Pov Noa.
Media: Ruben.Op dit moment van mijn geweldige leven is het zondag. Lig ik op bed met chocola, orea of course, appelsal, sprite en kaas doritos. Want het is de tijd van de maand en aangezien ik verder niks te doen heb is het Netflix tijd! Ik heb namelijk heel wat serie in te halen Teen Wolf, The 100, Rivderdale, Shadowhunters en ga zo maar een paar uur door. En natuurlijk films daar begin ik nog niets eens aan met he opzeggen. Dat zou een laar jaar duren voor dat ik klaar ben met mijn nieuwe film lijst.
Ik maak namelijk elke maand aan het begin van de maand. Een nieuwe film lijst met films die ik wil zien. Ja dat is zijn mijn doelen in een maand. Dont juts my. Because i dont care. Gisteren heb ik het meerdere deel van de dag getraind. Vanochtend heb ik nog even gehardloopt. En over ongeveer 2 uur komen Jake en Kian. Joepie de poepie! Het sarcasme. Morgen kom ik te weten of ik in het voetbal of lacrosse team zit. Hopelijk voetbal. Al hoe wel zit ik dan wel bij Ruben en zo.
Nou ja misschien is dat nog niet eens zo heel erg. In de zomer is het mischien wel te warm voor een shirt. En dan is het hallo six-pack.
Wacht wat nee, en waar komt die vervloekte stemmentje vandaan?
Noa ik zit je hele leven al in je hoofd. Maar ik dacht laat ik me er maar even mee bemoeien. Ik ben je slimme, getalenteerde en awesome gedachen. Dus bij deze hallo.
Oooh crap.
'Ring ringerde ring ring'. 'Met noa' 'Hoi Norie hier Jake'. 'Jake noem me niet zo je weet dat ik dat niks vind'. 'Boeit me niet ik sta met een Kian en een groepje guys kom even hier'? 'Nee ik heb chocola' 'is het weer de tijd van de maand'? 'Jaha'. Ik hoor gelach. 'Jake hebt jij je fucking mobiel op luidspreker'? 'Ja hony pony en kom nu maar voor dat ik leuke dingen over jouw aan de jongens ga vertellen'. 'Oooh lord ik kom al'. En hij hangt op.
Met mijn prachtige grijze jogginsbroek en roze trui waar op staat 'fries be4 guys'. Maar ik hou niet eens van friet. Dus het is pittig onlogisch. Ik pak mijn mobiel en kamer sleutels en loop naar beneden.
Eenmaal beneden zie ik Jake al staan met Kian. En ooooh wie zou er toch bij staan big suprise. Ruben weer hoor. Echt gewoon waarom?
Ik loop naar de jongens toe en zie er nog meer jongens bij staan. 'Hey Jakie schate patatje lief oreotje van me geef je grote zus is een hug'. Alle jongens lachen en Jake kijkt boos naar mij. Dan stapt die aan de kant en wie daar staat no way.
Mother fucking Mia. Ik gil en ren op haar af en zij doet het zelfde en we knuffelen. 'Omfg girl wat doe jij hier'? 'Van je vader moest ik mee'. Mia is een van mijn beste vriendinnen naats Christiana natuurlijk. Ze zit ook bij de maffia. We lopennweer naar de groep toe. En jake vraagt even onder 4 ogen te kunnen praten. We lopen een stukje bij de groep weg.
'Whats up'? Begin ik. 'Waar is die maffia'. Ik lach. 'Wat lach jij nou weer dan'? Vraagt Jake geiriteerd. 'Nou je stond net gezellig met de maffia te praten' lach ik nu nog harder. 'Fuck ja gaat toch niet serieus menen dat Ruben bij de andere hoort maffiabende'? Helaas voor Jake zij hij dat iets te hard. laten we zeggen dat Mai, Kian, Ruben en de anderen het konden horen. Nu kijkt Ruben mij boos aan Mia en Kian lopen snel naar mij toe. 'Is dit Serieus vraagt Kian'? Waar ik op antwoord. 'Grappig Jake ij precies het zelfde' Mia geeft haar zelf een face palm en Jake en Kian kijken mij boos aan. 'Wat het is we zo als jullie niet tegen de waarheid kunnen is dat niet mijn probleem yeez'. En nu facepalmd Mia zich alweer.
