Q&A

357 7 1
                                    

Hey mensjes. Daar ben ik dan weer, maar dit keer niet met een hoofdstuk maar zo als de titel al zegt een Q&A. Ooooh ja voordat ik het vergeet te vertellen ik ben begonnen met deel 2. Dus ja er komt een deel 2 ik hoop dat jullie er dus zin in hebben. Maar nu stoppen met het gelul en beginnen met de vragen. So lets go!

Noa:

Waarom ben je boos op Lily?

Noa: Omdat ze de grootste bitch is die er is en allemaal dingen achter mijn rug om doet. En zo'n achterbakse kut hoef ik niet in mijn leven.

Lily: OMG! Zeg je dit nou serieus Dit kan je niet menen, we waren zulke goeie vriendinnen en jij laat me zitten voor Christiana. Herhaal fucking Christiana!

Noa: Ja, ik ben bloed serieus. En ja ik meen het. Zoals je al zegt waren goeie vriendinnen in verledentijd en dat zal ook verledentijd blijven. Christiana heeft hier niks mee te maken maar even duidelijk Christiana is een betere vriendin geweest dan jij ooit bent geweest. Hey kijk alweer verledentijd. Ik ben uitgekletst met jou. Tjuus!

Waar is Lily?

Noa: Hoe dafuck moet ik dat nou weer weten! Wat is dit voor een kut vraag? Het boeit me ook pittig weinig, ooh nee wacht het boeit me helemaal geen ene kut.

Lily: Ik ben thuis. Waarom wil je dat weten ben je een stalker of zo??? Creap!!

Vind je Ruben leuk?

Nou: Eerst wel, maar nu mag die van mij dood vallen. Of harakiri (zelfmoord) plegen!

Ruben: Hey ik fucking sta hier gewoon! (Kijkt beledigt)

Noa: Oooh jammer kan je weg gaan. Vinden we hier allemaal veel veel veel leuker. Ik hoef je stank niet te ruiken. Je vervloekte stem niet te horen. En je lelijke kut gezicht niet te zien. Al vast bedankt. (Glimlacht heel onschuldig)

Ga je ooit terug in de maffia?

Noa: Hmmm, das een goeie. Ik weet het eigenlijk niet. Ik zeg wel dat ik het niet meer doe maar ik ken mezelf ik heb er gewoon een zwak voor dus tja, Voor nu is het antwoord ik weet het niet. Mar als er dan weer een moment dat ik er weer ik kan da zullen we het dan wel is even bekijken.

Jongens zijn sukkels hé!!!!!

Noa: Je haalt me gewoon de woorden uit de mond! Je bent echt geweldig!!

Ruben:

Vind je Noa leuk?

Ruben: Ja ik vind haar leuk nog steeds. Ook nog naar mijn stomme achterlijke fucking kut fout. Ik dacht niet na! En het spijt me zo erg echt waar Noa alsjeblieft geloof me! Ik smeek je!

Noa: Ben je klaar?

Ruben: Pleas Noa vergeef me het. Wat moet ik doen zodat je mij vergeeft?

Noa: Best Ruben! Loop naar het raam en spring er uit! Dan zal ik je vergeven. Goed?

Ruben: (staat bij het raam en kijkt naar beneden) Euhm heb je ook iets anders? Ik wil nog bij je zijn.

Noa: Nope.

Waarom laat je Noa bij je weggaan, en doe je er niks aan?

Ruben: Ik heb nooit gezegd dat ik haar liet gaan, ooooh nee echt niet daar is ze te bijzonder voor.

Waarom ben je zo raar?

Ruben: Waarom vraag je dat?

Kian:

Waarom dafuck vind je Noa leuk?

Kian: Euh wat denk je? Heb je ooit dat fucking lekkere lichaam gezien? Ja of nee? Nou ik in ieder geval wel. En ik weet zeker dat ik voor een hele grote groep jongens spreek als ik zeg dat ik haar wel een keer een beurtje wil geven. En dan gewoon dumpen.

Noa: OMFG!!! Wat heb ik ooit in jouw gezien, Holy freaking schnitzel shittels!! (Ligt bijna te braken)

Kian: Dont you get it Noa? Iedereen valt voor de charmes van de Kian. Duuuuuuuh!

Noa: Volgende vraag???

Lily: Noa jij bitch dat je er bent, je hebt me nooit verteld dat je gevoelens hebt voor Kian. Je bent gewoon jaloers op mijn relatie met Kian.

Noa: Ooooh, en nu kan het wel in een keer praten. Jezus! Wauw!

Kian: Dames dames, er is genoeg van de Kian voor jullie allebei.

Ben je verliefd op Noa?

Kian: Nee, gaat ook nooit gebeuren!

Noa: Iedereen valt voor de charmes van Noa!

Jake:

Hoe was Noa als kind?

Jake: Omg! Ze was zo schattig ik weet nog precies hoe ze toen ze 2 was op haar blote billen door het hoofd kwartier rende er zij 'Ikke houe van pannekoeie!!' Waarom ze dat zij weten we niet want ze hield helemaal niet van pannenkoeken.

Ruben: Geniaal!

Kian: Dat weet ik ook nog!! GE-WEL-DIG!!

Lily: Is er een filmpje van? Ik lach me dood

(Iedereen lacht en Noa kijkt iedereen met dodelijke blikken)

Wat vindt je er van dat Noa weg is?

Jake: Jammer! Ik mis haar zo erg, ze blijft altijd mijn kleine zussie. En ze vertelde me eerst meer over me kaar en ik haar maar dat kan nu niet meer. We groeien echt uit me kaar. (Kijkt heel sip)

Noa: Ik mis jou ook!!!!!!

Vader Noa & Jake:

Wat vindt je er van dat je dochter weg is?

Vader: Ik mis haar, maar het is wel rustiger. Ik heb nu ook meer tijd voor mijn zoon.

(Noa rolt met haar ogen)

Lily:

Ben je nog Noa's bestfriend?

Lily: Nope!

Noa: Halleluja!!

Lily: Niemand heeft gevraagd om jouw mening!

Noa: Waar zie jij dat staan, Nou nee nergens dus. Ik ben interessant dus iedereen wil mijn mening weten en horen.

Waar is Lily?

Lily: Ik ben bij thuis.

hell no!! maffia (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu