Pov Noa:
6 maanden later.Hoe kon hij? Wat heb ik hem ooit aangedaan? Dat hij mij dat aan doet! Ik hou van hem zo veel zo fucking veel en dan doet hij het met die fucking teef.
Ja misschien snap je het al maat zo juist heb ik Ruben vanaf nu officieel mijn ex's betrapt met Batheny voor de 2e keer. De mother fucking 2e keer!!! De eerste keer alleen zoenend dat kon ik hem vergeven al was dat wel moeilijl. Maar nu is het klaar!
Ik loop naar de kamer van Ruben en ik. Ik pak mijn koffer uit de kast en kleding en ale andere shit. Ik loop de kamer uit en zie dat die slet weg is en het monster zich heeft aangekleed. Hij kijkt mij verschrikt aan.
'Nee nee nee, alsjeblieft Noa ga niet weg. Het spijt me pleas ga niet weg. Ik hou zo veel van je Noa.' Zegt Ruben. Ik loop naar hem toe. En ga voor hem staan. Ik tuf in zijn gezicht loop naar de keuken pak mijn sleutels en tas met geld en mobiel en zo er in. Loop dan naar kapstok pak mijn jas open de deur en loop naar buiten en gooi de deur met een hoop herrie dicht.
Als de lift deuren open gaan en ik de lonby in loop kijkt iedereen me aan. Ja, ik ben nog steeds het enigste meisje. Als jij het je afvroeg. Max komt aan lopen een goeie vriend van het monster.
'Hey waar ga je naar toe? En waarom ga je weg?' Vraagt Max. 'Nou vraag dat maar aan Ruben en Batheny voor de 2e keer. Ik ga verhuisen naar een ander fucking land dus jullie hoeven me niet te zien. En ik ben klaar met die douchbag.' Ik duw Max aan de kant en loop naar de uitgang.
'Noa wacht!' Het monster aka Ruben dus komt aan rennen. 'Wat de fuck moet jij nou weer te zeikem?' Vraag ik ijs koud aan hem. 'Alsjeblieft Noa ik hou van je laat me hier niet alleen achter.' Sukkel!!! 'Nou als je van me houd had je dat even iets eerder mleten bedenken. En als ik je niet wil dat ik je hier achterlaat dan zet je een stap opzij.' Hij doet het ook nog. Omfg!! 'Nu laat ik je daar achter, veel succes met je kut leven zonder mij. Ooh ja en jij hebt je zelf net zwak opgesteld tegen over heel veel mannen hier. En vergeet nooit regel 1 laat nooit je emoties zien........ En daar ging regel 1 net zoals ik nu ook ga.' Zeg ik als laatste en loop de deur uit naar mijn auto. Maar voordat ik instap steek ik nog even een middelvinger op. Ik stap in mijn auto en rij weg.
Dit is het begin van een nieuw deel in mijn boek een. Of een nieuw hoofdstuk in mijn leven. Of is het een einde van mijn leven...
Wie zal het weten??
JE LEEST
hell no!! maffia (Dutch)
Teen FictionHey bitches van het goede leven. Mijn naan is Noa. ik ben 16 jaar jong, heb groene ogen en oranje rood lang golvend haar. Ik zit nog op school. En ben badgirl van de school, mijn BFF is Lily. Ik heb een tweelingbroer de fuckboy van New York, we zijn...