Lees straks ritersnote voor Q&A!!!!!!
Pov Noa.
Media: Tatoeages van Noa.
Ik heb er zo veel zin in vandaag. Want ik ga een tattoo laten zetten. Aaaahhhh!!!!! Ik ben echt zo fucking benieuwd hoe het er uit gaat zien. Het is bye the way niet de eerste keer dat ik er een laat zetten. Op mijn schouderblad staan een quote, in het midden van mijn rug heb ik een soort van kompas staan, naast mijn linkerborst heb ik een quote staan. En nu neem ik er een bij mijn pols van de wereld, omg ik wil dit al zo lang dat is echt niet normaal.
Op dit moment zit ik in de auto met je mag 3 keer raden. Ram pam pam. Ja hoor weet je het al, waarschijnlijk wel. Ruben! Die gast moets persee mee, hij zij dat hij iemand wist die echt goed was in tattoo's zetten. Dus beter voor hem en Rub is het zi. Anders zijn ze allebei nog niet van me af.
Waarom laat je eigenlijk een tattoo zetten? Waarom heb je die andere uberhaupd laten zetten? Je verpest je hele huid ermee!
Omg! Kun je voor een keer even stil zijn. Is dat zo moeilijk?
Ja dat is heel erg moeilijk. En geef antwoord op mijn vraag.
Nou ik vind dat je er je huis niet mee verpest. Maar mooier mee maakt, en sommige hebben een speciale betekenis. En sommige dan weer niet maar die vond ik gewoon mooi. Snappie?
Nee, snap ik niet. Maar je moet het zelf maar weten. En....
Ik moet het inderdaad zelf weten. Heb je helemaak gelijk in, en daarmee is deze conversatie ook afgelopen. Tjuus!
'Hey, Rub hoe lang moeten we nog rijden?' 'Euhm we moeten nog 10 minuten ongeveer.' 'En waar is de zaak dan?' 'Jezusl, waarom stel je zoveel vragen?' zucht Ruben. 'Nou ik wil eigenlijk wel weten wie voor altijd iets op mijn body gaat zetten, beste wel logisch of niet soms?' hij rolt met zijn ogen. 'Ja' zucht hij. 'Maar waar is het nou dan en door wie?' 'Het is bij een vriend van mij hij is heel erg goed'. Zegt hij snel eigenlijk te snel. Nu wil ik dus meer weten sukkel wat die er is.
'En hoe heet die vriend?' 'Hij euh nou hij euuuhhh hij heet Daniel, ja Daniel. Zijn naam is Daniel.' Zegt hij weer snel, hij verbergt sowieso wat, kan niet anders. De minkukkel.
'En waar ken je deze Daniel dan wel niet van?' Nu weet die zeker niets. 'Nou die ken ik van de maffia.' Zecht hij luchtjes. De maffia, de maffia. Whooooohw wacht wat! 'De maffia!' Schreeuw ik door de auto heen. 'Ben je helemaal gek geworden mijn vader was maffiabaas. Of ben je dat soms vergeten of zo, dickhead! Weet je wat nu we bij jou vriend een tattoo gaan laten zetten die bij de maffia zit. Dan kunnen we ook wel even gezellig de rest van de bende meaten. Of niet soms?' 'Nou daar dus over er komen een paar vrienden langs en een paar andere leden. Ik heb ze over je verteld en ze wouden je graag leren kennen. En oooh ja, mijn vader komt ook hij wou je iets vragen.' Zegt die als of het niks is en haakt zinn schouders op.
'Ben je wel helemaak lekker jouw vander en mijn vader zijn grote rivalen van me kaar. Heb jij ooit wel eens een keer opgelet als ik je wat vertel. Blijkbaar niet dus.' Zit ik half te jammeren. 'We zijn er bijna.' Onderbreekt Ruben mijn gemok en gejammer.
We komen aan op een industrietrein. Er staan hiet echt fuckt up veel gebouwen. Van fabrieken tot kantoren, maar dus ook een gebouw van de maffia logisch. Sarcasme weer dit hoor.
We staan voor een gebouw met op de alleen al parkeerplaats sowieso al een paar miljard aan auto's. Ferrari, Porsche, Lamborghini, Range Rover, BMW, Jaguar, Mercedes, Jeep en zo kan ik nog wel even doorgaan. En de mother fucking motoren heb ik ee nog niet eens bij gezegt. Dus tha. Het gebouw dus, het gebouw lijkt eigenlijk heel veel op de basis van mijn vader. Hoog, veel ramen en een rare vorm. Dus eigenlijk bijna het zelfde als bij ons maar oké.
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
أدب المراهقينHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...