Pov Kian.
Yeeeeeez wat is ze knap als ze slaapt. Ze is altijd knap. Hot. Gewoon perfect. Haar bleke smetteloze huis, omringt door haar zachte lange rode haar. Ze is perfect. Ik hou zo veel van haar, en nu ligt ze gewoon naast me te slapen. Hield ze nou ook maar van mij dan zou alles veel makkelijker zijn. Ik wil met jaar trouwen met haar mijn toekomst beginnen. Ooooh Noa als je is wist hoeveel ik van je hou.
Pov Noa.
Als ik wakker word is Kian al uit bed. Ik heb gewoon bij hem geslapen. Eigenlijk is hij best leuk. Oooh werkelijk Noa stop toch! Hij vind mij toch een rare trut. Dat weet ik ook wel. Maar als het toch anders was. Ik moet nu meteen met Lily praten. Waar ligt mijn mobiel, shit. Ik ben dat verdomde ding ook altijd kwijt man. "God klote ding waar de hel lig je". Roep ik gefrustreerd. Jake komt naar mijn kamer toe gestrompeld. "Ben je weer eens je mobiel kwijt"? Vraagt Jake. "Ja heb je daar problemen mee, als je dat hebt heb je dus pech". "Doe is even normaal, en heel toevallig zie ik hem daar liggen" en hij wijst naar mijn nachtkastje. Ik pak hem en wil Lily bellen maar bedenk me dan dat mijn geweldige twin brother nog bij de deur staat. "Kun je weg gaan"? Zucht ik. Hij steekt zijn handen in de lucht en loopt weg. Mooi zo mobiel terug en Jake weg gewerkt, nu deur dicht en Lil bellen. Na drie keer piepen neemt ze eindelijk op.
N= Noa
L= Lily
N= Omg! Ik denk dat ik Kian leuk vind.
L= Begint keihard te gillen. Ik wist het wel, eindelijk vind het kind een keer iemand leuk. Maar hoe en je er achter gekomen?
N= Doe even rustig gek. Nou. Gister avond ging ik film met hem kijken en ben toen in zijn armen in slaap gevallen. Ik werd wakker met zijn mooie gezicht. En toen viel ik weer inslaap en werd ik weer wakker, en ja toen was die weg en miste ik hem heel erg . En toen dacht ik oh god nee ik vind hem leuk.
L= Gilt weer.
N= Als je nog een keert hang ik op en negeer ik je for life.
L= Omg! dat is zo schattig. Damn! Ik moet gaan doei toedeltjes. En ooh ja doe even de groetjes aan je schatje.
biep biep biep.
Pov Lily.
Holy shit! Oooh ze vind hem gewoon leuk. Maar nu snel naar de auto en naar kantoor rijden en daar gaan trainen.
Eenmaal op de basis aangekomen loop ik naar binnen naar de lift en klik op het knopje van etage negenentwintig daar zijn de gym's en daar train ik altijd. Ik loop naar de kleedkamer en doe mijn sportkleding aan (media). Ik vul mijn bidon met water en loop naar de gym toe.
Als ik naar twee en een half uur klaar ben loop ik terug naar de kleedkamers. Ik pak een handdoek en loop naar de douches, en ga even snel douchen. Als ik onder de douch weg ben droog ik me af en kleed me om. Ik loop terug naar de lift en ga naar etage zestig als de deuren weer open gaan loop ik naar mijn appartement en maak de deur open, gooi mijn sporttas in een hoek. pak wat drinken en loop naar de tv en zet netflix aan en ga een paar afleveringen The 100 kijken. Best serie ever.
Hey peeps, vandaag een wat kortere hoofdstuk. Guys ik hebben gewoon 313 readers holy shit. Toen ik het zag dacht ik WTF! Had ik dus nooit verwacht, nou zou je wel denken andere hebben echt heel veel meer. Ja i know en verpest mijn geluk nou niet. Nee grapje ik heb nooit geluk dus dat is toch al verpest, dus maak je daar maar geen zorgen om. Maar what ever, ik ben dus nog niet super lang bezig of zo dus ben wel even een beetje trots op mezelf. En het is ook niet dat ik wat anders te doen heb. Ik heb duizenden andere dingen te doen maar dat zijn vaak dingen waar ik veel te veel moeite voor moet doen en daar heb ik dus geen zin in. En toen dacht laat ik dan toch nog maar wat doen en een boek schrijven. Maar oké dat was hem weer voor vandaag. Nou doei doei.
XXX veel te luie karbonkel.
PS: Hier een foto van mijn grote lelijke vriend. I just love u.
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
Teen FictionHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...