Hoofdstuk 7.

809 21 0
                                    

Pov Nao.

Media appartement Christiana.

Ik ben Christiana aan het trainen, de jongens zijn aan het kijken. Om eerlijk te zijn ze doet het echt heel goed. Toe ik haar voorstelde aan de jongens, zij ze letterlijk. Ik wis wel dat er iets achter jullie zat wat jullie niet vertelde. De jongens keken haar geschokt aan. En ik lag op de grond aan het huilen en lachen. Als je de gezichten van de zogenaamde BadBoys had gezien, had iedereen het zelfde gedaan. Ik geef Christiana aanwijzingen hoe ze het beter kan doen. Auto rijden kan ze als dus dat hoefden we niet te oefenen, schieten ging haar wat moeilijker maar na een uur begon ze het een beetje door te krijgen. Nu leer ik haar vechten. Dat gaat haar echt best makkelijk af. Nu snap ik waarom mijn vader haar heeft gekozen, maar ik weet nog steeds niet hoe hij bij Christiana komt. Maar what ever. "Christiana we zijn klaar voor vandaag, ik wil dat je je gaat omkleden als je wil mag je gaan douchen. Als je klaar bent laat ik hier jouw kamer zien en gaan we een auto uitzoeken. Dus schiet wel op". "Wacht wat bedoel je met kamer"? "Nou je krijgt hier een klein appartement, met slaapkamer, keuken, woonkamer en badkamer. Het is handig en geloof me je gaat het veel gebruiken. Oooh ja en als je geluk hebt heb je ook nog een klein balkon". "Serieus dat is echt cool". Zegt Christiana. "Oké, maar ga je nu maar snel omkleden en als je klaar bent kom dan weer hier als ik er nog niet ben wacht dan maar gewoon hier". "Tot zo" zegt Christiana en ze loopt weg.

Ik loop ook weg ik moet haar kamer sleutel halen. Ik loop naar de lift, ik druk op het knopje en de deuren gaan gelukkig meteen open. Ik sta in mijn vaders speciale lift. Ik ga altijd via deze alleen niet als er iemand bij mij is. In deze lift is er bij na nooit iemand op mijn vader, broer na. Dus je staat er niet akward bij of je bent een achterlijk gesprek aan het voeren. Met iemand die je nauwelijks kent. En deze lift gaat veel sneller. Dus dat is mooi. Als ik beneden ben loop ik naar de receptie. "Hallo, waar kan ik u mee helpen"? Vraagt de wat oudere vrouw achter de balie. "Hai, ik kom de kamersleutel van Christiana Ross op halen ze is nieuw, en ik wil ook graag het pasje om toegang te krijgen tot de garage". Zeg ik tegen de baliemedewerkster. "Een moment hoor dan haal ik ze even op". De vrouw staat op en loopt weg om het pasje en de sleutels te halen. Even later komt ze terug ze overhandigd mij het pasje en de sleutel. "Alstublieft, en fijne dag verder". "Dank u wel, het zelfde". Zeg ik terug en ik loop weer naar de lift. Dit keer moet hoef ik ook niet te wachten. Halleluja! Ik heb alles behalve geduld, als ik koffie zet word ik al ongeduldig en duurt het me te lang. Nou hoop ik ook dat Christiana al klaar is. Als de liftdeuren weer open gaan loop ik naar de gym toe en daar zie ik. Christiana al zitten. "Hey loop je mee"? "Ja sure. Anders weet ik wel zeker dat ik de weg kwijt raak". We lachen allebei en lopen naar de gewone lift, ik druk op het knopje maar we moeten wachten. Ik begin geërgerd met mijn voet te tikken. Christiana heeft het door. "Zo iemand hier heeft absoluut geen geduld". Ik lach en zeg dat ik dat ook absoluut niet heb. Nu lach ze ook. Hèhè eindelijk gaan die deuren open.

Ik zie twee mannen staan die werken hier ook. Ik zeg hoi en loop in de lift met Christiana, en druk op het knopje eenenzestig daar zit het appartement van Christiana. Als naar een eeuwigheid die deuren weer open gaan loop ik uit de lift. We staan in een lange gang met verschillende deuren. Ik loop naar een deur met achttien er op. Ik pak de sleutel uit mijn zak en draai hem om in et slot de deur gaat open en ik loop naar binnen als Christiana binnen stapt valt haar mond open. "Je vangt vliegen" zeg ik, ze krijgt een rood hoofd en doet haar mond dicht. Ik moet zeggen het is ene mooi appartement, maar ik vind mijne mooier. Zelf heb ik er een met veel zwart. Zwart is ook echt mijn lieveling 's kleur. "Als je wil mag je jouw kamer nog aanpassen naar je eigen stijl, maar ik dacht dat je deze wel mooi vind"? Ze kijkt me aan en zegt "ben je gek deze is echt heel erg mooi". "Gelukkig, zo meteen komt Kian en met hem ga je een auto uitzoeken. Hier dit pasje heb je nodig om de garage open te maken". Ik leg het zilver kleurige pasje op de keukentafel. "Morgen moet je om elf uur trainen, dus je moet je op school even afmelden dat je ziek bent of zo. Je moet trouwens bij de zelfde gym zijn als net. Die zit op etage negenentwintig. Oké"? "Ja snap ik". Krijg ik terug. "Nou ik ga je red je zelf vast, over een uur is Kian er dus. Nou doei ik zie je morgen misschien nog wel. Doei". "Doei". Zegt ze terug en ik loop weg. Op naar huis en koken en lekker een bad nemen en films kijken love it.

Hallo gekken, nou hier dus weer een hoofdstukje. En ik ben best wel trots op me zelf (schouderklopje). Why? Ik heb iets in de 200 lezers. Ben al weer vergeten hoe veel het er precies waren. ik ben ook zo slim. Kuch kuch. Nou in ieder geval ik hoop dat jullie het leuk vinden. En ooh ja als je tips hebt of zo iets just comment. Nou dat was hem wel weer hoor voor vandaag. Aju paraplu.

XXX rare karbonkel.

hell no!! maffia (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu