo val ik weer inslaap.

Hallo ha. Oeh romantisch (gniffel gniffel). Oooh ja soms typ ik wel is wat in het Engels, sorry als ik dan een keer wat fout typ. Sorry als ik sowieso iets fout typ. Ik ben namelijk niet de beste in Nederlands en Engels. No i'm joking i'm the best. Hele erge kuch. Nou dat was het verhaaltje voor vandaag. En mijn gelul voor vandaag weer toedels.

XXX Ik kan elke taal als de beste PRINCES.

hell no!! maffia (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu