Pov Nao.
Media: Trasher trui.Als de Ruben er aan komen lopen ze naar mij toe. 'Kun jij dat wel boksen'? Zegt Ruben grijnzend de andere jongens in de zaal lachen. 'Kom maar op hoor'. Ik loop naar de ring pak en pak een paar handschoenen die er naast liggen en spring de ring in.
'Ik zal zachtjes doen hoor babe dat mooie gezicht van je zal ik niet aan raken'. Uitslover, wat hij niet weet is dat ik thuis zo wat dagelijks twee en een half uur trainde. En in wedstrijden deed tegen jongens. Voor de meiden was ik te sterk en won ik altijd. Hij zal wel is wat beleven. Ik stond tweede in de competitie ik moest tegen de eerste maar die wedstrijd gaat nog komen. Voor dat we beginnen trek ik mijn shirt uit. De groep begint te fluiten en te juichen. 'Shot up'. Ik trek mijn shirt uit omdat het anders zo gaat plakken en bij een sport-bh niet. Ik doe hem uit anders gaat die zo plakken van het zweet. De leraar kijkt mij nog even twijfelend aan maar drukt daarna op zijn fluitje.
Rub valt mij meteen aan en probeert mijn gezicht te raken. Maar ik buk en draai om hem heen, ik trap hem in zijn knie holte zo dat hij naar voren valt. Hij valt op de grond maar voor dat ik nog wat kan doen is hij alweer opgestaan. Kut! Hij is dus snel. Maar ik beschik over miljoenen trucjes. Hij haalt weer uit, maar deze keer met zijn been naar mijn heup. Ik laat hem die expres raken. Ik val om en hij grijnst. Hij gaat boven op me zitten. 'niet te vroeg juichen fluister ik snel in zijn oor'. Meteen daarna sla ik hem in zijn gezicht hij is verbaast en verzwakt zijn grip om mij. Ik sla hem in zijn buik waardoor hij naar achteren op de grond valt. Ik trap tegen zijn kaak aan en hij valt nu op zijn rug op de grond. Ik pak zijn handen duw ze op zijn rug en ga op zijn rug zitten. Mijn benen omklemmen die van hem zodat hij daar ook niks mee kan uithalen. Ik lach hard alle jongens kijken me verbaast aan en beginnen dan te klappen. Ik sta op en geef Rub nog even een klopje op zijn rug.
'Niet te snel oordelen op een meisje hé' hij kijkt me boos aan springt de ring uit en loopt boos weg. Ik kijk tevreden en spring ook de ring uit. Simon geeft me een bidon met water. 'Van de leraar mocht je weg gaan om uit te rusten' 'nice, maar ik zie je straks dus in de game-room toch'? vraag ik aan Simon. 'Ja zeker kom over drie kwartier dan zijn we ook wel klaar'. 'Oké dan ben ik er zie je straks'. Ik loop naar de kleedkamer en pak mijn spullen douchen doe ik in mijn kamer wel.
Ik ben op weg naar de gameroom. Ik heb me ook even omgekleed in plaats van dat lelijke uniform. Jake had me nog geskypt met Kian en Christiana. Blijkbaar gaat Lily met de barbiepoppen om. Ik snap haar echt niet meer maar what ever ze is mijn probleem niet meer. Maar ik had trouwens een zwarte broek aan met een zwarte Trasher trui met vlammen er op. En mijn adidasjes. Like always.
Als ik bij de gameroom zie ik Simon al met de jongens staan. Trouwens de groep van Ruben waar Simon dus ook bij zit bestaat uit Ruben, Simon, Ian en Blake. Ze zijn echt fucking aardig allemaal. Ze zitten met zijn vieren GTA aan spelen, ze schreeuwen er echt te hard bij. Niet normaal ik ga naast ze op een stoel zitten. Ze merken me niet eens op. Dat betekent dat ik mooi even de tijd heb op ze goed te bekijken. Allemaal zijn ze best wel aardig gespierd. Ian heeft een bril, Simon is het langste, Ruben heeft de meeste spieren en Blake is echt zo'n mysterieus typetje. Ook hebben Ruben en Blake tattoos. Why just why? Ik vind dat zelf echt mooi en vooral als ze dan nog een knappe kop hebben en een six-pack. En dat hebben ze zeker weten alle vier. Ik vind zelf Ian het grappigste. Simon is denken ik het slimste als je het zo bekijkt.
