Pov Noa.
Het is half acht en ik sta op het vliegveld. Ik ben al ingecheckt en alles, over een half uur stap ik op het vliegtuig naar Engeland naar een nieuwe school, een nieuw leven, nieuwe vrienden. En ik weet een ding zeker ik ga lekker honderd procent me zelf zijn. Dat betekent de bitch uithangen, een drama queen zijn, veel te veel sporten, geen fuck geven om die kut school, lekker een groot ego hebben, arrogant zijn, motorrijden tot dat ik er dood bij neerval dat en nog duizenden dingen meer. Dus eigenlijk me zelf en dan nog een miljoen keer erger. Ik heb net afscheid genomen van de Jongens, Jake, Lily en Christiana. Met Lily heb ik het uiteindelijk uitgepraat. Lily en Christiana hebben gehuild ik wilde niet huilen dat ben ik niet. Dus dan doe ik het ook maar niet. Jake en ik hadden vandaag veek gepraat en met Jake had ik wel gebuild alleen bij hen. De jongens was ook best pittig. Sommege moesten ook tranen binnen houden. Je zou het misschien niet geloven maar we zijn echt heel er close, hun zijn net broers voor me. Op mijn ouders be ik nog steeds kwaad. Van mijn moeder heb ik geen afscheid genomen ik heb haar ook niet meer aangekeken. Van mij kan se een dikke vinger krijgen. Van mijn vader dat was ook nog wel diffucult. Maar ool niet zitten janken. Daar doe ik vokr se komende jaren niet meer aan. Ik heb al genoeg gehuild in mijn leven.
Nu zit ik bij Starbucks achter mijn laptop The 100 te kijken. Ja i still love series! Dat is echt mijn verslaving.
Ik zit in het vliegtuig. Raad eens wat ik aan het doen ben. Je hebt een kans. Nou wat denk je. De nieuwste films kijken natuurlijk! Dit is waarom ik van vliegen hou. Je hebt altijd de nieuwste filma en series. Dus nu lekker Belle and the Beast kijken met Emma Watson. Op die film heb ik echt een eeuwigheid gewacht. Mijn vlucht gaar trouwens recht streeks naar Londen toe dus hoef ik niet over te stappen. Als ik dat moest was het sowieso een hel geworden. In kan nog niet eens in een andere metro stappen of ik was al weer de weg kwijt.
Ik heb net de film afgekeken, en ben er achter gekomen dat er een pittig knappe gast naast mij zit. Ik kijk zo sneaky mogelijk op zij en zie gelukkig dat hij slaapt. Hij heeft blauwe ogen met warrig bruin haar, onder zijn zwarte v-hals shirts zie ik sierlijke zwarte letters van een tattoo. Eerlijk is eerlijk hij is super hot. Niet te doen dit. En ook eerlijk is dat ik een zwak heb voor knappe jongens met tattowages. En ik weet bye the way ook zeker dat hij een six-pack heeft. Want hij is niet normaal erg gespierd. Waarschijnlijk is hij model of zo want dat zal me niks verbazen. Ik pak mijn laptop uit mijn bagage tas en zet hem aan. Ik zoek de website van het internaat op. Ik moet natuurlijk wel een adres hebben. Als ik het adres heb zet ik het in mijn mobiel bij notities anders vergeet ik heb zeker weer. Ook zoek ik het even op bij Google. Het is gewoon ook nog drie uur rijden van Londen. Great ook niet even een keer snel shoppen of zo. Nee natuurlijk niet. Het ligt bij een of ander afgelegen kut klein dorp. Ik leg mijn Macbook weer weg en pak oordopjes en plug die in op mijn mobiel. Ik zet wat muziek op en neem een voorbeeld aan het hottie naast mij en ga ook slapen.
~Time shift, Londen Airport✈~
Ik loop het vliegtuig uit. Jammer genoeg heeft de knappe dude naast mij letterlijk de hele vlucht plat gelegen. En ik kan je vertellen de vlucht was ook echt niet te doen lang. Mijn benen zijn ook net twee stijve harken. Ik loop in mijn gedachten gezonken verzonken naar de plek waar ik mijn koffers kan halen. Geloof het of niet ik heb vier pittig grote koffers vol met troep, kleding, schoenen en weet ik veel wat meer mee genomen. En mijn ouders moesten een hoop geld bij betalen. Dit heb ik trouwens om twee redenen gedaan. Een: omdat ik mijn hele leven mee heb genomen. Twee: om mijn ouders te pesten en dat is ook goed gelukt. Krijgen ze er van mijn naar internaat sturen tsssss. Als ik mijn koffers op de lopende band zie liggen vlieg ik er naar toe. Wat een hoop rare blikken oplevert ik kijk raar terug. Ik zie mijn mat zwarte koffers al liggen. Dus samen met mijn koffers en mijn sporttas die ik als bagage tas gebruik. Waar mijn geliefde ouders (kots kots) ook voor moesten bij betalen loop ik van de airport weg. Als ik buiten kom ga ik langs de stoep of hoe je dat ook noemt staan voor een taxi. Ik steek mijn hand uit en er komt meteen een taxi aan. de chauffeur legt mijn spullen achter in en ik geef hem het adres van het internaat. En hier komen drie slaap uurtjes.
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
أدب المراهقينHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...