Pov Noa.
Media: Mia.Vandaag is de dag dat ik weer naar school moet. En ik heb er echt geen zin in, maar wat moet dat moet. Lucky for me hebben we hier op school korte dagen. Dus dat is wel mooi. Maar het is nog steeds school. En mijn broer en Kian zitten hier dus wel op school. Maar Mia die is 19 en woont hier gewoon. Ik wist niet eens dat het kon. Als ik dat wist was ik gewoon hier gaan wonen en gestopt met school maar daar is het nu alweer een beetje te laat voor. Maar oké.
Ik zit nu in wiskunde en ik zit naast Ruben. Hij is fucking vervelend aan het doen.
Hij port om de freaking seconde in mijn zei om aandacht te krijgen. Ugh! Maar ik negeer hem en hoop dat hij zo gewoon ophoud. Maar zoals de voorspelling op dit moment zijn. Tja gaat hij door tot die er dood bij neer valt. Al kan ik daar wel bij helpen.
Ja hoor meteen is het weer zo ver.
Waar heb jij het nu weer over?
Dat je gewoon denkt om het met zijn dood te helpen. Een andere benaming is ook wel hem de dood toewensen. En weet je nog waar we aan zouden werken?
Sarcasme! En nee.
Leer jij dan niks?
Je geeft alleen maar commentaar, denk je dat ik uberhaud op naar iemand luister?
Ik weet wel zeker dat je naar niemand luistert. En we zouden werken aan het gescheld en agressieve gedrag.
Als of dat ooit gaat gebeuren. Nou ik heb geen zin meer in jou drama. Dus shut up!
'Ik zweer het je Ruben als je nou godsamme niet ophoud word ik echt pissig' 'oeh darling ik wil je pissig zien.' Aaaaahhhhhhh!!!! ' 1 noem me niet darling, 2 ik ben niet aardig als ik pissig ben, 3 vergeet niet wie heeft gewonnen met ons leuke gevecht. Dus hou op!' 'Whoooo hony cool down, hey ik wil je wel helpen met het gedeelte cool down.' Ooh hij grijnst. Kots kots braak braak kots braak. 'Doe is even normaal overbesekste pedo, nog niet eens in je fucking dromen.' 'Das toevallig had vannacht over je gedroomt je ziet er sexy uit in lingerie.' Die is dood.
Ik geef hem een harde bitchclap en een stom op zijn neus. Die bloed, en is hopelijk gebroken. Nu kijkt de hele klas ons aan ook de docent die er niks aan doe. Goeie docent. Sarcasme.
Ik wil hem weer slaan maar hij pakt mijn hand vast en sleurt me mee de klas uit
'What the fuck is mis met jou?!' Schreeuwt die naar mij. 'Nou eerlijk gezegd veel. Ik ben een arrogante echowistische irritante overbesektse aggresieve domme lelijke slappe lul. Oooh nee wacht dat is jou omschrijving.' Nu is het mijn tijd om te grijnzen, sukkel. 'Maar als je het niet erg vind ik wil graag de les volgen ik wil later een goeie baan en slim zijn doei.' Ik geef hem een handkusje en draai me op gooi mijn haar over mijn schouder en loop weg. Wiie heeft er nou het laatste woord zak.
Boem naild it.
Ik doe de deur van de klas open en ga weer op mijn plek zitten. Iedereen kijkt mij aan als of ik ga zeggen wat er is gebeurd. Ik kijk boos terug.
'Noa kunnen we weer verder gaan met de les, en waar is Ruben?' Gromt de leraar doe gast lijkt net een beer, het enige wat die gast kan is grommen. Poeh het zal me niks verbazen als die in een hol woont. Oeh hij is vanaf nu meneer de brom beer. Ik grijns. 'Natuurlijk kunnen we verder gaan meneer. Waar Ruben is weet ik niet en het interreseert mij bar weinig.' Zeg ik tegen meneer de brom beer.
~Time shift, uit school.~
Ik ben nu bezig met mijn huiswerk en leren voor toetsen. Ja je leest het goed ik doe wat aan school ik ben sirieus heel trots op me zelf.
Nu wil je weten waarom, laat me het even uitleggen. Ga rustig zitten pak een kopje met drinkbaar spul er in en drink het op. Nu ik niet meer in de maffia zit. Moet ik ook echt iets gaan doen met mijn leven en school. De plannen zijn op dit moment studeren een baan zoeken. En for ever alone blijven. Met 1000 honden en andere dieren. Oooh ja en negflix, oreo, appelsap en natuurlijk feetsen. Maar oke nu verder gaan met het huiswerk.
Pov Ruben.
Godklere ik heb sirieus nog steeds last van mijn neus. Hij is helemaal blauw en opgezwollen. Maar ik ben geen pussy en leef er gewoon om verder. En Noa krijgt sowieso een payback.
Maar het is was wel zo schattig toen ze boos werd. Haar hoofd werd helemaal rood en.... Whoooow just stop it rite there.
Ik zweer het bro wat is er met me aan de hand. Ik word gek van Noa!Hey cuties, sorry voor het wat kortere hoofdstuk en het zo lang niet posten😣. Tja ik heb ook vakantie😊. Maar dat terzijde did you like it?? Nou toedoels. Oooh ja vote en comment❤.
XXX luiste vakantie ganger in the world.
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
Teen FictionHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...