'Oooh hey Noa'. Zegt Ian 'hey, ga rustig verder hoor dan kan ik jullie verder bekijken'. Nu kijken ze me allemaal raar aan. Ik leg mijn voeten op tafel zit fijner. 'Waarom bekijk je ons'? Vraagt Blake. 'Nou jullie jongens zijn niet de enige die naar mensen kijken. Alleen kijk ik naar jongens in plaats van meisjes'. 'Omg dat is zo gezellig dan kunnen we samen jongens kijken roept Ian'. Wacht wat is hij homo. Omg dat is zo leuk. Ik kijk hem vragend aan. 'Wat ik ben homo heb je daar problemen mee of zo zegt' zegt hij arrogant. Oeps. 'Omg Ian doe even normaal dat is zo leuk. Alleen ik had het gewoon niet verwacht ik ken je nog maar net een paar uur'. 'Ooooh logisch' lacht hij. Ik lach ook. 'Maar eeeuuuhm mag ik mee doen'? 'Ja hoor hier een controle'. Simon geeft me een controle. Ruben heeft serieus nog steeds niks gezegd is die gast nog boos of zo.
'Hey Rub en je boos op mij'? 'Nee ik snap gewoon niet hoe je van mij hebt kunnen winnen ik sta eerste in de competitie ik moest alleen nog tegen een of andere chick'. Ooooh nee shit shit shit dit ga je niet menen! Ik hem met grote ogen aan en sta snel op en ren weg. Waar de fuck is zijn mijn sleutels nu weer godverdomme! Ik ren zo snel mogelijk naar mijn kamer. Ik neem de trap naar beneden. Ik zoek in mijn broekzak naar mijn sleutels. Kut!!! Ben ik ze verloren tijdens het rennen, of liggen ze in de gameroom. Ik loop langzaam terug via de weg die ik heb gerent. Ik kijk echt overal maar er ligt niks geen stofje nog sleutel. Als ik bij de gameroom aan kom. Sta ik voor twee grote klap deuren. Oké ik kan naar binnen gaan misschien zijn ze wel weg. Of ze zitten er nog. Noa je telt gewoon tot drie en dan doe je die deuren open. Oké mooi dit weer. Dat stemmetje ook altijd. 'Zucht' gelukkig spreekt die niet tegen of zo. Kut nu dwaal ik af! Oké here we go! Een.....twee....drie.....
En ik trek met een ruk de deuren open. De kamer ziet er het zelfde uit. Alleen zitten de jongens er gelukkig niet meer. Ik loop rustig naar de stoel waat ik net zat. Ja hoor ze liggen er gewoon. Hoe dan? Oke what ever snel terug naar mijn kamer en er de jongens gewoon voor de rest van mijn leven ontlopen. Tot de wedstrijd. Ik ga wel gewoon bij iemand anders zitten morgen.
Als ik in mijn appartement aan kom plof ik op de bank. Ik zet de tv aan en verbind netflix met mijn account op de tv. Ik pak mijn denkens van bed, en doe mijn pyjama. Ik pak chips en sprite uit de keuken. Ja ik heb een voorraad eten in mijn koffer gestopt. Die trouwens voor het grootste deel uit oreo's bestaat. Ik loop terug en ga de film Fallen kijken. Met echt knappe dudes er in.
Hallotjes, sorry dat ik een paar dagen niks heb gepost maar ik was bizzy met school. Lang leven kut projecten. Maar dus nu weer een nieuw hoofdstukje. I hope that you like it. Anders heb je pech. Dan ga je maar wat anders doen met je leven. Nou toedels.
XXX je enige echte beverratje me.
Ps: Volgens mij ben ik wat vergeten te zeggen maar ik weet niet meer wat (facepalm). Toedels.
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
JugendliteraturHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...