Wauw dat moet toch zeer doen aan haar hoofd. Wel zielig voor die hersens straks is het een hersen shake.
Oooooh just shut up jij.
'Euhm en nu'? Vraagt Mia. 'We gaan eerst naar de kamer koffer uitpakken en daarna an Noa's kamer toen'. Zegt Kian. 'Oké meeting dus bij mij'. Ik aap jullie mijn kamernummer wel en nu oprotten naar jullie eigen kamers tjuus'. Kian rolt met zijn ogen. Waarom? het antwoord i dont know. Die gast heeft sowieso issues met zich zelf. Waar die wel is aan mag werken. Dat is gewoon voor iedereen fijner. En zeker ook voor Kian zelf.
Mia, Kian en Jake liepen naar hun nieuwe kamers/appartement ik hoop wel dat ze mooie hebben net zoals mij. Ik ben nog steeds dat ik zo mooie kamer heb gekregen. Ik ben ook in andere kamers geweest en ze zijn allemaal zo mooi en luxe. Dus dat zal wel goed komen. Ook sta ik hier nog steeds en kijkt het groepje van Rub me nu de hele tijd aan.
'Moet jij niet naar die meeting waar jullie gaan roddelen'? Vraagt Blake. 'Zucht' ik zucht echt te vee moet ik wat aan doen.
Inderdaad als je te veen zucht kom je bitchy en dus arrogant over. Ook moet je wat doen aan al dat gevloek en gescheld van je.
Jezus heb je nog meer te zeiken of was dit het wel?
Zoals ik al zei laat al die woorden nou niet door die mond ven je vliegen. We moeten er echt aan werken.
Hallo.
Jumbo!
what the...
Waag het om te zeggen!
Fuck! En bye the way. Jij moet er zelf wat aan doen jij bent mijn gedachten. En ik moet helemaal niks.
Je vergelijkt me met dat stel hersens van je. En jij klinkt als een 8 jarige die in de poppenhoek moet maar er geen zin in heeft.
'Ga je nog antwoorden' zegt Blake meer dan dat die het vraagt. 'Als je zo graag bij ons zogenaamde roddel wil zijn kun je het ook gewoon eerlijk zeggen hoor'. Ik pak mijn mobiel en app de squad mijn kamernummer en dat ze er over een kwartiertje wel kunnen komen. 'Gaat ze achter haar mobiel' zegt Simon nu. 'Kijk dat jullie geen sociaal leven hebben. en alleen me kaar hebben en de meisjes die jullie nemen en daarna weer dumpen. Dat betekent nog niet dat een ander geen sociaal leven heeft'. Ian lacht wat niet al te slim was hij krijgt 3 bozen blikken en 1 duw in zijn zei er voor terug. van Rub. Maar hij kijkt gewoon boos terug. 'Nou als je mee wilt 'roddelen' moet je nu mee komen hoor, want ik peer hem ajutjes'. En ik loop weg.
als ik in de lift sta en hem dicht wil doen word die tegen gehouden door de voet van Ruben die hem er tussen zet. 'Wij zouden graag mee gaan naar je geklets en stel mij maar voor aan Mia'. Een steek van jaloezie gaat door me heen omdat hij Mia wil kennen. Stop it Noa.
Je vind hem leuk.
Niet dus doei!
Ik ben je gedachten ik kan voelen wat jij voelt, en je gevoel vind hem leuk.
Hey guys, nieuw hoofdstuk. Zoals altijd de vraagt leuk? We hebben trouwens de 1k gehaald. 🎉🎉 Ik ben echt zo blij. Mijn vriendinnen werden sowieso helemaal gek van me. Ooh ja en trouwens ik wou nog wat aan jullie vragen. Is er bij jullie ook zo'n leraar op school waar van iedereen vind dat die gene een pedo is? Wou ik gewoon even weten, bij mij is het een biologie leraar. En het geweldige nieuws ik heb hem als docent. Echt great. 'Kuch kuch'. Iedereen noemt hem Fredo pedo. En als laatste vraag: Wat vinden jullie het gedachten stemmetje? Vond het zelf wel leuk. Toedels.
Comment+Vote.
XXX me ly guys.❤
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
Novela JuvenilHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...