Hoofdstuk 2. De bende en squad.

1.2K 25 8
                                    

Pov noa:
Media: sportkleding noa.

Noa! Noa wakker worden! Nog heel eventjes. Word wakker we moeten trainen! Het is nog zo vroeg. Het is half 6 savonds! De jongens zijn er al, dus ga je omkleden. Shit! Snel ren ik naar mijn inloopkast pak mijn sport kleding kleed me om, en dan draai ik me om. Vijf paar ogen staan me aan. Omg! Schreeuw ik. Jullie hebben toch niet gezien? Wat ik denk vraag ik. Waarop Kian antwoord dag mag je ook wel in mijn bed doen hoor babe, alleen dan alles uit. Ik word rood ik voel het gewoon nog erger dan een tomaat. Toen mijn ergenis heeft Thomas dat ook door, je bent knap als je bloosd schat. Als jullie niet stoppen met die namen sla ik je kapot! Roep ik nu. En meteen is het stil en lopen we nu alle 6 naar beneden. Jake is pa al op de basis?
Vraag ik. 'Ja, alleen we gaan trainen met Michael'. 'Oooh nee hè die gast mag mij absoluut niet, en dan moet ik altijd alles voor doen'. 'Waarom hij? 'Wat heb ik fout gedaan in mijn leven'. De jongens lachen.

Eenmaal bij de basis loop ik naar binnen, en iedereen kijkt ons aan. Nou ja eigenlijk mij. Wat heb ik nou weer fout gedaan. Er komt iemand aan gerend. Noa, je moet je direct melden bij de baas. Zegt de verstrekt onbekende. Nou ja verstrekt onbekend, ik heb hem wel eens eerder gezien. Maar weet niks van hem, dus dat is toch ongeveer het zelfde? Of niet? Hmmmm. Hallo aarde aan Noa. Hè hè ze is er weer hoor roept de onbekende.' Fijn voor jou, en laat me er nu maar langs ik moet naar mijn vader toe'. 'Guys ik kom dus iets later bij training'. Ik hoor een paar ja's en oke's. Voordat ik weg loop.

Hoi paps, waar wou je me over spreken?
Aaaah daar ben je al schat. Nou ik zou het maar meteen zeggen er komt een nieuw lid bij de bende. Iemand die je goed kent. En wij willen dat jij er voor zorgt dat ze helemaal klaar word gestoomt voor alle missies en dat soort dingen. Wacht whoooo stop even! Zij hij nou net ZE? Dat ga je toch niet menen een meisje. Alsjeblieft niet. Op dit moment ben ik trouwens het enigste meisje of vrouw hier en dat wil ik eigenlijk wel zo houden. Pap, vraag ik wat bedoel je met ze? Het word een meisje. Wat nee pap! Wie word het dan? Je gaat het wel meteen zeggen hè? En niet zo mysterieus er over doen. Oké okè ik zal het dan wel meteen zeggen mijn liefste dochtertje. Je hebt maar een dochter. Hij kijt met een geërgerde blik naar mij. Sorry ga verder. Het word.....

Heeeeei mens, ik heb 1 lezer joepie😂. Oké ik ga deze gene lekker pesten en andere ook die mijn verhaaltje nog gaan lezen. Ik ga nog niet vertellen wie het word het nieuwe lid (heb nu een heel erg duivels lachje). Maar oké wat vond je van de eerste 2 hoofdstukken? Hoop leuk.

hell no!! maffia (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu